Gelukkig had jij de lapo niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
De MI wordt er niet beter op
Jouw leukeMI ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
Moet je beter lapo's halenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
Boobsquote:
Het bericht erbij ook gewoonquote:
huiliesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk iets harders, maar dan krijg je weer van die huilies
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Echte Metallica is van Kill Em All, Ride The Lightning en Master of Puppets.
Niet Load. Schaam je.
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.quote:
Ik pis op je radioquote:
dit dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.
Ik heb zequote:
Wie ben jij en in welke kelder heb je ragboer opgeslotenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Ben je het daar mee eens of heb je een andere mening?
Als er in de TT ''Echte'' Metallica staat en je met een hardrock nummer komt (wat niet écht Metallica is) dan klopt er iets nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.
quote:
Goede redenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ToT
Bericht:
Lekker ff wat geil gekreun op deze mooie zonnige donderdagmiddag!
oh ok, jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had meer betrekking op het nummer ervoor, wat een verkrachting van Nothing else matters wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als er in de TT ''Echte'' Metallica staat en je met een hardrock nummer komt (wat niet écht Metallica is) dan klopt er iets niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, jij ook
van mijn tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Wet een lekker zonnetje al niet met een mens kan doen! Mooi om te horen man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Ben je het daar mee eens of heb je een andere mening?
Buenos Diasquote:
Aardbeiquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aardbei![]()
Zo blij dat ik mn headset op heb nu.
Jij bent 24/7 geilquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
mn geluid stond klerehard, nu denkt mn buurman dat ik happy fingers heb
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Pwnt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ben nog steeds Ragboer. Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie ben jij en in welke kelder heb je ragboer opgesloten
Straks zal die wel even langskomenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Euh wat? Begrijp ik niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wet een lekker zonnetje al niet met een mens kan doen! Mooi om te horen man.
Met mij gaat het ook prima, Grovyle is bijna lvl 36 dus dan heb ik een Sceptile. Het zijn die kleine dingetjes in het leven!
nee vriendinquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
One lovequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds Ragboer. Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
Boks!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds Ragboer. Moet je er maar eens over nadenken. Dan zou de wereld toch een stuk mooier zijn. Tja, ik besef ook wel dat je het waarschijnlijk allemaal onzin vind wat ik uitkraam, maar toch. Denk er maar eens over na. Ik bedoel de wereld bestaat uit een mix van goed en slecht (ying en yang). Maar wat is slecht en wat is goed? Dat maak jezelf uit, een ander kan weer een andere definitie hebben. Maar als je voor jezelf denkt dat je goed bezig bent zit je ook lekkerder in je vel. Tip voor iedereen!
mooie binnenkomer fayequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef gewoonfaye het volgende:
Je hebt gelijk, zo ken ik je niet manquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik heb getracht het kind in mijzelf terug te vinden.. Ben daarom weer met Pokemon Emerald begonnen. Treecko was mijn beginpokemon. Die is nu geevolueerd in een Grovyle en op lvl 36 wordt hij een Sceptile.quote:
Ik zal hem een linkje naar onzradio gevenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Straks zal die wel even langskomen
Dat hij gelijk heeft?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, zo ken ik je niet man
Gaat het zo mee? Nee, heb je een tasje?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zal hem een linkje naar onzradio geven
Zo filosofischquote:
Ragboer is mijn 8e moederquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef mc-Piel het volgende:
Ragbroeder, me boi.. als een tweede moeder.
Melk geven doet ie niet.. maar het is een baas zoals je ziet!
Ik heb heul jouw facebook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:37 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk mijn facebook, kat ligt te rollen in de zon
Lange Frans Duijts - Je amorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
Trouwens, vroegâh was er nog een ander geil nummer, begin jaren '80 of zo. Het was in het Frans.
Enig idee welke dat was?
Je t'aime?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:38 schreef ToT het volgende:
Trouwens, vroegâh was er nog een ander geil nummer, begin jaren '80 of zo. Het was in het Frans.
Enig idee welke dat was?
Koelkast z'n moeder = 1quote:
Popje is mijn moeder niet en Huppel ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:39 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Koelkast z'n moeder = 1
Popje = 2
Huppel = 3
etc... ?
Kan ook wel jaren '70 zijn hoor. Ik ben van '74 en ken het vanuit mijn jeugd. Wie heeft dat gezongen dan? Kan ik ff op youtuben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je t'aime?
Dat was 70's, dus die zal het niet zijn.
Of yes sir, I can boogie?
Jane Birkin het origineel, maar er zijn tig uitvoeringen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan ook wel jaren '70 zijn hoor. Ik ben van '74 en ken het vanuit mijn jeugd. Wie heeft dat gezongen dan? Kan ik ff op youtuben.
Ragboer is de nieuwe Daila Lamaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
Ik zie er niet uit als een gespierde gebruinde god. Ik ben dus verplicht om het eens te zijn met de tekst hierboven wil ik mij goed voelenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
YZup, dat is 'm, en hij is uit een heel toepasselijk jaar: '69!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jane Birkin het origineel, maar er zijn tig uitvoeringen.
De hele titel is: Je t'aime... moi non plus
Dit, ik schaam me er ook niet voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een gespierde gebruinde god. Ik ben dus verplicht om het eens te zijn met de tekst hierboven wil ik mij goed voelen.. en dat doe ik ook.
Ja dat is die met Serge Gainsbourg ook, best fout nummer ook eigenlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef ToT het volgende:
[..]
YZup, dat is 'm, en hij is uit een heel toepasselijk jaar: '69!
Ik hou van ragboer en zijn wijshedenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:40 schreef Ragboer het volgende:
Dat is net als met verlegenheid. Waarom is iemand die verlegen is verlegen? Niet omdat hij/zij zelf niet durft maar omdat hij/zij bang is dat anderen/iemand anders hem/haar uitlacht/niet serieus neemt. Je moet sommige (standaard) denkbeelden die je hebt uit je hoofd zetten en je eigen plan trekken. Als iedereen in een disco langs de kant staat, waarom doe jij dat ook? Waarom ga je dan niet als eerste op de dansvloer dansen? Omdat je bang bent dat anderen je uitlachen terwijl de mensen die je uitlachen juist degene zijn die het lafste zijn en minste durven. Gewoon schijt hebben en je eigen plan trekken. Niet anderen benadelen/pijn doen als het kan. Maar das logisch!
I know!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat is die met Serge Gainsbourg ook, best fout nummer ook eigenlijk.
Hij staat in Draakje
Welkom bij de club man!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, ik schaam me er ook niet voor
Je hoeft het enkel eensch te zijn met de onderstaande tekst.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik wil ook bij de club, wat moet ik doen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:41 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zie er niet uit als een gespierde gebruinde god. Ik ben dus verplicht om het eens te zijn met de tekst hierboven wil ik mij goed voelen.. en dat doe ik ook.
Maar, ik zie er wél uit als een gespierde gebruinde godquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je hoeft het enkel eensch te zijn met de onderstaande tekst.
[..]
Uhuh en ik ben Angelina Joliequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar, ik zie er wél uit als een gespierde gebruinde god![]()
Kijk Patje, daarom ben jij een wijze man en een ongelovelijk baas. Daarnaast heb jij ook nog een fantastische muzieksmaak. Jij bent de man die schijt hebt maar toch chill en relaxed blijft. Daarom mag ik jou wel als Fokker. Niet zo standaard-in-één-dozijn-type (is dat een woord?).quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit, ik schaam me er ook niet voor
Niet overdrijven hequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ooit een god gezien met rood haarquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn bedoel je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk Patje, daarom ben jij een wijze man en een ongelovelijk baas. Daarnaast heb jij ook nog een fantastische muzieksmaak. Jij bent de man die schijt hebt maar toch chill en relaxed blijft. Daarom mag ik jou wel als Fokker. Niet zo standaard-in-één-dozijn-type (is dat een woord?).
Ik moest hardop lachenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ooit een god gezien met rood haar?
Ikzelf ookquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ja, in de spiegelquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kastanje rijmt op oranjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, in de spiegel [ afbeelding ]
Maar dat is meer kastanjebruin [ afbeelding ]
Ik ben ook kastanjebruin.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, in de spiegel [ afbeelding ]
Maar dat is meer kastanjebruin [ afbeelding ]
Dertien in een dozijn!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk Patje, daarom ben jij een wijze man en een ongelovelijk baas. Daarnaast heb jij ook nog een fantastische muzieksmaak. Jij bent de man die schijt hebt maar toch chill en relaxed blijft. Daarom mag ik jou wel als Fokker. Niet zo standaard-in-één-dozijn-type (is dat een woord?).
Mijn balkondeur is open waardoor de zon in mijn gezicht shined. Chillend met een flesje bier luister ik naar de zomerse klanken van Adam K & Soha.quote:
Kijk, je had ze ook anders kunnen benaderen. Door bijvoorbeeld: "Het was maar een grapjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Wat gaan jullie er serieus op in zeg
De verkeerdequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, bij wat voor nummer tune ik weer in
Ja, bedoel ik. Sorry voor de fout.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dertien in een dozijn bedoel je?
Eauh neau dou niet zeauquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:49 schreef Ezechielk het volgende:
Godverdomme, bij wat voor nummer tune ik weer in
Daar heb je zeker gelijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Kijk, je had ze ook anders kunnen benaderen. Door bijvoorbeeld: "Het was maar een grapje" ofzo te zeggen. Nu creeër je onbewust toch een soort van vijandige/irriterende sfeer voor sommigen (niet voor mij hoor). Ik doe dit ook vaak. Meestal ben je er zelf niet bewust van. Maar als je er over nadenkt zou het leven een klein beetje mooier zijn als we wat leuker met elkaar zouden omgaan op Fok. Dat geeft je ook een beter gevoel buiten Fok, ook al zou je dat niet meteen merken.
quote:
Mijn balkondeur is open, ik zit met mijn voetjes omhoog op mijn balkon, genietend van en alcoholloos drankje, omdat ik nog moet werkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn balkondeur is open waardoor de zon in mijn gezicht shined. Chillend met een flesje bier luister ik naar de zomerse klanken van Adam K & Soha.
Songtekst? Briljantquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Koelkast, wat vind je van deze teksten?
Hulde voor wat dezen man zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Echte Metallica is van Kill Em All, Ride The Lightning en Master of Puppets.
Niet Load. Schaam je.
Vandaar dat je niet opneemtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mijn balkondeur is open, ik zit met mijn voetjes omhoog op mijn balkon, genietend van en alcoholloos drankje, omdat ik nog moet werken
Bier drink ik rond een uur of 7 a 8 in de ochtend.
Dat ga ik ook eens doen, maar wel de foto's van vroeger, wtf is er nu met haar gebeurt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik nam altijd haar haar mee als voorbeeld bij de kapper
Uitgeprint alles.
Ik ken hem wel maar vind het gewoon niks...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Kate Nash heeft alles!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik nam altijd haar haar mee als voorbeeld bij de kapper
Uitgeprint alles.
Ik heb ook de deur open staan. Lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn balkondeur is open waardoor de zon in mijn gezicht shined. Chillend met een flesje bier luister ik naar de zomerse klanken van Adam K & Soha.
Ik heb sproeten en Brits accentquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kate Nash heeft alles!
Rood haar bij 'n meisje: schattig
Sproeten bij een meisje: schattig
Brits accent bij een meisje: schattig²![]()
Één en/of meerdere van de bovenstaande eigenschappen bij jongens is gewoon gay..
Behalve Toon, hij kan Rood haar handlen!
Kom naar Emmen helpen met mn laminaatquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
Dus mensen, ik weet even niet meer wat ik moet typen nu maar dit moest ik even kwijt zeg. Ik ben nu opeens fucking filosofisch en creatief enzo. Ik zou het liefst in een park willen schilderen ofzo. Alleen heb ik geen verf. Of ik zou een boer helpen met het melken van de koeien (of doen apparaten dat). In ieder geval: BE POSITIVE!
Ikzelf loop telkens ff naar buiten toe om een kwartiertje of zo wat te klooien. (Hout hakken en stapelen enzo.)quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga ook mijn balkon op, heb nog e.e.a. te doen wat ik net zo goed buiten kan doen in het laatste restje middagzon.
Ok ook Patjen kan die shit handelen allesquote:
Pak een laptop, en paint het parkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Ragboer het volgende:
Dus mensen, ik weet even niet meer wat ik moet typen nu maar dit moest ik even kwijt zeg. Ik ben nu opeens fucking filosofisch en creatief enzo. Ik zou het liefst in een park willen schilderen ofzo. Alleen heb ik geen verf. Of ik zou een boer helpen met het melken van de koeien (of doen apparaten dat). In ieder geval: BE POSITIVE!
Ik zal er zo zijn, heb je al een leuke tent in gedachte?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga zo naar buiten, eerst even mobiel opladen zodat ik daar verder kan luisteren/fokken
Als ik in de buurt woonde zou ik het serieus in overweging hebben genomen. Alleen moet ik helaas zo eten en wil mijn ouders niet teleurstellen door niet op te komen dagen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom naar Emmen helpen met mn laminaat
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:52 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik ken hem wel maar vind het gewoon niks...Hey, ben jij alweer vrijgezel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik kan voor geen meter painten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Pak een laptop, en paint het park
zocht je deze: ëquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je brengt me op ideeeeeen
Dacht dat je dat gisteren ging leggen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom naar Emmen helpen met mn laminaat
Mquote:
Ach ja, ik vind het ook niet een leuk nummer. Anderen weer wel. Smaken verschillen nou eenmaal.quote:
Ging jij 'm requesten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
JIJ
Hebt hem zelf al aangevraagd he
Het lukt me echt niet in mn eentjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dacht dat je dat gisteren ging leggen?
Ik mag hieruit opmaken dat NBT op een trein lijktquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik mag hieruit opmaken dat NBT op een trein lijkt!!??
Ik reis eigenlijk nooit per trein, tenzij meet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met je ex was geen succes dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het lukt me echt niet in mn eentje
Serieus, als je niet meer begrijpt waar je heengaat... waar kom je dan uit? Ik heb geen idee. Raak je dan verdwaad in jezelf ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:56 schreef Ragboer het volgende:
![]()
![]()
FANTASY GAAN WE IN VLUCHTEN DOOR DIEPE DALEN EN HOGE PIEKEN! Door je eigen gedachtes die je niet meer begrijpt enzo.
Rotterdamquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef sharr het volgende:
Als ik omgeving Emmen woonde had ik komen helpen Huppel, ik heb energie teveel. Had dan ook gewoon in Rotterdam gaan wonen, veel makkelijker te bereiken!
Morgen, bij mij thuis is er een meetquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik reis eigenlijk nooit per trein, tenzij meet.
Ze gaat waarschijnlijk als een trein. Of is op het juiste spoor. Of houdt van fluitjes.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat was al dikke ruzie na 10 minutenquote:
Dan wordt je depressief.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Serieus, als je niet meer begrijpt waar je heengaat... waar kom je dan uit? Ik heb geen idee. Raak je dan verdwaad in jezelf ofzo?
Nee, dat mag je niet. Dat is namelijk geenszins het geval.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
Ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ze gaat waarschijnlijk als een trein. Of is op het juiste spoor. Of houdt van fluitjes.
Laat Socios dat maar niet horen dan!quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:57 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
10 minuten is wel heel snel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was al dikke ruzie na 10 minuten![]()
Mijn ex is nu op visite bij de ex-scharrel van Ezechielk
Niet als je in een positieve setting blijft. Ik weet dat het soms moeilijk is, maar positiviteit voel je jezelf zoveel beter. Mensen kunnen kut reageren en negatief reageren. Dat geeft op jezelf ook een onzeker gevoel. Het is heel moeilijk maar daar moet je "schijt" aan hebben. Makkelijker gezegt dan gedaan. Ik kan soms ook niet.quote:
Ik vond het nog lang durenquote:
Al aan de skaip?quote:
Én een date met mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
wooooow én onzinradio luisteren én socios bezig zien terwijl hij NBT probeert te hosselen.
Mijn dag kan niet meer stuk
Ik heb mezelf gelukkig nog niet gehoord.quote:
In positieve setting blijven is bijna niet mogelijk. Niemand is altijd vrolijk, en als dat wel zo is, is het grootste gedeelte gewoon nep. Iedereen kent tegenslagen, het is alleen hoe je er mee omgaat.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Niet als je in een positieve setting blijft. Ik weet dat het soms moeilijk is, maar positiviteit voel je jezelf zoveel beter. Mensen kunnen kut reageren en negatief reageren. Dat geeft op jezelf ook een onzeker gevoel. Het is heel moeilijk maar daar moet je "schijt" aan hebben. Makkelijker gezegt dan gedaan. Ik kan soms ook niet.
jamaar hoe dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Én een date met mij [ afbeelding ]
Ik vind mezelf zo'n kutstem hebben hequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik heb mezelf gelukkig nog niet gehoord.
Wel dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Mensen die denken dat treinspotters geen `chicks kunnen hosselen´.
Ik zit echt in mijn eigen wereld. Die treinennerd probeert een chick te regelen in dit topic? Helemaal langs me gegaan....quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef gewoonfaye het volgende:
wooooow én onzinradio luisteren én socios bezig zien terwijl hij NBT probeert te hosselen.
Mijn dag kan niet meer stuk
jij gaat naar een hoerenbuurt om "mooie" vrouwen te spottenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef Socios het volgende:
[..]
iets met sex en mono.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zo'n kutstem hebben he
Heb jij ook een jingle gemaakt?
Dat zei ik helemaal niet. Ik verwachtte alleen eerder een conductrice.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Vind dat ook altijd als ik mijn eigen stem terug hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik vind mezelf zo'n kutstem hebben he
Heb jij ook een jingle gemaakt?
Klopt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef Ragboer het volgende:
Geen haat op Socios, iedereen kotst die vent uit maar hij heeft wel lef.
Niet om te spotten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef gewoonfaye het volgende:
jij gaat naar een hoerenbuurt om "mooie" vrouwen te spotten
Nee, ik begrijp wel wat je bedoeld maar het begint bij jezelf hé. Als jij positiever doet tegen anderen doen mensen meestal ook positiever naar jou en anderen toe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:00 schreef sharr het volgende:
[..]
In positieve setting blijven is bijna niet mogelijk. Niemand is altijd vrolijk, en als dat wel zo is, is het grootste gedeelte gewoon nep. Iedereen kent tegenslagen, het is alleen hoe je er mee omgaat.
Ik heb meer interesses dan treinen, hoor. Een vrouw hoeft ook helemaal niets met treinen te maken te hebben.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:01 schreef sharr het volgende:
Dat zei ik helemaal niet. Ik verwachtte alleen eerder een conductrice.
Okequote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb meer interesses dan treinen, hoor. Een vrouw hoeft ook helemaal niets met treinen te maken te hebben.
Waarom?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik moet er wel een beetje van huilen hoor
Mooi, over 5 minuten verwachten wij te kunnen praten met je.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef NBT het volgende:
@ huppel, ik ga het nu maar eens installeren inderdaad
MYRAELAMYRAELAMYRAELAquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik heb meer interesses dan treinen, hoor. Een vrouw hoeft ook helemaal niets met treinen te maken te hebben.
jaja ben al beziggggggquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mooi, over 5 minuten verwachten wij te kunnen praten met je.
Is patje niets voor jou?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb interesse in leuke meisjes tussen de 16 en 23.
Fixedquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb interesse in leuke meisjes van 16 en jonger.
Tuurlijk wel, dan gaan we meetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
hoe moeten wij daten dan, dat kan toch heul niet?
Patjeng is 24 bro.quote:
En jij woont waar?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:05 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, dan gaan we meeten
Bakkesquote:
2 jaar ook.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:08 schreef Graseter het volgende:
[..]
Nou en, jaartje verschil mag toch wel.
quote:
Maar ik ben geen homo. Ik heb trouwens niks tegen homo's hoor. Ik vind Patje gewoon een relaxte gast. Dat is het enige wat ik kwijt wil. Ik denk dat je nu quasi-grappig wilt zijn. In mijn optiek heb je daarin dikke faal geslagen. Maar dat maakt niet uit. Gewoon een keer nadenken over jezelf, dan komt het allemaal goed.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
(dertien in een dozijn)
Dat vind ik iets te jong, maar ga jij je gang maar. Niks kapotforceren natuurlijk.quote:
Zit je aan de zilveren haas ofzo?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben geen homo. Ik heb trouwens niks tegen homo's hoor. Ik vind Patje gewoon een relaxte gast. Dat is het enige wat ik kwijt wil. Ik denk dat je nu quasi-grappig wilt zijn. In mijn optiek heb je daarin dikke faal geslagen. Maar dat maakt niet uit. Gewoon een keer nadenken over jezelf, dan komt het allemaal goed.
Huppelmuts13, voeg maar toequote:
Ragboer, wat doe je eng. Zo filosofisch.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
[..]
Maar ik ben geen homo. Ik heb trouwens niks tegen homo's hoor. Ik vind Patje gewoon een relaxte gast. Dat is het enige wat ik kwijt wil. Ik denk dat je nu quasi-grappig wilt zijn. In mijn optiek heb je daarin dikke faal geslagen. Maar dat maakt niet uit. Gewoon een keer nadenken over jezelf, dan komt het allemaal goed.
En ik maar denken dat je 18 bentquote:
Gefeliciteerdquote:
Hallon nieuw gevaar op de wegquote:
Ben ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En ik maar denken dat je 18 bent
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:10 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zit je aan de zilveren haas ofzo?
Van het weekend nog op, heerlijkquote:
Zeg dan ietsquote:
Zo ga je lullen van dat spul man. Van drank soms ook. Je matties vertellen hoe cool ze wel niet zijn en shitquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:15 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Van het weekend nog op, heerlijk
Ik word er lekker rustig van, intens genieten van muziek enzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zo ga je lullen van dat spul man. Van drank soms ook. Je matties vertellen hoe cool ze wel niet zijn en shit
Daar hoef je toch geen Fransman voor te hebben?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef gewoonfaye het volgende:
Dit nummer is de redden waarom ik wel een fransman zou willen daten. Alleen om een keer je t'aime in iemands oor te fluisteren
quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Nog 2 weken dan is Knetter tong80 voorbijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Ja. Busy with itquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kunnen jullie skypen en radioluisteren tegelijk?
Vast wel....quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:18 schreef Ragboer het volgende:
Wat deed Fok raar. Is Fok aan het blowen ofzo?
Altijd hasj roken man. Van die donkere pollum met de waterpijp en dan filosoferen over het leven. Verbazingwekkend hoe interessant de natuur dan opeens is als je buiten gaat wandelen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik word er lekker rustig van, intens genieten van muziek enzo.
Vorige keer gedaan icm wiet, toen viel ik in slaapquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Altijd hasj roken man. Van die donkere pollum met de waterpijp en dan filosoferen over het leven. Verbazingwekkend hoe interessant de natuur dan opeens is als je buiten gaat wandelen.
dan praat je frans met een reden, maar een nederlander voldoet ook. Ik zoek vrolijk doorquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Daar hoef je toch geen Fransman voor te hebben?
Wiet ga je meer van trippen man. Lachkicks etc. Ook wel leuk maar hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vorige keer gedaan icm wiet, toen viel ik in slaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |