Hey, de vorige x dat ik daar keek hadden ze die nog niet! Bedankt!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:47 schreef lisa1109 het volgende:
[..]
ebay/internet = god
Ik koop m'n snaren ook gewoon online hoor, ben te lui om naar de winkel te gaan
heeft lordofthestrings.com ze niet?
edit: heb 't gecheckt, lordofthestrings heeft savarez! Heb vandaag snaren binnengekregen van ze, al na 1 dag, met acceptgiro! fijn.
Wat is daar dan zo speciaal aan ?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:46 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Dit herinnert me eraan dat ik nog een x de snaren op m'n elektrische moet vervangen... Iemand tips? Het liefst zou ik savarez snaren hebben maar die zijn voor zover ik weet niet in NL te krijgen.
Hij heeft hem niet voor mij gekocht, gewoon voor zichzelf maar hij staat bij mij omdat hij zelf geen versterker heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik geloof er geen zak van dat verhaal dat iemand dat ding "voor jou" heeft gekocht
Maar je bent leuk bezig, wel heel vals, maar leuk bezig
Dat merk heb ik op mijn klassieke gitaar en ik ben er erg over te spreken! Hiervoor had ik altijd D'addario's, maar deze hebben net wat meer helderheid en bespeelbaarheid vind ik. En mij lijkt dat dat dan ook voor de elektrische geldtquote:
wat is dit voor een gezeik man, IK VRAAG VERDOMME GEWOON WAT!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:37 schreef -Menn0- het volgende:
Ben je al erelid geworden op dat andere forum?
En wat is jouw probleem? Sog? Wog?quote:
Ik toch ook? Zie je dat vraagteken niet staan aan het einde van de zin?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
wat is dit voor een gezeik man, IK VRAAG VERDOMME GEWOON WAT!
Okee stel he, persoon A zegt wat tegen persoon B, persoon B snapt niet wat persoon A zegt.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
wat is dit voor een gezeik man, IK VRAAG VERDOMME GEWOON WAT!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okee dan nog een spoiler, er is je al verteld dat je dat posten doet uit enhousiasme en dat we dat prima vinden dat je dat doet maarrrrr.....
We don't care...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt je kruit al verschoten en het kan niemand meer z'n reet roesten, no offense maar zo is het nou eenmaal.
Oeh oeh pick me! PICK ME!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee stel he, persoon A zegt wat tegen persoon B, persoon B snapt niet wat persoon A zegt.
Aan wie kan persoon B dat het beste vragen:
a) Aan persoon A
b) Aan Hans Klok
c) Aan Menno
d) Whop whop
En wat wil je precies gaan fixen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:50 schreef Svyatagor het volgende:
Ff geen gitaren, eerst computer fixen
[ afbeelding ]
Must... not... begin... flamewarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat wil je precies gaan fixen?.
Kom maar door, hoeveel vierkantemeter is het?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:44 schreef The_Dean het volgende:
Bewaren voor de studiokamer in een volgend huis [ooit], of verkopen?
Dilemma. Enorm groot dilemma door het feit dat ik niet meer bij de oude baas werk waar ik dat spul vandaan heb
[ afbeelding ]
Hij is redelijk stem vast met tremolo gebruik, hij was inderdaad niet top gestemd(Haalde hem zo uit de hoes) en, die Red Special is ook veel beter, maar voor bepaalde dingen is een strat(Al is het maar zo`n goedkope bullet) beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
Braddie, ik moet eerlijk zeggen... Die Red Special is op zich een prima gitaar, en ik snap daarom ook niet dat je van die squier kan zeggen dat hij goed klinkt, die typische stratsound heeft en stemvast is, want het ding zuigt gewoon aan alle kanten.
Sound is ongelofelijk goedkoop, in je video is het ding retevals (misschien is hij wel stemvast, maar dan moet jij echt je gehoor gaan trainen, of een stemapparaat kopen)...
Wat betreft je spelen ga je wel goed in op de akkoordwisselingen in de backingtrack, goed bezig op dat gebied!
De oude wel ja, Japanners. Die nieuwe is waaibomenhout met dito hardware uit China.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
squier bullet strats schijnen goede dingen te zijn (oude model ervan, als er uberhaupt al nieuwe van gemaakt zijn?)
Vroeger was alles beter...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De oude wel ja, Japanners. Die nieuwe is waaibomenhout met dito hardware uit China.
Maar ik hoop toch dat jullie weten dat je Braddie met een ton zout moet nemen...
Vermoedelijk is de LCD-inverter naar de haaien. Heb een nieuwe besteld via eBay, dus wie weet. 't Is een oudje, heb'm gekregen van iemand die geen zin had in reparatiekosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat wil je precies gaan fixen?.
oee dat klinkt valsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen bullshit verhaal man.
Gitaartje ligt nu bij mij thuis, moet je bewijs hebben?
HIER:
Net opgenomen, gitaartje klinkt erg goed voor de 139 euro en hij speelt ook erg fijn, ook de afwerking is goed, en hij blijft aardig op stemming tijdens tremolo gebruik!.
Het is zeker een goede beginners gitaar, zelfs voor de gevorderde speler kan dit een fijne gitaar zijn!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |