Ik vind het normaal ook lomp staan, maar de broek gaat idd nog wat krimpen na de eerste wassing + het zorgt er voor dat ik geen denim bleed krijg op m'n sneakers. Na de eerste wassing zal ik alleen een mini cuff hebben.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:03 schreef wimjongil het volgende:
[..]
Heb je die broek te lang gekocht omdat hij gaat krimpen na het wassen, of omdat je het mooi vindt? Want ik vind omgeslagen broekspijpen altijd een beetje raar (lomp?) staan.
Kan idd prima, is maar 1,5 cm ongeveer.quote:Op vrijdag 29 april 2011 17:34 schreef Sinji het volgende:
Als je erop gaat zoomen lijkt het een beetje lomp, maar irl kan het prima. nice Janoski's brah. Gister nog 1tje gescoord
Leukquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
Dit, alleen nu zonder het prijskaartje want die is er inmiddels af. En een ander hemdje want deze schijnt een beetje door. Eronder een donkere zara jeans en lichte all stars.
[ afbeelding ]
Die stijl is FrEsH!!1quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
Dit, alleen nu zonder het prijskaartje want die is er inmiddels af. En een ander hemdje want deze schijnt een beetje door. Eronder een donkere zara jeans en lichte all stars.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
mooiiiiiiiquote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Je loopt toch niet serieus met een ketting rond, mag ik aannemen?quote:Op maandag 2 mei 2011 16:31 schreef loqdawq het volgende:
[ afbeelding ]
koninginnedag helemaal naar de klauwww
Wat is er mis met kettingen bij mannen?quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je loopt toch niet serieus met een ketting rond, mag ik aannemen?
Het is van Lee, heb ze uit engeland. Obliged for the kind commentsquote:
quote:Op maandag 2 mei 2011 20:10 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit eerder gezien? Moet best kunnen vind ik. Krijg er eigelijk alleen maar positieve reacties op.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 11:24 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je loopt toch niet serieus met een ketting rond, mag ik aannemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |