ustream.tv gebruiken, is gratis en als je het alleen voor de live uitzending gebruikt kan er niet veel gebeuren dan zal sbs het niet merkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:00 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
pfff 150denk niet dat mijn prive lijntje dat gaat trekken. Ook nog op zoek dus naar een servertje met een dikkere pijplijn zodat ik mijn stream alleen maar naar dat servertje hoef te routen. Uitdagingen....
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:02 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
goh, eindelijk iets wat ik begrijp (servertjes en lijntjes enzo, n00b)
nee, geen eten meer, mooi, liggen en zeiken dat ze niet genoeg te eten hebben tuurlijk
Lekker wijntje... graag Bolquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossing
verder..... nog een wijntje dames
neejoh, ga vooral door, vinnik niet erg, ik gluur dan gewoon effe bij de buren hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja sorry, ben er te veel mee beazig vanaaf moet het maar even weg leggen en morgen verder kijken misschien zie ik dan *knip* de oplossing
verder..... nog een wijntje dames
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef MaryMouse het volgende:
niks sorry hoor, alleen maar knapalles voor bol he
ach, zo roestig klinkt het niet hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jongere generatie is hier beter in, ik ben een beetje roestig geworden, maar ja voor Bol
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Jongere generatie is hier beter in, ik ben een beetje roestig geworden, maar ja voor Bol
ik ken er ook te weinig van maar wil alles leren .... en ja ik kan niet zeggen dat ik er te oud voor benquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:09 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ach, zo roestig klinkt het niet hoor
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:11 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ken er ook te weinig van maar wil alles leren .... en ja ik kan niet zeggen dat ik er te oud voor ben
liev hequote:
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopenquote:
zo, we kunnen weer eventjes vooruit *peukie pakt en laatste wijntjequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopen
[ afbeelding ]
zo nu kan ik weer even rustig zitten
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:15 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja, met jullie hier... anders blijf ik aan het lopen
[ afbeelding ]
zo nu kan ik weer even rustig zitten
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen hequote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
zo, we kunnen weer eventjes vooruit *peukie pakt en laatste wijntje
ja, we staan wel bekend als kettingrooksters en alcoholisten (weer eens wat anders als die geraniums *zwaait er stiekum nog even naar)quote:
nee, doe geen moeite, laat maar staan, komt nog wel op morgen hoorquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen he
Nee hoor bol... laat maar liggen. Ik weet mijn weg wel te vinden (bij het labyrinth rechtdoor)quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
je wilt toch niet zeggen dat ik al die flessen weer terug moet brengen he
dat is toch mooiquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:21 schreef Ceetje.. het volgende:
goh hiernaast, bekstekken bekstekken en nog eens bekstekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |