Klopt, ja! Daar wil ik zeker een keer naartoe.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:53 schreef Fanta-stick het volgende:
Oja er is hier een Railz Mini museum !
Zij juist een van de weinige die aardig voor mij is? Zoals de meeste FOK!sters wel. Het zijn altijd FOK!kers die `mij lopen haten´.quote:
Welnee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Hihi nu denkt iedereen dat ik Socios ga ontmaagden.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Zij juist een van de weinige die aardig voor mij is? Zoals de meeste FOK!sters wel. Het zijn altijd FOK!kers die `mij lopen haten´.
Dit bedoel ik dus.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:55 schreef Fanta-stick het volgende:
Hihi nu denkt iedereen dat ik Socios ga ontmaagden.![]()
![]()
![]()
Ik kan mij voorstellen dat ze daar een beetje bang voor is dat mensen dat denken, omdat de `winkelafspraak´ in dit topic staat. Daarom past het ook beter in dat ander genoemde topic van mij.quote:
Heb een jaartje via een datingsite `gedate´. Maar veel verwaande vrouwen daar die opzoek zijn naar `het onmogelijke´.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Socios heb je je eigenlijk al ingeschreven bij een datingbureau?
Dit dus...en Socios ga nou geen geld uitgeven aan een ontmaagding. Of aan een buddy.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik kan mij voorstellen dat ze daar een beetje bang voor is dat mensen dat denken, omdat de `winkelafspraak´ in dit topic staat. Daarom past het ook beter in dat ander genoemde topic van mij.
Hoe oudben je nu?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef Socios het volgende:
[..]
Heb een jaartje via een datingsite `gedate´. Maar veel verwaande vrouwen daar die opzoek zijn naar `het onmogelijke´.
Mjah, `zonder geld´ werkt het blijkbaar vaak niet. Vind het allang tof dat jij `gratis´ wil winkelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:03 schreef Fanta-stick het volgende:
Dit dus...en Socios ga nou geen geld uitgeven aan een ontmaagding. Of aan een buddy.
Vriendschap, liefde of seks koop je niet lijkt me..I.ig krijg je niet veel respect daardoor.
Als het zonder geld niet werkt.. is het wel heel triest dan zijn ze meer met je bezit dan met jou bezig...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:05 schreef Socios het volgende:
[..]
Mjah, `zonder geld´ werkt het blijkbaar vaak niet. Vind het allang tof dat jij `gratis´ wil winkelen.
Tsja...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Als het zonder geld niet werkt.. is het wel heel triest dan zijn ze meer met je bezit dan met jou bezig...
Wanneer word je 18 dan?quote:Ik ben 17 trouwens.
Maar 27 jaar...niet erg joh..
Ik word volgend jaar 18.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja...
[..]
Wanneer word je 18 dan?
Ik ben meer `het altijd alleen´ zijn zat dan `het single zijn´.
Nou ja, voor een winkelafspraak is het ook geen probleem.quote:
Ik breng vrijwel iedere dag alleen door. Heb een paar vrienden die ver weg wonen. Ik ben niet enig kind, maar woon op mijzelf. Ik heb een goede band, ja, maar mijn moeder leeft niet meer.quote:Ben je altijd al alleen geweest..ben je enig kind? Heb je een goede band met je ouders?
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Nou ja, voor een winkelafspraak is het ook geen probleem.
Schrijf voor jezelf op wie er belangrijk zijn in je leven...en hoe jij ze ziet (als familie of als vriend goede vrienden zie ik ook als familie terwijl sommige familieleden eerder vage kennissen zijn)quote:[..]
Ik breng vrijwel iedere dag alleen door. Ik ben niet enig kind, maar woon op mijzelf. Ik heb een goede band, ja, maar mijn moeder leeft niet meer.
Ik vind dat ik zelf wel stijl heb jaquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:21 schreef Socios het volgende:
[..]
En jij vindt winkelen sowieso tof? Ben je een expert op kledinggebied?
Als dit geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik vind dat ik zelf wel stijl heb ja.
Nou, ik ben benieuwd.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Ik vind dat ik zelf wel stijl heb ja.
"Ik veil mijn `maagdelijkheid´" laat niks aan de fantasie over anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:26 schreef Socios het volgende:
[..]
Het gaat nu helemaal niet om `het neuken´.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |