Leuk om te horen dat we welkom zijn bij hem thuis. Wie gaat ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef ssebass het volgende:
Kwam dit net weer tegen. Wat kan die gast spelen:
Standaard hoort er een hoes bij. Ben benieuwd of ze daar extra voor rekenen. Ik vermoed dat je bij de anderen die gitaar ook wel voor die kunt meekrijgen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef The_Dean het volgende:
Ze hebben bij Feedback de Fender American Special Strat in Candy Red in de aanbieding, slechts 800 euro
Hoe dik is de hals ?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 18:35 schreef -Menn0- het volgende:
[ afbeelding ]
Impulsaankoop
Wtf moet ik met een Floyd Rose
Maar goed wel geinig voor d'r bij
dat is net als de USA standards, die zijn daar 999 en bij thomann 1150. alleen houdt feedback de bijgeleverde fender hardcase dan zelf...quote:Op zondag 27 maart 2011 12:48 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Standaard hoort er een hoes bij. Ben benieuwd of ze daar extra voor rekenen. Ik vermoed dat je bij de anderen die gitaar ook wel voor die kunt meekrijgen.
Ze hebben overigens de website vernieuwd.
Wes Montgomeryquote:Op zondag 27 maart 2011 12:46 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Leuk om te horen dat we welkom zijn bij hem thuis. Wie gaat ?
Prachtig mooie gitaar heeft die man. Het geluid wat we in de clip horen vind ik overigens niet mooi. Vreemd ook dat hij Wes pas laat in zijn lijstje opnoemt. Ik dacht dat Wes toch wel zijn grootse idool/voorbeeld was.
Brengt me op het idee om Breezin' te leren spelen voor de jamavonden. Vorig keer de melodielijn van Blue Bossa gespeeld omdat iemand dat had gevraagd. Breezin' is natuurlijk veel meer werk. Eerst maar eens de akkoorden erin stampen.
Tja, weer eens wat anders dan regelmatig Malmsteen proberen te imiteren.
Het beste is om de gitaar op een constante temperatuur en luchtvochtigheid te houden. Dit is natuurlijk niet altijd nodig, maar probeer het wel zo constant mogelijk te houden. De snaren zou ik me geen zorgen over maken, hoogstens over het hout dat een beetje gaat werken (daardoor ontstemt je gitaar wel een beetje).quote:Op zondag 27 maart 2011 17:51 schreef mr-green het volgende:
Ik vraag mij het volgende af: is zo slecht voor je elektrische gitaar? Ik zat vanmiddag op het balkon heerlijk in het zonnetje te pingelen (met koptelefoon op) maar het zwarte gedeelte van mijn gitaar was wel erg warm. En hoe zijn snaren hier tegen bestemd?
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:09 schreef belsen het volgende:
TT maar even veranderd, grapje is nu wel over zijn datum heen.
quote:
de binnenkant zit er nog niet inquote:
Gave kleur (Waar herken ik die van)quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gave kleur (Waar herken ik die van)![]()
Bronco!quote:
Ik snap hem nu pasquote:Op maandag 28 maart 2011 08:02 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]
Gave kleur (Waar herken ik die van)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |