huh?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:14 schreef Beatles het volgende:
"Krijg te horen dat zei pas maandag kan."
ja heb wel vaker last van m'n grote biceps maar normaal niet bij de fysioquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef Nikmans het volgende:
Je biceps is gewoon zo groot dat Tim er niet meer uitkwam
En ohja, inderdaad;quote:
Tim kon vandaag, die andere niet. Ik snap nog steeds niet wat je probeert te vertellen maar echt duidelijk is het nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:37 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
En ohja, inderdaad;![]()
Zei en zij zijn twee verschillende dingen enzo.
Hij zei "........huh?"
Hij/zij/het.
Ben je nou zo kk domquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:39 schreef Nikmans het volgende:
Ik snap er niks meer van, maar succes met je arm Drinky
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Drinky het volgende:
Gister met boksen spier verrekt omdat ik met volle kracht sloeg en tegenstander ontweek en ik volle kracht in niks sloeg. Ik heb die djoekie nog wel neergehaald met een serie lever en nierstoten maarja m'n arm deed pijn dus ik bel vandaag naar de fysio.
"hallo met drinky ik wil afspraak maken met "hier naam normale vrouwelijke fysio". Krijg te horen dat zei pas maandag kan.
"hallo is er iemand anders die kan vandaag?"
"ja kim heeft nog een plek vrij vandaag"
ik denk ok dan maar een kim, zijn meestal wel lekker.
"ok doe maar dan"
Was er net heen geweest. Komt er een vent, zegt ie "hallo ik ben Tim"
![]()
Nja ik dacht dan doen we Tim wel, mijn arm doet gewoon pijn jwt.
Maar Tim heeft een halfuur nodig om de klacht precies te zoeken, het naar mijn huisarts te sturen enz.(wrom eigenlijk??) en dan 5 minuten om voelend te bepalen waar de pijn zit.
Hoe mijn gewoonlijke fysio het doet is: "hallo drinky, pijn aan dit? doe je shirt maar uit en ga maar liggen"
en dan even voelen en een massage van 20 minuten op die plek alles weer goed.
maar bij deze jongeman moet je nog een 2e keer terug.
Volgende keer geen Tim meer voor mij
Huh, echt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:41 schreef Zwitsalletje het volgende:
[..]
Ben je nou zo kk domZEI IS MET EEN LANGE IJ
Goh, ik zal het even uitleggen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Drinky het volgende:
Gister met boksen spier verrekt omdat ik met volle kracht sloeg en tegenstander ontweek en ik volle kracht in niks sloeg. Ik heb die djoekie nog wel neergehaald met een serie lever en nierstoten maarja m'n arm deed pijn dus ik bel vandaag naar de fysio.
"hallo met drinky ik wil afspraak maken met "hier naam normale vrouwelijke fysio". Krijg te horen dat zei pas maandag kan.
"ok doe maar dan"
![]()
Maar Tim heeft een halfuur nodig om de klacht precies te zoeken, het naar mijn huisarts te sturen enz.(wrom eigenlijk??) en dan 5 minuten om voelend te bepalen waar de pijn zit.
Hoe mijn gewoonlijke fysio het doet is: "hallo drinky, pijn aan dit? doe je shirt maar uit en ga maar liggen"
handig hoor ben je ook goed in wiskundequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goh, ik zal het even uitleggen.
Jij zei zij: "hallo met drinky ik wil afspraak maken met "hier naam normale vrouwelijke fysio". Krijg te horen dat zei zij pas maandag kan.
Met andere woorden. Zei gebruik je wanneer er iets gezegd wordt. - Ik zei gisteren nog tegen je dat je die doos mee moest nemen.
En zij gebruik je wanneer het om een of meerdere personen gaat.
Dus het is zoiets als windows 95?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:49 schreef Phantomesse het volgende:
[..]
Goh, ik zal het even uitleggen.
Jij zei zij: "hallo met drinky ik wil afspraak maken met "hier naam normale vrouwelijke fysio". Krijg te horen dat zei zij pas maandag kan.
Met andere woorden. Zei gebruik je wanneer er iets gezegd wordt. - Ik zei gisteren nog tegen je dat je die doos mee moest nemen.
En zij gebruik je wanneer het om een of meerdere personen gaat.
Prutserquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
handig hoor ben je ook goed in wiskunde
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Drinky het volgende:
"ok doe maar dan"
![]()
Alsof iemand met de naam Kim altijd een lekker wijf is...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Drinky het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |