quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Hukkie het volgende:Mooie gitaar, maar ben al voorzien.
Vraagje: Waarom koop je als beginneling een gitaar van 1100 euro?
Je bent niet de enige die zich dat afvraagt, en achteraf vraag ik het mezelf ook af

Nu gaan heel veel mensen van die zie-je-wel pretlichtjes in hun ogen krijgen.
Ik had al een simpel gitaartje(waar ik heel depressief van werd omdat íe verschrikkelijk klonk) en ik kon het wel een beetje, en ik had massa's geld over(berg geld gewonnen met talentenjacht) en ik zag deze gitaar en ik was verliefd en toen kocht ik hem

want geef toe, mooi is 'ie zeker. Die gitaar stond daar maar mijn naam te roepen, ik kon het niet weerstaan
Denkend dat ik mijzelf net zo goed gitaar kon leren spelen als dat ik mijzelf lang geleden piano leerde spelen, maar dat had ik mooi even mis! Ik heb er simpelweg de tijd niet meer voor, en de discipline...... en nee. ik kan het gewoon niet.
Dus bedacht ik mij (wel een beetje met pijn in het hart) dat deze gitaar veel beter af is bij iemand anders en ik mijn tijd beter kan besteden aan piano spelen.
Desalniettemin zijn mijn gitaar en ik heel gelukkig geweest, ik heb er met veel plezier en liefde uren naar zitten kijken.
[ Bericht 1% gewijzigd door lisa1109 op 29-03-2011 20:00:11 ]