Ja, olijfolie of zonnebloemolie. Paar druppeltjes.quote:
Ik vond het vrij logisch klinken, maar dacht er later pas aan dat ik niet wist hoe het moestquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft de huisarts die info niet gegeven?
Sarcastisch neem ik aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef Sattyagraha het volgende:
Je oren laten uitspuiten is zo relaxed. ^_^
Je kunt gerust nog even bellen en je vragen stellen aan de assistente.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik vond het vrij logisch klinken, maar dacht er later pas aan dat ik niet wist hoe het moest
Vergeten te vragen zeg maar
Ik heb zo'n pipetje bij een flesje oor en neusdruppel zitten.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, olijfolie of zonnebloemolie. Paar druppeltjes.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt. Je kunt de olie ook in een bakje doen en voorzichtig in je oor gieten. En voor het overtollige een prop keukenpapier of tissues.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pipetje bij een flesje oor en neusdruppel zitten.
Kan ik die het best gebruiken ?
En hoe haal ik dat overige olie uit mijn hoor?
het is toch veel beter om dat op een forum te vragen!quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:48 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft de huisarts die info niet gegeven?
Nee, serieus. Het is echt lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Sarcastisch neem ik aan?
Ik heb een afspraak om 15:40, moet om 16:00 weer naar een feestje tot 23:00
Loop even naar de drogist en haal "Oroclean"quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik heb zo'n pipetje bij een flesje oor en neusdruppel zitten.
Kan ik die het best gebruiken ?
En hoe haal ik dat overige olie uit mijn hoor?
Perfecte tipquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Loop even naar de drogist en haal "Oroclean"
https://www.directapothee(...)230042&IDRubriek=557
Werkt prima en wat beter dan olie. Valt goed te druppelen.
Ja dus? Oor uit laten spuiten is 2 seconden werk. Hooguit blijft er nog even wat water in je oor zitten. Dus tijd genoeg over om op feest te gaan (zonder oorpijn / doofheid). Zelf nergens geen last van gehad in ieder geval.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:56 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb een afspraak om 15:40, moet om 16:00 weer naar een feestje tot 23:00
Vond ik ook, lekker warm water en het gevoel van je gehoor dat terug is, is hemels... Verder doet het absoluut geen pijn...quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:59 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Nee, serieus. Het is echt lekker
Bij mij iig. En mijn moeder moest laatst, en die vond het ook lekker.
Precies. Dus het komt wel goed met je feestje.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Vond ik ook, lekker warm water en het gevoel van je gehoor dat terug is, is hemels... Verder doet het absoluut geen pijn...
Aah ok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:06 schreef Beul het volgende:
[..]
Ja dus? Oor uit laten spuiten is 2 seconden werk. Hooguit blijft er nog even wat water in je oor zitten. Dus tijd genoeg over om op feest te gaan (zonder oorpijn / doofheid). Zelf nergens geen last van gehad in ieder geval.
Helegaar niet. Als dat wel zo is, dan is je dokter niet goed bezigquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:13 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Aah ok.
Ik heb het nog nooit gehad, maar dacht dat je er een drukkend gevoel of hoofdpijn van zou krijgen.
Nog een keer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef bijdehand het volgende:
Druppeltjes slaolie, watje in je oor, even liggend tvkijken op de bank, en dan watje eruit en wat water in je oor spuiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |