Geld misschien nog wel meer voor jou dan voor Braddie.quote:
Ja, ik zei al tegen hem dat je voor 99euro hele fijne versterkertjes kan kopen(M-Cube van Roland bijvoorbeeld) maar dat wilde hij niet, hij zei.. ja maar jij hebt ook een versterker jij moet me wat leren..quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef The_Dean het volgende:
Is wel handig. Les krijgen, maar niet thuis kunnen oefenen omdat je je eigen gitaar bij je vriend laat staan
Waarom kan jij nou niet eens even een normale reactie plaatsen? hoe oud ben je 11 of 13?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:02 schreef wimjongil het volgende:
[..]
He waarom ruil je je Red Special hier niet voor in? Deze klinkt nog wel beter dan je Crafter. En dan hou je nog een hoop geld over? Deze gitaar klinkt echt prachtig namelijk. Misschien kun je iets regelen met je baas, dat jij je Red Special en 3 keyboards geeft, en dat hij dan zo'n squier bullet en een euro of 50 teruggeeft.
Just sayin' man
Zal ik wat leuks vertellen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geld misschien nog wel meer voor jou dan voor Braddie.
Geestelijk ben ik -7quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:10 schreef Braddie het volgende:
[..]
Waarom kan jij nou niet eens even een normale reactie plaatsen? hoe oud ben je 11 of 13?
Dat zijn de leukere dingenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:11 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Zal ik wat leuks vertellen?
In juni ga ik 100 euro cashen met 2 uur gitaarspelen op een bruiloft.
nice!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:29 schreef Braddie het volgende:
Ik had een paar dagen geleden een gesprek met een vriend van me, die jongen wilde*ooit* eens gitaar leren spelen..
Dus ik zei tegen hem, als je echt serieus overweegt om gitaar te leren spelen wil ik je best wel de basics leren, maar dan moet je wel een leuk gitaartje kopen bij Kick natuurlijk..
Dus gister middag ben ik aan het werk, komt die jongen er opeens aan, en ik laat hem een Squier BulletStrat zien(daar had ik het met hem over) en hij vraagt van uit het niets "Ja wat kost ie?" dus ik zeg, 139euro heb je hem!.
Hij zegt zo "Ja ik ga nu pinnen!"
Ik vroeg aan hem even later van 'Ja wat wil je nu dan?, je hebt nog geen versterker he?"
Toen zei hij letterlijk "Nee Brad dat klopt, maar hij mag bij jou thuis staan, jij kan gitaar spelen, en hebt een versterker, als je het mij maar af en toe leert"
Prima!
Geen idee. Laatst een stapeltje aan iemand verkocht voor een euro per stuk...quote:
Op dit moment niks, maar misschien op langere termijn wel. Staat niet direct in de weg, maar meer ruimte zou leuk zijn, en kan geld opleveren.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:47 schreef Braddie het volgende:
Ik zeg verkopen, wat heb je er op dit moment aan?
Staat het je in de weg?
Is dat die van mij of niet? Ding is wel naar Fryslan gegaan!quote:
Ja, is de jouwe. Hij haalde hem uit de koffer, ik zag dat en zei: Die heb je van Teleluvr gekocht!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:03 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Is dat die van mij of niet? Ding is wel naar Fryslan gegaan!
Haha, cool. Bij verkoop was hij extreem blij ermee, nog steeds dus?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is de jouwe. Hij haalde hem uit de koffer, ik zag dat en zei: Die heb je van Teleluvr gekocht!
Was uiteraard waar, herkende hem meteen
Haha, zoiets. En dat ik jou en die gitaar wel kende, en dat hij geluk heeft dat ik toen geen geld hadquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:28 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Haha, cool. Bij verkoop was hij extreem blij ermee, nog steeds dus?
Wat zei je, wat zijn de pickups professioneel gesoldeerd?
Ja, maar gelukkig blijven er genoeg SGs over. Ding werd simpelweg niet gebruikt en dat is zonde...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Haha, zoiets. En dat ik jou en die gitaar wel kende, en dat hij geluk heeft dat ik toen geen geld had
Hij zei ook dat je hem voor een spotprijs aan hem had verkocht. Was er inderdaad erg blij mee, volgens mij een blijvertje, want hij verklaarde je gek door hem te verkopen
Je praat jezelf een beetje tegen, eerst post je een filmpje waar alles kut vals klinkt en dan zeg je dat hij aardig in stemming blijft...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen bullshit verhaal man.
Gitaartje ligt nu bij mij thuis, moet je bewijs hebben?
HIER:
Net opgenomen, gitaartje klinkt erg goed voor de 139 euro en hij speelt ook erg fijn, ook de afwerking is goed, en hij blijft aardig op stemming tijdens tremolo gebruik!.
Het is zeker een goede beginners gitaar, zelfs voor de gevorderde speler kan dit een fijne gitaar zijn!
Ja, dat is ook zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:31 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, maar gelukkig blijven er genoeg SGs over. Ding werd simpelweg niet gebruikt en dat is zonde...
En bedankt hij, jij ook nog succes verder!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:34 schreef guitarist het volgende:
[..]
Je praat jezelf een beetje tegen, eerst post je een filmpje waar alles kut vals klinkt en dan zeg je dat hij aardig in stemming blijft...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |