Gelukkig is dat nog maar 2 keer gezegdquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef vosss het volgende:
Dat laptop geheugen gaat zo 123 niet werken in een desktop vrind
Hoezo niet dan? Kijk voor zulke dingen opende ik mijn topicquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef vosss het volgende:
Dat laptop geheugen gaat zo 123 niet werken in een desktop vrind
Omdat het niet past. Zoals ik al zei: kijk eerst eens rond op andere websites zoals tweakers.net waar in een sticky staat uitgelegd hoe je te werk kan gaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:24 schreef CaptainKirov het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Kijk voor zulke dingen opende ik mijn topic
Omdat dat SDRam is, en dat gebruiken alleen laptops.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:24 schreef CaptainKirov het volgende:
[..]
Hoezo niet dan? Kijk voor zulke dingen opende ik mijn topic
Mijn budget is 700 euro, voor de kast alleen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:26 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Omdat het niet past. Zoals ik al zei: kijk eerst eens rond op andere websites zoals tweakers.net waar in een sticky staat uitgelegd hoe je te werk kan gaan.
Je kan wel 1000 vragen gaan stellen, maar dat lijkt mij niet zo handig. Tevens zou je ook iets zoals je budget kunnen vermelden, etc.
Naast dat veel moederborden nog wel IDE hebben, zijn er nauwlijks/geen IDE 320 gig laptopschijfjes gemaakt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Omdat dat SDRam is, en dat gebruiken alleen laptops.
En doe je zelf een plezier en koop gewoon een nieuwe harde schijf van een terabyte, die dingen kosten tegenwoordig nog maar weinig. Een recent moederbord heeft waarschijnlijk geeneens IDE dus kan je je 320gb schijf niet eens aansluiten.
Even mezelf quoten, want 't wordt zeker niet gelezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef fonsoy het volgende:
Tsja, de handleidingen van de computeronderdelen en videotutorials op youtube moeten je een aardig eind helpen. Verder kan ik je wel een voorbeeldconfig geven, maar waarom werk doen dat al gedaan is. Kijk eens bij de BBG gidsen op het forum van tweakers.net.
Laptopgeheugen kan je niet meenemen naar een desktop trouwens, het formaat is anders.
De harde schijf kun je wel meenemen naar je nieuwe systeem. Ik zou een stille CPU koeler er bij nemen. Wat is je budget?
Wat is een BBG gids? En waar vind ik die?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:22 schreef fonsoy het volgende:
Tsja, de handleidingen van de computeronderdelen en videotutorials op youtube moeten je een aardig eind helpen. Verder kan ik je wel een voorbeeldconfig geven, maar waarom werk doen dat al gedaan is. Kijk eens bij de BBG gidsen op het forum van tweakers.net.
Laptopgeheugen kan je niet meenemen naar een desktop trouwens, het formaat is anders.
De harde schijf kun je wel meenemen naar je nieuwe systeem. Ik zou een stille CPU koeler er bij nemen. Wat is je budget?
http://tweakers.net/revie(...)itie-maart-2011.htmlquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:32 schreef CaptainKirov het volgende:
[..]
Wat is een BBG gids? En waar vind ik die?
Bedankt, ga ik eens doorlezenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
http://tweakers.net/revie(...)itie-maart-2011.html
Veel plezier. En denk eraan dat als je een PC door een winkel in elkaar laat zetten dit een geruime tijd kan duren.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef MrNiles het volgende:
als je niet weet dat een laptop geheugen niet in een pc moederbord past dan zou ik er niet aan beginnen...gewoon ff doorsparen
Wanneer je een budget van ¤ 700,- voor de kast alleen hebt, vraag ik me af wat je budget is voor de componenten in de kast.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:29 schreef CaptainKirov het volgende:
[..]
Mijn budget is 700 euro, voor de kast alleen.
Elke onboard kaart? Films afspelen gaat niet eens over je videokaart, alleen als je CUDA hebt toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Adames het volgende:
1080p films afspelen is niet eens een eis, aangezien elke onboard kaart dit gewoon kan.
Nee, hardwarematig videoversnelling. Zo'n beetje elke kaart na 2006 ondersteunt dit. Moet je alleen geen VLC gebruiken, want die doet dat niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Elke onboard kaart? Films afspelen gaat niet eens over je videokaart, alleen als je CUDA hebt toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |