quote:Op zondag 27 maart 2011 17:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben de Thénardiers (jij weet vast wel wie ik bedoel) de boel verziekt.
Tijdens TBO en ook daarna, Johan was zonder hen beter af geweest.
Ik heb niet eens een fiets en dad geen 1 april grapquote:Op zondag 27 maart 2011 16:12 schreef spuitje het volgende:
[..]
Tuurlijk!! Echt heel geloofwaardig allemaal inmiddels! Weet je wat? Ga inderdaad gewoon lekker een stukkie fietsen en neem Margo mee! Het is tenslotte prachtig weer!
Wat heeft je vader er mee te makenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:12 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een fiets en dad geen 1 april grap
Da's niet lief, die heeft ze niet.quote:
Niet meer bedoel je zeker? Dat klopt ook jaquote:
Dad was een grapjequote:
Dad dachd ik al. Je probeerd eens wad uid.quote:
Ja ik verveel mequote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dad dachd ik al. Je probeerd eens wad uid.
Ik ookquote:
Joh ik voel me helemaal niet de dupe van iets, trek je niks aan van eeeehh sommige zuurpruimenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:28 schreef djprovox het volgende:
Margo wist er niets van. Zij heeft een bericht gelezen wat de persoon waar t voor bedoeld was geplaats had. Margo is hier dus ook de dupe van!!!!
Nah.. heppie toch maar weer mooi de krant gehaald, kenne we stoppenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:02 schreef Houtvester het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nd-wil-me-meer.dhtml
De Vlem slaat terug met eigen 1 april grap
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:55 schreef Disana het volgende:
Wat een infantiel gedoe.
Kan dit topic niet gewoon op slot?
ik heb 'r getiptquote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh hihihi hahahahahaaaaaa.
Goeie! Hoe kom je erop!
Fijn, wil je dan nu al dat materiaal dat van een ander is van die site af halen? Bvd.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef djprovox het volgende:
Ik heb de verkeerde beslissing genomen om het door te laten gaan toen het openbaar werd.
Jullie mogen mij van alles verwijten maar verder niemand!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |