oeh..ze lijkt echt op jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:19 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ze is nu 15 kiloen 6 en half jaar
![]()
wie zijn handen zitten in je broek
Jij was toch op zoek naar een woning? Loop eens binnen bij de receptioniste danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoeken ze nog een jurist op je werk? Dan kan ik ook van dat uitzicht genieten!
Ze zijn wel flink aan het verkopen, jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij was toch op zoek naar een woning? Loop eens binnen bij de receptioniste dan...
Lekker op tijd thuisquote:
Vaatdoekjequote:
Koenquote:
Zwabberquote:
Nou, grijp je kans!quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze zijn wel flink aan het verkopen, ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Je kon je dweil niet vinden?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen
[..]
ZwabberHoe is het?
Lang geleden, moest laatst nog aan je denken
toevallig net nadat je de bezemkast open deed?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lang geleden, moest laatst nog aan je denken
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienquote:
Hier moet ik nog wel eens zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienMijn dweil ligt op dezelfde plek, al heel lang
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
goed hoor.... ik iwl weekend
ik wil vorig weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehehehehehehequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik had hem al heel lang niet gezienMijn dweil ligt op dezelfde plek, al heel lang
Ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Whehehehequote:
Lief klein nijntje had een vliegje op haar neus...quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Goed planquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
Wil je anders ruilen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga nog even slapenBlijkbaar heb ik nog niet genoeg slaap gehad
Ik heb weliswaar GRTD maar toch zin in weekendquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best wel engquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
Ik was ook erg productief vandaagquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed plan... Slaap lekker Liebchen
.
Ik heb van 2 tot 7 geslapen en ben me toch een partij fit en productief vandaag!
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehe
RN is gewoon een klein lief meisje ja.
Dat wil pgr je best even uitleggenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik snap nog steeds niet waar dat 'lief' vandaan komt
Hup aan het werk danquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik was ook erg productief vandaag.
Eigenlijk moet ik dat weer even worden ook, nu!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |