Zo werkt dat op de VU tenminste. De surveillanten houden de spiekerds in de gatenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, denk je?Sowieso alle spiekerds in de gaten houden
Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Ha!
Another day @ the office
Maar nu lekker ontspannen.
Moeders mag niet meer uit bed van de verzorging, andere zus is vandaag geweest en erg geschrokken, ze is veel en veel slechter dan vorige week en veel oedeem en wonden
Ik ga zondag.
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ze heeft nu besloten dat het einde nabij is, en dat ze daar zelf voor gekozen heeft. Ik 'hoop' dat ze het bezoek van die eerste VVE-arts niet meer meemaaktHet is niet ongewoon dat mensen die zo versleten zijn, dood gaan voor ze euthanasie krijgen. Alhoewel, mijn opa was het gelukkigst sinds ja-ren in die week voordat hij doodging
Dat gun ik MamaBluezz ook wel.
Ik zou trouwens juist denken dat uit bed komen veel beter is met die wonden en oedemen? Want nu ligt ze ws. heel de dag in dezelfde houding in bed, decubitus waiting to happen... En verandering van houding is goed tegen de oedemen... Maargoed, ik heb weinig ervaring en de verzorging zal wel het beste voorhebben met je moedertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:34 schreef Bluezz het volgende:
Dat zou 'mooi' zijn als de VVE niet meer nodig is. Wie weet heeft ze, nu het uitgesproken is, ook wel wat meer rust en geeft ze eraan toe.
... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:46 schreef Bluezz het volgende:
Ze wilde tot nu toe altijd haar bed uit, hoe ziek ze ook is/was, nu mag ze niet meer zelf van de verzorzing.. dus ligt ze meer.
Ze had alweer een doorlig/zit plekken omdat ze geen vet meer op haar botjes had en bijna de hele dag in die sta-op stoel zit - stuit is slecht-
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:48 schreef Leintjeuh het volgende:
... Voor wat het nog waard is, kan ze tijdelijk een extra goed AD-matras krijgen? De 'zwaarste' die er is? En eventueel wisselligging ofzo, een fysio inschakelen? Ook al is ze nu terminaal, ze is wel helder en het comfort moet zo hoog mogelijk...
Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:50 schreef Bluezz het volgende:
Ik weet niet of ze haar nu al terminaal noemenSchrik ff van die term, al zou ik dat niet moeten doen
Ze heeft de al vrij lang het beste AD matras die er is. En ik ga ervan uit dat ze goeie zorg krijgt qua wisselligging en fysio.
Het gaat wel slecht Lein.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Leintjeuh het volgende:
Bluezz, de euthanasie arts komt volgende week. Ze is terminaal omdat ze euthanasie krijgt, niet omdat t slecht gaatMaar je kan het ook pre-terminaal noemen, tot er een datum is. Als je dat prettiger vind?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:19 schreef Bluezz het volgende:
Het gaat wel slecht Lein.
Ze ligt er sinds zondag heel slecht bij : even voor de volledigheid stukje uit mail van zus die vanmiddag is geweest :*zucht*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
We zijn al 10 jaar bezig afscheid van haar te nemen, dus we zijn er wel een beetje op voorbereid.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Overigens vind ik het knap dat je er zo over kunt praten
Ja ik kijk altijd lang en goed in haar oogjes, omdat ik al jaren denk dat het wel eens de laatste keer kan zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:45 schreef Duderinnetje het volgende:
Bluezz, ik hoop voor je moeder, die er nu lichamelijk én geestelijk klaar mee is, dat ze snel overlijdt. En misschien dan al wel voordat die VVE-molen rond is.
Zondag maar even goed in de ogen van je moedertje kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |