Gelukkig had jij de lapo niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
De MI wordt er niet beter op
Jouw leukeMI ook nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
Moet je beter lapo's halenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik had leiver als de tt:
Boobsquote:
Het bericht erbij ook gewoonquote:
huiliesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wilde eigenlijk iets harders, maar dan krijg je weer van die huilies
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef RacerDKB het volgende:
Echte Metallica is van Kill Em All, Ride The Lightning en Master of Puppets.
Niet Load. Schaam je.
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.quote:
Ik pis op je radioquote:
dit dus.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.
Ik heb zequote:
Wie ben jij en in welke kelder heb je ragboer opgeslotenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Ben je het daar mee eens of heb je een andere mening?
Als er in de TT ''Echte'' Metallica staat en je met een hardrock nummer komt (wat niet écht Metallica is) dan klopt er iets nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Want andere albums die jij minder vindt zijn gelijk geen Metallica meer, goed argument. Nee, echt.
quote:
Goede redenquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
ToT
Bericht:
Lekker ff wat geil gekreun op deze mooie zonnige donderdagmiddag!
oh ok, jij ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het had meer betrekking op het nummer ervoor, wat een verkrachting van Nothing else matters wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als er in de TT ''Echte'' Metallica staat en je met een hardrock nummer komt (wat niet écht Metallica is) dan klopt er iets niet
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Viro het volgende:
[..]
oh ok, jij ook
van mijn tong?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
Wet een lekker zonnetje al niet met een mens kan doen! Mooi om te horen man.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:29 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ja, man. Vandaag eigenlijk wel. Ik straal de hele dag positiviteit af. Heb zin om allerlei landen vrede met elkaar te sluiten enzo. Zin om Japan te helpen met de wederopbouw. Ik kan serieus de hele wereld aan. Ik voel mij zwaar machtig en baas vandaag.Ik zat net na te denken over de hemel en de hel. Zouden die er wel zijn? Als er een niet zou bestaan, zou de ander dan wel bestaan? Ik bedoel of iets goed of fout is is iets objectiefs. We moeten meer focussen op eenwording dan elkaar te haten. Ben je het daar mee eens of heb je een andere mening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |