TS is een achterlijke mongool en dierenbeul, maar wat is nou de klacht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
Ik bel de Dieren Politie!!!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:14 schreef Ethanolic het volgende:
waar KK voor KloteKat staat.
klacht: Kat van de buurman waarschijnlijk blind door een rotje van mij
komt die klote kat van de buurman vandaag weer in mijn tuin, denk ik: laat ik dat tyvus beest maar eens even lekker schrikken![]()
dus ik gooi een rotje naar dat beest, gaat dat gedrocht er aan ruiken!!!knalt dat ding dus recht voor z'n ogen.
na dit gebeuren kon hij blijkbaar niet meer zien want hij liep overal gewoon tegenop, dus toen gooide ik hem zelf maar over de schutting...
hopelijk komt de buuf er niet achter....
Is dit geen lemming dan?quote:
denk je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit geen lemming dan?
die kop van die laatstequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef Witbaard het volgende:
Obvious troll. Toch gaat er weer een shitstorm komen helaas.
Maarja, TS:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:21 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Is dit geen lemming dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |