HOUDOE!quote:
ja die wil ik ook nog een keer over doen, alleen iets minder drank en hapjes. Dan hoef ik het ook niet 2 keer te proevenquote:
Herman Finkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komt
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
ik ga de kleuren uitzoeken voor mijn nieuwe PC/Hobby/Werk kamer....quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb weliswaar GRTD maar toch zin in weekend
Nijntje, lief, blabla.quote:
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Nijntje, lief, blabla.
En nee, geen bijbedoelingen whatsoever, voor je dat gaat denken!
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
gezellig, doe de data's de groetjes
Hoezo is dat dan gek?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik doe eens gek en ga nu chocolade melk drinken
koude chocomel met rumquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:00 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht ik doe eens gek en ga nu chocolade melk drinken
Hey Trevquote:
quote:
Hoi lieverds, bedankt voor de kus en knufquote:
Ik zou bellenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Maandag helemaal voor niks uren zitten zwoegen op de sollicitatiebrief. Bleek vóór maandag binnen te moeten zijn ipv op maandag. Sillicitatie wordt dus niet in behandeling genomen.
En dat was de eerste vacature in tijden die me én leuk leuk leek én bijna naadloos aansloot op mijn opleiding en ervaring...
Daarnaast zit ik nog steeds in de knel met werkegever en moet ik WEER een dag wachten op contatc met de vakbond
GRRRRR +
Hoi CAquote:
Ik zie je punt nietquote:
Dat is wel heel klotequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
Maandag helemaal voor niks uren zitten zwoegen op de sollicitatiebrief. Bleek vóór maandag binnen te moeten zijn ipv op maandag. Sillicitatie wordt dus niet in behandeling genomen.
En dat was de eerste vacature in tijden die me én leuk leuk leek én bijna naadloos aansloot op mijn opleiding en ervaring...
Daarnaast zit ik nog steeds in de knel met werkegever en moet ik WEER een dag wachten op contatc met de vakbond
GRRRRR +
Kan het gewoon proberen natuurlijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou bellenInitiatief tonen, zeggen dat je de datum verkeerd begrepen had, en of ze hem alsnog in behandeling willen nemen. Omdat dit de baan is die jij zoekt en die echt bij je past
echtquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zie je punt niet![]()
Op het werk drink ik het ook al is het buiten warmer dan 30
quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
Godver ik schrok mij net toch rot van een collega die een ijselijke kreet liet horen ik dacht dat hij vermoord werd. Storm ik en nog 2 collega's zijn kamer binnen wijst hij naar de vensterbank en zegt ttttttorrr tttttorrr.
Tuurlijk! Ga ervoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan het gewoon proberen natuurlijk![]()
![]()
Ff doen dan maar
Het zit je allemaal niet mee hequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
GRRRRR +
Ik ook, vooral met slagroomquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
echt
Ok ik dacht dat ik vreemd was
Ik vind het ehct heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
Hey Beertjequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
Godver ik schrok mij net toch rot van een collega die een ijselijke kreet liet horen ik dacht dat hij vermoord werd. Storm ik en nog 2 collega's zijn kamer binnen wijst hij naar de vensterbank en zegt ttttttorrr tttttorrr.
Uhmz...... er staat HIJ..... dat klopt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:07 schreef Panda72 het volgende:
het zit niet echt mee geloof ikquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hey Trev![]()
![]()
GRRRRR +
Hahahaha ik schrok mij echt rot van die gil joh.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |