We merken hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow ja
Sorry ben helemaal in de war door die 10 kilo
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik wilde ook geen kinderen, toen ik 18 was niet, 2 jaar later nog steeds niet, Pas rond mijn 28ste begon het te kriebelen!
wat een dikzakquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze kreeg gelijk een maagsonde. onder 2580 is ze niet geweest
Maar Myr, niet gemeen bedoelt, maar ik denk dat jij door je borderline sowieso meer moeite hebt met sociale situaties en waarschijnlijk hulp zult moeten zoeken als je wel kindjes krijgtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?
nee, dat was miniwokquote:
I know, sowieso voor de agressie, hele woedeaanval als een kind van 3 in zijn broek plast, ik zie het al voor me.quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar Myr, niet gemeen bedoelt, maar ik denk dat jij door je borderline sowieso meer moeite hebt met sociale situaties en waarschijnlijk hulp zult moeten zoeken als je wel kindjes krijgt
Daar hebben ze mattenkloppers voor uitgevondenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:11 schreef Bos81 het volgende:
Ik wil ook geen kinderen hoor. Kan totaal niet tegen dat geschreeuw of gekrijs. Maandag nog in de supermarkt. SChreeuwde een meisje de hele winkel door en toen was ik al wat meer gespannen dan normaal
Nee dat niet, ik wilde altijd juf wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
maar was je ook heel slecht met kinderen. Ontwijk je ze in de bus/trein/restaurant/kassarij?
Hoi, neuken?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know, sowieso voor de agressie, hele woedeaanval als een kind van 3 in zijn broek plast, ik zie het al voor me.
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik wilde altijd juf worden
Ik ontwijk alleen kinderen met plakhandjes.... weet je wel, als ze een softijsje eten en dan op je afrennenDan komt mijn vochtige doek te voorschijn
als mijn neefje bij mij is, zit ik ook steeds te poetsen en hou ik mijn doekje gereedquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekDan grijp ik ook meteen naar de doekjes
![]()
zohee..is dat nog goed gekomen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nee, dat was miniwokdie was 2760 en zakte maar tot 2645
ik zit met chocoladehandjesvlekken in mijn broek op mijn werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik had een tijdje terug chocoladehandjes op m'n broekDan grijp ik ook meteen naar de doekjes
![]()
Jij welquote:
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
![]()
mijn nichtjes hebben zo'n mini keuken en dan staan ze te "koken" en komen ze het brengen, van die dingen die ze ookal 27keer in hun mond hebben gehad. Bweh. Niet mijn dingquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee dat niet, ik wilde altijd juf worden
Ik ontwijk alleen kinderen met plakhandjes.... weet je wel, als ze een softijsje eten en dan op je afrennenDan komt mijn vochtige doek te voorschijn
Die chocola eet ze voortaan zelf op jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
mijn nichtjes hebben zo'n mini keuken en dan staan ze te "koken" en komen ze het brengen, van die dingen die ze ookal 27keer in hun mond hebben gehad. Bweh. Niet mijn ding
Topless?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zohee..is dat nog goed gekomen?![]()
[..]
ik zit met chocoladehandjesvlekken in mijn broek op mijn werk
Moekequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Die zijn oud genoeg om hun handen te wassen enzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De kinderen van Symph krijgen dus geen chocola meer van je?
He, nee manquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Die chocola eet ze voortaan zelf op ja![]()
En de kids krijgen een droog biskwietje![]()
ze is nu 15 kiloquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |