De oude wel ja, Japanners. Die nieuwe is waaibomenhout met dito hardware uit China.quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:31 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
squier bullet strats schijnen goede dingen te zijn (oude model ervan, als er uberhaupt al nieuwe van gemaakt zijn?)
Vroeger was alles beter...quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:04 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De oude wel ja, Japanners. Die nieuwe is waaibomenhout met dito hardware uit China.
Maar ik hoop toch dat jullie weten dat je Braddie met een ton zout moet nemen...
Vermoedelijk is de LCD-inverter naar de haaien. Heb een nieuwe besteld via eBay, dus wie weet. 't Is een oudje, heb'm gekregen van iemand die geen zin had in reparatiekosten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En wat wil je precies gaan fixen?.
oee dat klinkt valsquote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Geen bullshit verhaal man.
Gitaartje ligt nu bij mij thuis, moet je bewijs hebben?
HIER:
Net opgenomen, gitaartje klinkt erg goed voor de 139 euro en hij speelt ook erg fijn, ook de afwerking is goed, en hij blijft aardig op stemming tijdens tremolo gebruik!.
Het is zeker een goede beginners gitaar, zelfs voor de gevorderde speler kan dit een fijne gitaar zijn!
Kijk uit menno anders begint hij weer over je moeder hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:43 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ik toch ook? Zie je dat vraagteken niet staan aan het einde van de zin?
Als hij er nog een wil, ik ken nog iemandquote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:08 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, is de jouwe. Hij haalde hem uit de koffer, ik zag dat en zei: Die heb je van Teleluvr gekocht!
Was uiteraard waar, herkende hem meteen
Wat is het voor ding eigenlijk?quote:Op woensdag 30 maart 2011 08:52 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Vermoedelijk is de LCD-inverter naar de haaien. Heb een nieuwe besteld via eBay, dus wie weet. 't Is een oudje, heb'm gekregen van iemand die geen zin had in reparatiekosten.
imac toch?quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is het voor ding eigenlijk?
Die houden het helaas alleen nooit zo lang vol.quote:
Een iMac, zo'n witte. 't Is een Core Duo uit 2006, één van de eerste Intels.quote:Op woensdag 30 maart 2011 09:14 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Wat is het voor ding eigenlijk?
Ja inderdaadquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:19 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die houden het helaas alleen nooit zo lang vol.
Ik kan me er iets bij voorstellen
Lekker! Heb je een goede aan als je hem weer werkend krijgt!recordingpcquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:20 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Een iMac, zo'n witte. 't Is een Core Duo uit 2006, één van de eerste Intels.
the dirtbombs hebben een hele cd gemaakt met garage band covers van detroid technoquote:Op woensdag 30 maart 2011 09:04 schreef Cynic het volgende:
Ik ga een cover leren, ben gisteren begonnen. Eens kijken of ik een gitaarversie kan maken van een nummer zonder gitaren. Het uitzoeken valt me alvast tegen in ieder geval
Doe dan nummers van fratsen, krang, de kift, roosbeef, raggende manne etcquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:09 schreef Rpol het volgende:
Ik heb echt geen zin in nummers van blof en de dijk enzo.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Sloggi het volgende:
http://link.marktplaats.nl/436104848
Let op, NSFW.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 11:32 schreef Sloggi het volgende:
http://link.marktplaats.nl/436104848
Let op, NSFW.
waarom verkoop je hem?quote:Op woensdag 30 maart 2011 12:45 schreef Sloggi het volgende:
Ik ga er spijt van krijgen denk ik, maar ach...
Dus je doet totaal geen moeite om iets fatsoenlijks te laten horen, maar wil wel complimenten en vist er naar. Je kan wel roepen van niet, maar je vist wel.quote:Op woensdag 30 maart 2011 01:27 schreef Braddie het volgende:
[..]
Hij is redelijk stem vast met tremolo gebruik, hij was inderdaad niet top gestemd(Haalde hem zo uit de hoes) en, die Red Special is ook veel beter, maar voor bepaalde dingen is een strat(Al is het maar zo`n goedkope bullet) beter.
Ik probeer mijn spel goed te laten aansluiten op de akkoordenschema`s van de backingtrack, maar dat is niet altijd even makkelijk(al zijn al mijn improvisatie`s min of meer pentatonische laddertjes).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |