Een tour? Wielrennen? Of wandeltocht langs de kroegen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:16 schreef PeuRac het volgende:
Utrecht, ga morgen avond met CL een tour door Utrecht volgenen moet zaterdag ochtend ook weer redelijk op tijd in Utrecht zijn. Dus dan is daar (in de buurt) blijven wel handig. Vooral omdat ik geen auto ter beschikking heb
www.trajectumlumen.nlquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:19 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een tour door utrecht volgenexplain
Ah, lichtjestoerquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:23 schreef PeuRac het volgende:
lijkt mij ook ja, had de allerlaatste kaarten
quote:
quote:
ik kan nu al niet wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt wel, lekker stinkend lepeltje-lepeltje liggen
Kamperen in Wageningen-Hoog?quote:
Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:35 schreef Yuki het volgende:
Boh, moet nog tas inpakken voor morgenMaar ik lag net zo lekker
Ik zit met een dilemmaquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, moet ik ook nog doen. Staat zaterdag nog?
Heb je je bord?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:38 schreef Watertornado het volgende:
Zooow. Nu pas weer thuis. Ik werd overvallen door een jezusmeneer en alles erbij. Toch wel leuk gesprekje gehad maar toch vermoeiend.
alleen lowlands komt in aanmerking, slim chance dusquote:
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op.quote:
Verdoriequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar de man bij de Spopo nam het wel heel serieus op.Ik kreeg de brigadier en die ging mijn gegevens oppennen en die ging voor mij achter mijn bord aan.
Want iemand anders had 'm dus meegenomen.
Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
De meneer dacht dat hij Jezus was? Of zo'n "god is liefde!" kneus?
Wauw. Het licht.quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hij kwam mij het licht brengen en alles. Hij bracht het alleen niet hysterisch ofzo, was goed mee te praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |