dit, ik heb meestal na een half jaar al niet meer zo een behoefte om meer dan wekelijks te zoenen...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Hephaistos. het volgende:
Zoenen is toch ook gewoon saai? Kom op zeg, een kwartier lang zoenen is leuk als het allemaal nog spannend is, maar na 2,5 jaar heb ik dat ook wel gezien hoor.
Kortom, tel je zegeningen.
oke wat jij moet doen is dat jij degeen bent die eventjes stopt met zoenen terwijl zij daar nog nieteens aan denkt en nog wel zo is dat ze langer wil doorgaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
Beste fokkers.
Ik heb nu bijna 2.5 jaar verkering en ik heb het gevoel dat mn vriendin het zoenen een beetje zat is.. We zoenen nog wel is bijvoorbeeld als we elkaar een week niet hebben gezien of soms in bed. Maar wel heel weinig.
In het voorspel voordat we het gaan doen zoenen we dan weer wel altijd heel lang. Tis net alsof er dan een knop omgaat waardoor ze er wel behoefte aan heeft..
Als we aan het zoenen zijn is zij altijd de gene die stopt..
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee of ook mee gemaakt?
Op bijdehante opmerkingen zoals:
je stinkt uit je mond ect zit ik niet te wachten..
Groetjess
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
@mylifeisgrey ja kan ik wel proberen. Maar dan vraagt ze is er iets? Kan ik ook wel is aan haar vragen eigelijk
wat een gemene vraag. ze wil verder gaan wel denk ik, maar ze chanteert het danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef Wegwerphandschoen het volgende:
@mylifeisgrey ja kan ik wel proberen. Maar dan vraagt ze is er iets? Kan ik ook wel is aan haar vragen eigelijk
Plaatje zegt meer als 1000 woorden ... dus wie weet helpt het.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Schema's en status in relaties, waar is die kotssmiley?
gast wat denk je zelf. Heb er heus wel overgepraat maar steeds vage reactie van "sorry doe ik niet expres" of "ow daar denk ik heel niet bij na "quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:47 schreef Prenzlauer het volgende:
hey hier is wat: Kaart het eens aan.
sjezus
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef mylifeisgrey het volgende:
ik zal zo een pic posten van het blokschema
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | A | ga van haar weg/ koud -ietsjes terug gaan(haar afstraffen) | B jij maakt lichaamscontact/(probeert opnieuw te)verleiden C | +-------------------------------------------+----------------------------+ | | | ze reageert positief ze reageert negatief zij doet niets, | ga terug naar A ga terug naar B D verleidt zoenen(of zij begint) | | zoenen ze weigert ga terug naar A | stop met zoenen (voordat je denkt dat zij dat al overweegt) | ga naar C dan bij C heb je bijvoorbeeld dat: | | | zij reageert alsof zij ze doet niets ze zegt: nog even langer, oid, positief dus de broek aan heeft, ga terug naar B dan ben je weer bij D of iets anders wat jij niet wilt ga dan terug naar A |
Nou niets dus want ze vindt het blijkbaar niet leuk.quote:ben benieuwd wat er nog volgt
Meneer de ervaringsexpert.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:18 schreef mylifeisgrey het volgende:
oke wat jij moet doen is dat jij degeen bent die eventjes stopt met zoenen terwijl zij daar nog nieteens aan denkt en nog wel zo is dat ze langer wil doorgaan
dan wacht je even (haar het laten missen en ernaar terug verlangen) en zoen je verder.
Doe mij maar abnormale relaties dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:46 schreef Catbert het volgende:
@TS: Heb nu een jaar en nogwat met m'n vriendin en tongzoenen (want ik neem aan dat het daar om gaat) doen we eigenlijk alleen nog tijdens de seks. Denk dat dat redelijk normaal is als je al langer een relatie hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |