Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg![]()
Over welk bier heb je het?
[..]
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.
Ik kan altijd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?
Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zeg![]()
Over welk bier heb je het?
[..]
Ik heb geen idee, dan igg niet, eerder.
Oh, die molen nogwattesquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het over het bier waar ik het gister ook over had. Ik ga nog niet verklappen welke het is anders ga je googlen en alles.
Je mag meequote:
Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoeveel eerder? Kan wel wat eerder in Utrecht zijn, als WT ook eerder kan?
kwart voor 7 kan ik halen, dan op spoor 6 de trein naar Ede-Wageningen om 18:46quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Euh... Half zeven/kwart voor zeven denk ik.
Dat is kutquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Graseter het volgende:
[..]
Mijn adapter van mijn mac was kapot.
Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:12 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Yesss
[..]
Ik moet ook Utrecht UIT.
hoe laat ga jij Utrecht uit?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik moet richting het westen. Jij niet, denk ik.
Dat is vroegquote:
ohjaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |