O, echt?!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef slashdotter3 het volgende:
Mwah, ik denk dat ze
a) eerst profiling hebben gebruikt, dus van de 100 leerlingen die voorbij lopen kiezen ze bepaalde types uit om een praatje mee te maken
b) meerdere mensen hebben geinterviewd en de grootst idioten in de uitzending hebben geplaatst.
Te kakken voor wie? Mensen zoals jij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef rubje het volgende:
En dan kijk je gisteravond weer ff naar dat PowNed nieuws op NL 3 en dan zie je een interview op een ROC school in 020 en waar het bekende straatvolk weer zich lekker uit op een manier dat je denkt: " begrijpen die gasten nou echt niet dat ze zichzelf alleen maar te kakken zetten met die hele houding en straattaal maniertjes?
"
Wie?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
Die bovenste in de OP is gewoon dWc man.
Onwetendequote:
Haha nooit, ik distantieer me sowieso van hemquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Haha nooit, ik distantieer me sowieso van hem.
Veel geneukt of niet?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:44 schreef Hunterish het volgende:
Heb daar godverdomme op school gezeten
Alleen maar ballen man. Zaten wel een aantal wijven op school maar dat zijn van die vieze manwijven.quote:
aldus de 9 tot 5 fokker op kantoor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:51 schreef wise het volgende:
fucking stoer doen met hun pauper taal maar vervolgens niks waarmaken in hun leven![]()
quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:48 schreef Hunterish het volgende:
[..]
Alleen maar ballen man. Zaten wel een aantal wijven op school maar dat zijn van die vieze manwijven.
Ice Cube heeft trouwens op een technische universiteit gezeten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Die bovenste in de OP is gewoon Ice Cube man.
[ afbeelding ]
Gangsta rap made him do it...quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ice Cube heeft trouwens op een technische universiteit gezeten.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:28 schreef Maikuuul het volgende:
Wie wilt zoiets nou in zijn bedrijf hebben werken
DITquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:04 schreef Chriz2k het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |