Je bent niet de enige die zich dat afvraagt, en achteraf vraag ik het mezelf ook afquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Hukkie het volgende:
Mooie gitaar, maar ben al voorzien.
Vraagje: Waarom koop je als beginneling een gitaar van 1100 euro?
Ach ja, natuurlijk, heb het er gelijk even bijgezet. Mijdrecht, overigens. (provincie Utrecht, op de grens met Noord-Holland.. daar ongeveer)quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:29 schreef TeleluvR het volgende:
Leuk voor een potentiele koper om te weten: Waar af te halen?
Oh wow jeetje, da's fietsafstand dichtbij! Zelfde voor jou geld overigens hoor, als je hem even wilt uitproberen kun je gewoon langskomen! PM!quote:
nee, heb er inderdaad geen 1100 voor betaald, ik doe wel researchquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef lurker69 het volgende:
Heb je de bon nog? Ik mag trouwens hopen voor je dat je niet echt 1100,- hebt betaald.
Ik heb eventueel wel interesse. Ik ga is kijken wat het budget is.
Ik laat het voorlopig even zitten. Nieuw niet veel duurder en dan heb ik toch graag een bon.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
nee, heb er inderdaad geen 1100 voor betaald, ik doe wel research
Ik heb de gitaar gekocht van een man die werkelijk veels te ver was gegaan in zijn hobby (lees, een beetje veel muziekinstrumenten in huis!). Hij had 'm eigenlijk niet nodig (goh) en er zelf ook niet tot nauwelijks op gespeeld. Hij kocht 'm in Engeland (immers, voor zover ik weet is tanglewood in Nederland bijna niet te koop) en heeft 'm toen meegenomen naar Nederland. Geen bon (i.v.m anders boete van invoerrechten ofzo?) ik ben er niet al te veel op ingegaan, maar de gitaar is zo echt tanglewood als maar kan hoor..
Ga ik niet mee akkoord, deze gitaar is zeker wel wat meer waard. Nieuwprijs is zo'n 600-700 euro.. Zo'n 400 van die prijs afhalen voor een gitaar waar nauwelijks op is gespeeld maar die wel goed is onderhouden vind ik een beetje veel.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:22 schreef lurker69 het volgende:
Ik zie ze ook voor niet veel duurder nieuw. Bod van 225,-
Voor minder dan 400 verkoop ik de gitaar zeker niet, 350 komt dus aardig in de buurt van de 400, ja ^^quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:41 schreef LeNick het volgende:
Zou 350 al meer in de buurt komen? (voorlopig nog een vraag, absoluut nog niet zeker dát ik een bod zou plaatsen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |