Op verzoek deel 2.quote:Veel mensen zijn sceptisch tegenover reiki en wat dan ook. Ik wil daarom een klein testje doen. Geen idee of het werkt, maar vooruit.
Ik wil een snee brood doormidden snijden. Een helft ervan behandel ik met reiki, de andere helft niet. Daarna leg ik de twee helften in de kast. Na een paar dagen begint brood normaal gesproken te schimmelen. Het is mijn doel om te kijken of de met reiki behandelde helft minder schimmelt. Ik zal er regelmatig een foto van maken en die hier posten.
Vinden jullie dat een leuk idee of zeggen jullie van laat maar?
Ik vroeg me al af wie de eerste zou zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef OeJ het volgende:
Hoe lang ligt dat brood nu al?
Kon ik maar met reikikracht, die spatie tussen "brood" en "test" weghalen.
Wat een goed idee. Ik heb ook al heel vaak zo'n verpakt afbakbroodje weg moeten gooien.Ook ruim voor de uiterste houdbaarheidsdatum.quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:06 schreef Sm0keZ het volgende:
Probeer het eens met zo'n afbakstokbroodje van Euro Shopper!
Ondanks dat ik ze altijd graag als ontbijt eet gebeurt het toch wel erg regelmatig dat de schimmel er al op staat voordat de uiterste houdbaarheidsdatum is bereikt
Je moet ook zorgen dat het nat blijft. Als in, zorgen dat het aanwezige vocht niet kan verdampen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Op verzoek deel 2.
Meteen een update: ik zie nog geen verschil en beide korsten zien er nog heel goed uit, ondanks regelmatig nat maken
Kan een mod even de TT aanpassen naar deel 3?
Als er verder geen behoefte meer is aan mijn brood doe er maar een slotje op![]()
Ik vertel niets, ik stel alleen reiki ter beschikking. Ik ga niet sturen, want de invulling daarvan kan veel beter door reiki geschieden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Sm0keZ het volgende:
Interessant, wat 'vertel' je dat halve sneetje brood precies met reiki?
Ik kan geen reikiquote:Op donderdag 24 maart 2011 19:11 schreef Bastard het volgende:
En misschien handig om te vragen dat als iemand het beter weet, betere ingredienten weet, betere opstellingen weet, het even lekker in een eigen topic gaat doen
...en ik had graag ooit nog een resultaat gezien. Met een minimale ingreep, waarbij de test gewoon voortgezet kan worden.quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:13 schreef summer2bird het volgende:
Ik kan geen reiki+ ik wil alleen tips geven
Wat voor een ingreep wens je dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:36 schreef R0N1N het volgende:
[..]
...en ik had graag ooit nog een resultaat gezien. Met een minimale ingreep, waarbij de test gewoon voortgezet kan worden.
Maar laat ook maar zitten ja, geen behoefte maar aan zo
Ik vermoed beide boterhammen in een afgesloten zakjes doen zodat schimmel intreedt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat voor een ingreep wens je dan?
Een zakje eromheen. Dan gaat het in no time beschimmelen (binnen 3 dagen). Trust me. Pleasequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat voor een ingreep wens je dan?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef Crazy Harry het volgende:
En dood brood gaat wat hebben aan levenskracht?
Zelfs zonder er in te geloven (maar genoeg in verdiept) kan ik je door logisch redeneren vertellen dat dit een nutteloze test is...
Zelfs al zou je de test goed (brood in zakje) uitgevoeren.
Neem dan 2 stuks fruit, daar zit tenminste nog enigszins leven in.
Dat klopt niet helemaal, want schimmel is natuurlijk heel iets anders.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 01:33 schreef Crazy Harry het volgende:
En dood brood gaat wat hebben aan levenskracht?
Zelfs zonder er in te geloven (maar genoeg in verdiept) kan ik je door logisch redeneren vertellen dat dit een nutteloze test is...
Zelfs al zou je de test goed (brood in zakje) uitgevoeren.
Neem dan 2 stuks fruit, daar zit tenminste nog enigszins leven in.
Hoezo?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 04:15 schreef Nikmans het volgende:
Waarom lees ik deze briljante topics nu pas
Vogeltjesdans, held
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |