quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
That's not true. Ooit naar meets geweest?
Nee met behulp van jouw moeder die 47 chromosomen heeft.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo zeg, heb je dat helemaal zelf bedacht?
ja, paar keer te vaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:52 schreef Hyman het volgende:
[..]
That's not true. Ooit naar meets geweest?
Echt, hè. Jij bent één van de meest intelligente én ruimdenkende meiden op FOK! Waardeer ik zeer aan jou.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef kwiwi het volgende:
Weet je gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt. De OP is een soort selectie op intelligentie
En bedankt..?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:51 schreef Misan het volgende:
Je weet dat de meeste dames op FOK! dikke varkens zijn?
Dat je de OP niet snapt is tot daar aan toe.. Maar het verschil tussen 'jouw' en 'mijn' nog steeds niet weten is wel heel ergquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:53 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nee met behulp van jouw moeder die 47 chromosomen heeft.
Mensen die naar FOK! meets gaanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan was je vast bij de verkeerde meets
crewmeetsquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dan was je vast bij de verkeerde meets
Nog ff en je hoeft niemand te betalen voor je ontmaagding.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef Socios het volgende:
[..]
Echt, hè. Jij bent één van de meest intelligente én ruimdenkende meiden op FOK! Waardeer ik zeer aan jou.
Zijn er meets die alleen bestemd zijn voor `crew´, ja?quote:
Ik zie kwiwi meer als een potentiële vriendin voor een platonische relatie.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Nog ff en je hoeft niemand te betalen voor je ontmaagding.
Moet jij je moeder geen eten geven?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat je de OP niet snapt is tot daar aan toe.. Maar het verschil tussen 'jouw' en 'mijn' nog steeds niet weten is wel heel erg
Voor vrienden doe je alles.quote:
Preciesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zie kwiwi meer als een potentiële vriendin voor een platonische relatie.
Wow dat ging wel heel hard omlaag ineensquote:
ok..quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:57 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik zie kwiwi meer als een potentiële vriendin voor een platonische relatie.
in het kader van werkoverleg is het vaakquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:56 schreef Socios het volgende:
[..]
Zijn er meets die alleen bestemd zijn voor `crew´, ja?
Heel sneu dan. Iedereen zou welkom moeten zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |