Knutselen en nieuw vinyl leggen in de keuken. Voor de rest zo weinig mogelijk.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:49 schreef Cue_ het volgende:
Kijk.. dat is natuurlijk altijd goed. Maar wat zijn de plannen dan?
En zo wordt het steeds meer afquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Techno het volgende:
Knutselen en nieuw vinyl leggen in de keuken. Voor de rest zo weinig mogelijk.
Mijn slaapkamer moet ook nog, maar dat komt later wel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef Cue_ het volgende:
En zo wordt het steeds meer af
Wat moet er allemaal nog meer gebeuren ondertussen?
Ik ben geen eindbaas of station. Ben een BI Consultant, en ik verlang in een project wel enige projectleiding. Heb toevallig 2 maanden terug een Sybase naar MS Sql 2008 migratie gehad. En dit is ook met projectleiding en projectmanagement gedaan. Zonder leiding, voer ik het project niet uit. Dat zijn gewoon eisen die je best mag stellen als uitvoerder.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:51 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent dan ook een eindbaas. Normale werkende mensen worden gewoon ontslagen als ze werk weigeren. Ik heb aangegeven dat het niet lekker loopt, meer kun je niet doen. Als je niets meer doet omdat het niet perfect gaat moet je niet in de it gaan werken.
De belangrijkste!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer moet ook nog, maar dat komt later wel.
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die secretaresseopleidingen stellen ook geen fuck voor. Wat ik nu voor werk doe heb ik mezelf allemaal aangeleerd.
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:53 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben geen eindbaas of station. Ben een BI Consultant, en ik verlang in een project wel enige projectleiding. Heb toevallig 2 maanden terug een Sybase naar MS Sql 2008 migratie gehad. En dit is ook met projectleiding en projectmanagement gedaan. Zonder leiding, voer ik het project niet uit. Dat zijn gewoon eisen die je best mag stellen als uitvoerder.
Hangt er vanaf wat je verstaat onder basisvaardighedenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Maar ik neem toch aan dat je de basisvaardigheden sowieso op school wel leert of iig zo wel kan.
Haha, maar het is nog wel in redelijke goede staat, dus dat heeft minder prio.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
De belangrijkste!
Maar die ook helemaal in het nieuw?
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.
Daarom noemt mijn baas mij ook zijn management assistente en geen secretaresse.
Daarom. Als je iemand belt en vervolgens niet je naam noemt, dan doe je gewoon iets verkeerd imo.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
De telefoon aannemen is niet bepaald rocketscience nee. Maar ja, elk dom mokkel wordt tegenwoordig secretaresse, of noemt haar baan zo als ze wel eens een brief typt of een telefoontje beantwoord.
Daarom noemt mijn baas mij ook zijn management assistente en geen secretaresse.
Dan stel ik diegene verantwoordelijk voor het eventueel falen van de migratie. En dat ze het risico hebben genomen om die taak uit te voeren zonder enige vorm van leiding of toezicht. Dit soort situaties ken ik wel, en plots is er een projectleiding. Want oh wee als ze plots probleemeigenaar worden.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."
Dan heb je niks in te brengen hoor.
Me too. Zelfs ik zou nog liever iets technisch doen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellen.
Ik neem aan dat ook jij hebt geleerd hoe je je naam moet zeggenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:56 schreef STING het volgende:
[..]
Hangt er vanaf wat je verstaat onder basisvaardigheden
Niet voor de eindbaas. Die zegt gewoon nee en keert huiswaerts.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
En als ze dan zeggen "Nou én. Je moet."
Dan heb je niks in te brengen hoor.
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou meer moeite hebben met een baan als telefonist dan als techneut, ik haat bellen.
Ik vind het in het kader van secretaresse werkzaamheden niet zo erg eigenlijk... Maar niet in een callcenter of zoquote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idem.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yo, homies, whasssupp?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ook jij hebt geleerd hoe je je naam moet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |