abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 09:45:10 #51
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_94703682
Die roze wolk, het is maar hoe je het ziet.
Zeker bij ons 2e kind vind ik het best zwaar (ze is nu 6 maanden) omdat ze echt veel slechter (vrijwel niet) doorslaapt 's nachts. Als ze weer eens om half 3 's nachts wakker wordt is mijn wolk ook niet roze hoor.
Maar als ze met d'r broertje (2jr2mnd) op een kleedje aan het spelen is (lees, hij met haar) of d'r handjes al uitspreidt als je een fles voor d'r neus houdt... nou dan is die wolk FEL roze.

Maar niet iedereen ervaart dat zo. Kinderen zijn een emotioneel en lichamelijk zwaar concept. Ik vind dan ook niet dat je nu al jezelf voor de kop moet slaan.
De ervaring leert overigens wel dat wat je NU zegt ("nooit een 2e!") over een maand of 6 heel anders kan zijn.

Erover praten helpt. Ook je kind even een weekeinde bij Opa en Oma brengen; kun je zelf even bijslapen, even aan jezelf en je partner denken, lekker uit eten...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus.
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')