Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
Mmmm patatje joppieSmaakt naar pickles
*lekkerrrrrrr*
Met een of ander dieet bezig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het is al half 5![]()
Zo even mijn shakie klaarmakenMorgen mag ik weer avondeten toevoegen
Ik eet boontjes met varkenshaas
Dat weet ik nu al gewoon
Ik heb er nog 1 in de kast liggen, alleen deze is 2 maanden over datum... zal deze nog eetbaar zijn?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Ik had veel liever die Mango red chili als winnaar gezien.
quote:
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar picklesquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:26 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja maar ik vind dat die patatje joppie chips niet smaken naar patatje joppie.
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppiequote:Op donderdag 24 maart 2011 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee want... *zie vorige post: Smaakt naar pickles![]()
*
Ik ook niet. Maar het is je van harte gegund lieve ST.quote:
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja cambridge.... maar ik ga morgen afbouwen![]()
En over 6 weken eet ik weer normaal
Maar maar................. Love you?quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:31 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nouhou sorry hoor ik dacht dat je het over patatje joppie had ipv van patatje joppie![]()
dat zat er natuurlijk dik inquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik was even een artikeltje aan het schrijven...
India gaat .xxx-domein blokkeren
Jij wel jaquote:
Ja maar ik heb zittend werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mij lukt het ook wel zonder dieet en dan eet ik nog veel, gewoon hard en zwaar werk doen![]()
ik weet niet of ik dat zie in Heerhugowaardquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richtingquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef Barreltje het volgende:
* Barreltje gaat vanavond nog even naar Dordt.. naar wie zwaai ik nog even in de trein??
behoorlijk jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je naar mij kan zwaaien ben je een beetje uit de richting
Same to youquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Maar maar................. Love you?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |