quote:Op donderdag 28 april 2011 14:57 schreef danic het volgende:
Ik moet geloof ik ook nog maar even snel een foto maken, ben nu 39w3d en je weet nooit......
quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:15 schreef Susie het volgende:
Mooie buik miss-jones en dat bij 10 weken! Dan heb ik gewoon een blubberbuik!
Dank jullie wel !quote:Op zaterdag 30 april 2011 18:29 schreef LeNeHe het volgende:
Susie en Miss-Jones; mooie buikies hoor en Miss-Jones al een mooi bolletje met 10 wkn. (wat ben jij slank!)
Ik ben 25, en of ik mn figuur terug krijg zie ik wel, Mn zus is 2 jaar terug bevallen van een meisje, en die had zelfde figuur maar daar is weinig van te zien nu dus zie het wel, maak me er niet druk om.quote:Op zaterdag 30 april 2011 21:29 schreef ferrari_rood het volgende:
Je figuur krijg je wel weer terug MJ.
Ik zou willen dat ik zo slank was normaal
Ben je nog jong?
Ja weet sinds vandaag ook dat het er niet 1 maar 2 zijnquote:Op maandag 2 mei 2011 16:00 schreef bitterend het volgende:
Susie wat een lief bolleke!!!![]()
miss-jones! je bent 11 weken en nu al zo'n buikje! ik ben 10 weken en heb alleen maar vet!![]()
jeetjejom...wat lief die laatste foto
Niet heel goed te zien ??? nou valt anders aardig op hoor, mooi buikiequote:Op donderdag 5 mei 2011 12:40 schreef hilliebillie het volgende:
mijn 25 weken buik..
Is alleen niet heel goed te zien met een jurk zie ik wel, maar t gaat omt idee![]()
[ afbeelding ]
Dit dus! Prachtig Hilliebillie!quote:Op donderdag 5 mei 2011 19:38 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Niet heel goed te zien ??? nou valt anders aardig op hoor, mooi buikie
Ik vond juist dat het met een broek/shirt aan juist beter geaccentueerd wordt, maar das mijn idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 11:21 schreef Poppedein het volgende:
En Hilliebillie, hoezo je ziet t niet goed in die jurk?? Juist wel joh! Accentueert juist prachtig!! Heel mooi zwanger buukske!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |