"The Insane" , oke.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:20 schreef -tape- het volgende:
Sukkeltjes![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Groetjes.
quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:13 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, inspiratie was ff niet aanwezig
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
iemand een idee of er H1, H3, H4 of H7 als koplamp in een VW Polo 6N2 moet?
Jawel maar niet hierquote:
dankquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:41 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het is toch ook lente. Goede TT dus
quote:
niet waar je nu bent of niet in dit topic?quote:[..]
Jawel maar niet hier.
Best wel sneu om iemand vanuit ze rug aan te vallen. Kom dan gewoon van voor.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:30 schreef 100% Tukker het volgende:
-tape- kan vanavond beter regelmatig over z'n schouder kijken als ie buiten loopt...
Best sneu om hier te komen trollenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Best wel sneu om iemand vanuit ze rug aan te vallen. Kom dan gewoon van voor.
Allebei.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:42 schreef ReMcOrE het volgende:
niet waar je nu bent of niet in dit topic?
mocht je hem wel een keer hebben, dan weet je mijn PM te vindenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Sorry.
Zo maar is richting de Kapper, kort/lang/heel kort wtf ^^?
er gaat sowieso wat uit zijn knipquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:25 schreef sjoemie1985 het volgende:
Misschien kan hij / zij wel er wat bij knippen![]()
Geen serie; http://news.deviantart.com/article/123058/quote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
mocht je hem wel een keer hebben, dan weet je mijn PM te vinden
Die lui gaan altijd vragen stellen, weet ik veel, als het maar fatsoenlijk zit en niet al te veel werk is ben ik tevredenquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:29 schreef ReMcOrE het volgende:
en je weet niet wat je moet je moet kiezen bij de kapper?
om gezeur te voorkomen heb ik een standaard zin over wat ik met m'n haar wil, veel anders kan er ook niet meequote:Op donderdag 24 maart 2011 15:37 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Die lui gaan altijd vragen stellen, weet ik veel, als het maar fatsoenlijk zit en niet al te veel werk is ben ik tevreden.
doe ik ook altijd, ik zeg gewoon: graag het zelfde als de vorige keer en dan weet er altijd wel 1 hoe het moetquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:40 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om gezeur te voorkomen heb ik een standaard zin over wat ik met m'n haar wil, veel anders kan er ook niet mee
dat kan natuurlijk ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:10 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
doe ik ook altijd, ik zeg gewoon: graag het zelfde als de vorige keer en dan weet er altijd wel 1 hoe het moet
Ik ga binnenkort ook maar eensquote:Op donderdag 24 maart 2011 15:23 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zo maar is richting de Kapper, kort/lang/heel kort wtf ^^?
Selma maakt je gewoon af. met je voetbalpraat hierquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:44 schreef -tape- het volgende:
[..]
Best wel sneu om iemand vanuit ze rug aan te vallen. Kom dan gewoon van voor.
Fuck yeahquote:Op donderdag 24 maart 2011 17:44 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Selma maakt je gewoon af. met je voetbalpraat hier
Ik zou ze alle 4 nemen. Er zit altijd wel een goede tussenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
trek dat hele ding er gewoon uit, h4 of h7quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:35 schreef ReMcOrE het volgende:
ja, dat is makkelijker gezegd dan gedaan aan de bestuurderskantquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:25 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
trek dat hele ding er gewoon uit, h4 of h7
quote:
wat is er lomp aan gtp?quote:Op donderdag 24 maart 2011 19:22 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja hoor en daar?
ik snap alleen niet waarom ' gtp ' .. lomp gebeuren
oke dat magquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:00 schreef Assiej het volgende:
[..]
Vind ik achterlijk, de afkorting zelf
ja hoezo zou dat niet mogen dan ? heb ik dan jouw toestemming er voor nodig om dat te mogen vindenquote:
haha nee.. ik zie alleen de lompheid nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:06 schreef Assiej het volgende:
[..]
ja hoezo zou dat niet mogen dan ? heb ik dan jouw toestemming er voor nodig om dat te mogen vinden?
Daarvoor is het ook Mijn mening hehquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:11 schreef norich het volgende:
[..]
haha nee.. ik zie alleen de lompheid niet
uhu truequote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daarvoor is het ook Mijn mening heh....
je wou natuurlijk niet opendoen omdat je in je blote pielemans stond!quote:Op donderdag 24 maart 2011 20:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Daarnet belde er iemand aan, ik neem de intercomtelefoon op:
alsof je god bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 20:13 schreef Assiej het volgende:
[..]
Daarvoor is het ook Mijn mening heh....
gelukkig niet, zijn al genoeg harrie-warriesquote:
Hoi schatquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
En maar slapen. Kop barst weer eens uit mekaar..Trusten!
quote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb een onmeunig karig nachtje achter de rugWerd elke 2 uur wakker om niks, waarna het me weer een half uur kostte om in slaap te vallen
In een droom kocht ik echter wél een lamborghini met de achterkant van Nicole d'r kadettje, dat was wel tof
tja, dat hej manksquote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb een onmeunig karig nachtje achter de rugWerd elke 2 uur wakker om niks, waarna het me weer een half uur kostte om in slaap te vallen
In een droom kocht ik echter wél een lamborghini met de achterkant van Nicole d'r kadettje, dat was wel tof
Een pop in van die underground Chinese Manga shit, wil je niet in belanden!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
Waar staat jouw username eigenlijk voor? Een WoW character of zo?
http://en.wikipedia.org/wiki/Drizzt_Do%27Urdenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:05 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Waar staat jouw username eigenlijk voor? Een WoW character of zo?
Kijk dan zat ik in de goede richtingquote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drizzt_Do%27Urden
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 14:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kijk dan zat ik in de goede richting.
Nopequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grote boze metalmeneer
"Het is niet eens lekker bier" - james bond over heineken.
Caffas Rain ook op spotify
Brr, dat wordt het bij mij zeker nietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:51 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk toch wel HBO Netwerkbeheerder.
zit je op 't sumpel dan, toen ik op het vanrhijn zat had ik ook een leraar die blaauw heette, was volgens mij een kale man of niet?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:47 schreef Luiheid het volgende:
Nee ;[
Gister gesprek gehad met Blaauw![]()
Moet nog tot de 2e week van juni geloof ik
Dat is dus het laatste wat ik zou kiezenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:52 schreef Luiheid het volgende:
Brr, dat wordt het bij mij zeker niet![]()
Zal toch iets met programmeren worden, PHP/MySQL bevalt me uitstekend atm.
Ja.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
zit je op 't sumpel dan, toen ik op het vanrhijn zat had ik ook een leraar die blaauw heette, was volgens mij een kale man of niet?
Ja, we hebben het over dezelfde waarschijnlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
zit je op 't sumpel dan, toen ik op het vanrhijn zat had ik ook een leraar die blaauw heette, was volgens mij een kale man of niet?
Tssk, hoe staat het met de rest van je "klas" btwquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Mdrop het volgende:
Dat is dus het laatste wat ik zou kiezen.
We zijn nog met 3quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Luiheid het volgende:
Tssk, hoe staat het met de rest van je "klas" btw
doe hem de groeten van mij als je hem zietquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:53 schreef Luiheid het volgende:
[..]
Ja, we hebben het over dezelfde waarschijnlijk
Noujazegquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We zijn nog met 3, de rest geen idee, Bart volgens mij HBO maar geen idee.
Komt goedquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:54 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
doe hem de groeten van mij als je hem ziet, is dacht ik al zo'n 4 tot 5 jaar geleden dat ik les van hem had.
Fair enough.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:56 schreef Mdrop het volgende:
[..]
De rest is na IB gewoon 'klaar', ik doe er dus nog NB achteraan, vrij logisch dus.
mijn hele naam is ivo schoemaker, anders heeft hij er denk ik nog niks aan als je zegt je moet de groeten hebben van ivo, met name omdat hij ondertussen msschien al wel meer ivo's gehad kan hebben in de klas en omdat ik zelf ook een naam genoot in de klas hadquote:
Whehe, ik zat idd al te zoekenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:58 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
mijn hele naam is ivo schoemaker, anders heeft hij er denk ik nog niks aan als je zegt je moet de groeten hebben van ivo, met name omdat hij ondertussen msschien al wel meer ivo's gehad kan hebben in de klas en omdat ik zelf ook een naam genoot in de klas had
Goed hoor, moet nog 2 weekjes om een bedrijfsnetwerk op te leveren (soort van BBB), daarna 10 weken stage bij Heutink ICT (Onderdeel van Lesscher).quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:57 schreef Luiheid het volgende:
Fair enough.
Hoe staan de zaken op school dan, of heb jij ook al stage?
Twee dagen non-stop achter je computer is nog steeds jou weekendquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:01 schreef Luiheid het volgende:
Nou, zo maar eens weg hier en weekend vieren
Lief doenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef Mdrop het volgende:
Twee dagen non-stop achter je computer is nog steeds jou weekend?
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:04 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Twee dagen non-stop achter je computer is nog steeds jouw weekend?
quote:
quote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:24 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was vriendlief weer te fanatiek?
welke uitgaans gelegenheid dan?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik mag kiezen, uitgaan in Markelo of Enschede. Ik zeg Enschede! [ afbeelding ]
t bolkequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:31 schreef Under_Score het volgende:
[..]
welke uitgaans gelegenheid dan?
ik ga zo ook Enschede inquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:26 schreef ACT-F het volgende:
Ik mag kiezen, uitgaan in Markelo of Enschede. Ik zeg Enschede! [ afbeelding ]
quote:
halve meet hier en ik moet werken.quote:
Het is inderdaad een oud DJ van 't Bölke die achter de draaitafels staatquote:
Ik ookquote:
niet in je nieuwe huis doen, das zo zonde. tenzij je geld as drek hebtquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef Under_Score het volgende:
tijd om minder lief te worden.
*schopt de tafel om en steekt de gordijnen in brand*
en accu is nu wa vol?quote:
Als je echt evil wil doen moet je een infiltrator pakkenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:08 schreef Under_Score het volgende:
tijd om minder lief te worden.
*schopt de tafel om en steekt de gordijnen in brand*
ik ga geen inbreker neuken.. tenzij mooi vrouwtje natuurlijkquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als je echt evil wil doen moet je een infiltrator pakken
oude huis nog. voor zolang het duurt.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
niet in je nieuwe huis doen, das zo zonde. tenzij je geld as drek hebt
sterktequote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:12 schreef ACT-F het volgende:
Nu eerst een wijntje drinken bij een vriendin en ik zie wel waar ik terecht kom
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:16 schreef Under_Score het volgende:
[..]
ik ga geen inbreker neuken.. tenzij mooi vrouwtje natuurlijk
alleen zichzelf?quote:
Mja, stuur hem gewoon naar bolkequote:
of spakenburgquote:Op vrijdag 25 maart 2011 21:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, stuur hem gewoon naar bolke
quote:
quote:
quote:
Stroquote:
TUUT!quote:
HUUHquote:
world of warcraftquote:
ooooh joooaaahquote:
Oh marko. talk dirty to mequote:
goed planquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:09 schreef rulerofdeath het volgende:
zullen we samen Assiej nemen? dan delen we alles met mekaar
joah, dat dacht ikquote:
wil je ook meedoen?quote:
jij bent wel GTP en GFY? anders STFU en GTFOquote:
ja, maar nu wil ik jou d'r niet meer bij hebben. Henrike wil al meedoenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben even weg en iedereen doet naughty
Ik film de hele boel welquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, maar nu wil ik jou d'r niet meer bij hebben. Henrike wil al meedoen
zolang ik maar een kopie krijgquote:
Tuulk, iedereen krijgt een kopiequote:
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tuulk, iedereen krijgt een kopie
4D, man! alsof je er later opnieuw deel van uit maaktquote:
Je blijft me verbazenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
4D, man! alsof je er later opnieuw deel van uit maakt
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent wel GTP en GFY? anders STFU en GTFO
quote:
waarvan?quote:
Nicolequote:
vagina?quote:
ow, camsex zonder mij?quote:
tag-fail trouwensquote:
Al opgelostquote:
en niet met mij?quote:
Naughty!quote:
msngesprekken posten mag huel niet jongeuhquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HEN IS RACISTISCH!!!!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:51 schreef norich het volgende:
[..]
msngesprekken posten mag huel niet jongeuh
Nee, je typte het.quote:
godverquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
HEN IS RACISTISCH!!!!![]()
[ afbeelding ]
ik zei het ook hardop.. dat jij dat nou niet kunt horen is niet mijn probleem jong.quote:
Henrike, de eindbaas van ToFquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef norich het volgende:
[..]
ik zei het ook hardop.. dat jij dat nou niet kunt horen is niet mijn probleem jong.
Mompel dan niet zo, kut!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:53 schreef norich het volgende:
[..]
ik zei het ook hardop.. dat jij dat nou niet kunt horen is niet mijn probleem jong.
ik schreeuwde man.. misschien heb je een gehoorapparaat nodig?quote:
Je schreeuwde man?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:03 schreef norich het volgende:
[..]
ik schreeuwde man.. misschien heb je een gehoorapparaat nodig?
detailsquote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Je schreeuwde man?
Da's niet wat je eerder "zei"!
joah, maar ik ben tankboy en ga zo over je heenquote:
trusten Henquote:
Ik geloof je.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 00:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
joah, maar ik ben tankboy en ga zo over je heen
[ afbeelding ]
quote:
Zo betrouwbaar als een kanon.quote:
Basquote:
doot henig anquote:
Zoals gewoonilijkquote:
Nee.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:20 schreef rulerofdeath het volgende:
justin, hou je van piraten(muziek)?
Altijdquote:
wattan? mooi manquote:
neuh, als ik nou in japan of indonesie had gewoond, had ik ja gezegdquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:05 schreef Redbaron het volgende:
[..]
Wouter![]()
Zoek je nog een reddingsboot? heb er vandaag 8 geladen, ADR
miss kunj t verhandelen voor een leuk prijsje, wel oppassen ivm explosiegevaarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:08 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
neuh, als ik nou in japan of indonesie had gewoond, had ik ja gezegd
Te hard gerukt?quote:
ik ken zo niet direct lui die zo'n ding nodig zijnquote:Op zaterdag 26 maart 2011 02:24 schreef Redbaron het volgende:
[..]
miss kunj t verhandelen voor een leuk prijsje, wel oppassen ivm explosiegevaar
trustenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |