Ik verwijt je in ieder geval helemaal niets. Ik vind het een leuke en ook wel goed opgezette grap. (Ik denk dat ik er zelf ook misschien nog wel ingetrapt zou zijn als ik op het moment dat ik dit las ook alle twitterberichten had gelezen.)quote:Op zondag 27 maart 2011 16:32 schreef djprovox het volgende:
Ik heb de verkeerde beslissing genomen om het door te laten gaan toen het openbaar werd.
Jullie mogen mij van alles verwijten maar verder niemand!!
Maar even heel serieus: waarom had je dat niet verwacht? Je maakt een site, je twittert er lustig op los, jij weet toch onderhand ook wel hoe die dingen gaan???quote:Op zondag 27 maart 2011 16:39 schreef djprovox het volgende:
Er hoefde ook niemand in te stinken behalve 1 persoon. Helaas is het verkeerd uitgepakt.
Er zou op 1 april dan een item over hem op die site staan.
Ik had niet verwacht dat het zou snel zou uitlekken.
Het zit je wel hoog hè..quote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef spuitje het volgende:
[..]
Maar even heel serieus: waarom had je dat niet verwacht? Je maakt een site, je twittert er lustig op los, jij weet toch onderhand ook wel hoe die dingen gaan???
En een site maken om 1 persoon in de maling te nemen.........? Nou vooruit, ik geloof je (niet)
Breng hem nu niet op bepaalde gedachten!! De meest "geweldige" 1 april grap van de Vlem!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef Copycat het volgende:
![]()
Face it: je had een suf, doorzichtig garpje bedacht, inclusief slecht persbericht en bar en boze Photoshop.
Volgend jaar beter.
Laat die haakjes maar weg. Toen het uitlekte, liet hij het enkele dagen voortduren. Hij pm'de Fokkers of ze nog even niets wilden zeggen. Nu doen alsof het een foutje was is dus best sneu.quote:
Jij bedoelt die over de nudistenbeurs? Of was dat nog een jaar eerder? Boze mensen die hun geld terug wilden. Ze hadden namelijk betaald voor een kaartje voor een beurs die er helemaal niet was.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Mensen die er in zijn getraptsorry heur, maar was er niet ongeveer hetzelfde
in 2009![]()
Ik had er nog een Logo voor gemaakt (kan ik niet meer vinden)
Dit plaatje stond wel midden in het logo met bitterballetjes eromheen enzo![]()
[ afbeelding ]
Studio Vlemmix #4 - start 1 November + gratis streams .
Maar 't was weer gezellig is toch weer een puik topic geworden
nee, toen was er ook een hele discussie, toen hebben ze hier ook maaaaaaaaaaaaaaaaandenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jij bedoelt die over de nudistenbeurs? Of was dat nog een jaar eerder? Boze mensen die hun geld terug wilden. Ze hadden namelijk betaald voor een kaartje voor een beurs die er helemaal niet was.
Een 1 aprilgrap waar je ook nog daadwerkelijk voor moest betalen? Da's wel heel schunnig.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef spuitje het volgende:
Jij bedoelt die over de nudistenbeurs? Of was dat nog een jaar eerder? Boze mensen die hun geld terug wilden. Ze hadden namelijk betaald voor een kaartje voor een beurs die er helemaal niet was.
Betalen om in de zeik te worden genomen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een 1 aprilgrap waar je ook nog daadwerkelijk voor moest betalen? Da's wel heel schunnig.
O wacht, je hebt het nu over de maanden dat SV van start zou gaan maar niet ging. Water in de kelder etc., dat soort dingen?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
nee, toen was er ook een hele discussie, toen hebben ze hier ook maaaaaaaaaaaaaaaaanden
zitten wachten en toen zag je dus allen een lege bar en een klusjesman Alsido![]()
net als dat er maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden op TBO2 gewacht werd![]()
![]()
en af en toe kwam Bart of Bram langs op een linkje te dumpen en dan was iedereen
weer weken tevreden![]()
maakt niet uit, ik lees mee en verbaas mij slechts
jaquote:Op zondag 27 maart 2011 17:39 schreef spuitje het volgende:
[..]
O wacht, je hebt het nu over de maanden dat SV van start zou gaan maar niet ging. Water in de kelder etc., dat soort dingen?
Eigenlijk hebben de Thénardiers (jij weet vast wel wie ik bedoel) de boel verziekt.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan weer wel hilarisch! Met di plaatjes van al het meubilair dat door de watersnoodramp was verpest en Alsido op een krukje net doen alsof het water in de kelder hem aan de lippen stond.
En net na het wakker worden vanuit bed op je telefoon ging streamen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:43 schreef Copycat het volgende:
Dat was dan weer wel hilarisch! Met die plaatjes van al het meubilair dat door de watersnoodramp was verpest en Alsido op een krukje net doen alsof het water in de kelder hem aan de lippen stond.
Die waren idd aardig goed met van binnenuit kapotmaken. Uit venijn en onkunde.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:47 schreef Dementor het volgende:
Eigenlijk hebben de Thénardiers (jij weet vast wel wie ik bedoel) de boel verziekt.
Tijdens TBO en ook daarna, Johan was zonder hen beter af geweest.
jij had het wel door heh Fluitertjequote:Op zondag 27 maart 2011 17:50 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
En net na het wakker worden vanuit bed op je telefoon ging streamen.
Ja, mensen moesten kaartjes kopen, maakten hele reizen. Op 31 maart werd bekend gemaakt dat het om een 1-aprilgrap ging maar dat had natuurlijk niet iedereen gezien. Dus kwamen op 1 april zich nog best veel mensen melden om vervolgens te horen te krijgen dat het om een grap ging. En ja, sommigen konden dat niet waarderen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een 1 aprilgrap waar je ook nog daadwerkelijk voor moest betalen? Da's wel heel schunnig.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, mensen moesten kaartjes kopen, maakten hele reizen. Op 31 maart werd bekend gemaakt dat het om een 1-aprilgrap ging maar dat had natuurlijk niet iedereen gezien. Dus kwamen op 1 april zich nog best veel mensen melden om vervolgens te horen te krijgen dat het om een grap ging. En ja, sommigen konden dat niet waarderen.
Eerlijk gezegd zou ik er de lol ook niet van hebben ingezien als ik:
a: een kaartje had moeten kopen voor die beurs
b. een dag vrij had moeten nemen
c. behoorlijke reiskosten had moeten maken
1 April of niet: hier is maar 1 persoon beter van geworden: JV!!!!
En de bedoeling van een goede 1 april grap is niet dat je er beter van wordt, maar dat je mensen op een leuke manier in de maling neemt!
Voorbeeld van een goede grap?
Jaren geleden werd middels een advertentieblaadje bekend gemaakt dat er bij het bouwrijp maken van een bepaald gebied historische vondsten waren gedaan. Omdat er niet veel tijd was wilde men mensen uit de omgeving in de gelegenheid stellen te helpen bij de opgravingen. Mensen die belangstelling hadden werden verzocht om zich aanstaande vrijdag om 14.00 uur te melden op.............Mocht iemand iets van waarde vinden dan zou een deel van de opbrengst voor hem/haar zijn. Tevens werd men verzocht een schep mee te nemen............
Er stonden geen duizenden Fok! ers, er stonden zelfs geen honderden mensen, maar toch stonden er veel meer mensen dan ik had verwacht. De foto in het volgende advertentieblaadje was echt leuk!
Ik heb dat filmpje gezien en er kwamen ook een aantal viezerikken op af, daar heb ik dan geen medelijden mee.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:56 schreef spuitje het volgende:
[..]
Ja, mensen moesten kaartjes kopen, maakten hele reizen. Op 31 maart werd bekend gemaakt dat het om een 1-aprilgrap ging maar dat had natuurlijk niet iedereen gezien. Dus kwamen op 1 april zich nog best veel mensen melden om vervolgens te horen te krijgen dat het om een grap ging. En ja, sommigen konden dat niet waarderen.
Eerlijk gezegd zou ik er de lol ook niet van hebben ingezien als ik:
a: een kaartje had moeten kopen voor die beurs
b. een dag vrij had moeten nemen
c. behoorlijke reiskosten had moeten maken
1 April of niet: hier is maar 1 persoon beter van geworden: JV!!!!
En de bedoeling van een goede 1 april grap is niet dat je er beter van wordt, maar dat je mensen op een leuke manier in de maling neemt!
Voorbeeld van een goede grap?
Jaren geleden werd middels een advertentieblaadje bekend gemaakt dat er bij het bouwrijp maken van een bepaald gebied historische vondsten waren gedaan. Omdat er niet veel tijd was wilde men mensen uit de omgeving in de gelegenheid stellen te helpen bij de opgravingen. Mensen die belangstelling hadden werden verzocht om zich aanstaande vrijdag om 14.00 uur te melden op.............Mocht iemand iets van waarde vinden dan zou een deel van de opbrengst voor hem/haar zijn. Tevens werd men verzocht een schep mee te nemen............
Er stonden geen duizenden Fok! ers, er stonden zelfs geen honderden mensen, maar toch stonden er veel meer mensen dan ik had verwacht. De foto in het volgende advertentieblaadje was echt leuk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |