Dankje,, hij is van sps - Superstar.. Ja ik vond de kleur ook al appart je had ze ook in het wit. Ik denk alleen dat ze die nu niet meer hebben is al een tijdje geleden..quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een mooi vestje, mooie kleurWaar is die van?
Mensen die meteen als de zon een béétje doorbreekt er zo bij gaan lopen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Het vorige deel: [PICS ONLY] #52 Wat draag jij vandaag
Aantal outfits van het vorige topic:
mooiboi69xoxo
[ afbeelding ]
Prima alternatief voor een zonnebank, begrijp die sneer van jouw kant dan ook niet beetje jammer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die meteen als de zon een béétje doorbreekt er zo bij gaan lopen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:14 schreef Allessio het volgende:
[..]
Prima alternatief voor een zonnebank, begrijp die sneer van jouw kant dan ook niet beetje jammer.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mensen die meteen als de zon een béétje doorbreekt er zo bij gaan lopen.
Leukquote:
yepp bij de bramquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:49 schreef gold-rush het volgende:
nexusje ,is dat de hoogstraat ? rotterdam?
Had je een goede dag uitgekozen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Voor het eerst dit jaar weer open schoenen aan vandaag![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
ik vind die laarzen wel prima hoorquote:Op woensdag 30 maart 2011 19:04 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Leukalleen lijken me inplaats van die laarzen pumps er mooier bij te passen.
Ober aan het klaarmaken voor werkquote:
Tropical beautyquote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef OnADayInNovember het volgende:
Dit droeg ik gisteren, beetje simpel,maar wel ok. Blazer ging al snel uit, was echt lekker warm!
[ afbeelding ]
Juah het valt niet zo goed te zien... Waarom zou die netpanty weg moetenquote:
Het is een stijlbreuk met de houthakkersblouse en kettingquote:Op maandag 4 april 2011 19:47 schreef utopie het volgende:
[..]
Juah het valt niet zo goed te zien... Waarom zou die netpanty weg moetenIk vind het wel netjes staan... maar ja ieder zn eigen smaak ^^
Waarom aan 1 stijl houden dan?quote:Op maandag 4 april 2011 19:57 schreef n8n het volgende:
[..]
Het is een stijlbreuk met de houthakkersblouse en ketting
Omdat het net lijkt alsof je carnaval hebt gevierd met die panty.quote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom aan 1 stijl houden dan?
Likelikelike. Where did u get that awsome necklace?quote:
Dankje!quote:Op maandag 4 april 2011 20:47 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Likelikelike. Where did u get that awsome necklace?
Omdat het tof is als een specifieke stijl perfect uitgevoerd is, nu 'klopt' de bovenste helft niet met de onderstequote:Op maandag 4 april 2011 20:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Waarom aan 1 stijl houden dan?
Ja maar jij hebt altijd iets te klagen.quote:Op maandag 4 april 2011 20:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat het net lijkt alsof je carnaval hebt gevierd met die panty.
Nee hoor vind je broek bijvoorbeeld wel tof.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt altijd iets te klagen.
Nee, het ziet er gewoon echt niet uit.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm. Ergens snap ik het wel, maar ik vond het zelf wel tof.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef n8n het volgende:
[..]
Omdat het tof is als een specifieke stijl perfect uitgevoerd is, nu 'klopt' de bovenste helft niet met de onderste
Hahaha.quote:Op maandag 4 april 2011 20:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was ook maar een suggestiequote:Op maandag 4 april 2011 21:01 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hmm. Ergens snap ik het wel, maar ik vond het zelf wel tof.
Nu je het zegt. Ik ben ook wel benieuwd!quote:Op maandag 4 april 2011 23:16 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar je gezicht.
Ik vind jouw kledingstijl wel leuk.quote:Op zondag 3 april 2011 13:29 schreef OnADayInNovember het volgende:
Dit droeg ik gisteren, beetje simpel,maar wel ok. Blazer ging al snel uit, was echt lekker warm!
[ afbeelding ]
Even normaal doen gewoon een plaatje posten waar alles in zijn geheel te zien is.quote:
Gaastra swagquote:
Gewoon RL hoor.quote:Op woensdag 6 april 2011 01:58 schreef Allessio het volgende:
[..]
Even normaal doen gewoon een plaatje posten waar alles in zijn geheel te zien is.
[..]
Gaastra swag![]()
Lolwut Gaastra?quote:Op woensdag 6 april 2011 01:58 schreef Allessio het volgende:
[..]
Even normaal doen gewoon een plaatje posten waar alles in zijn geheel te zien is.
[..]
Gaastra swag![]()
Zeer modieus dit nieuwe trendzetter in spé!quote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
artikel over onze grote vriend
http://www.viceland.com/n(...)-nog-weleens-723.php
"Sommige mannen sluiten zich thuis helemaal af met de rolluiken dicht en trekken dan een jurk aan. Buiten lopen ze weer in een driedelig pak rond. Dat is pas onnozel."quote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
Janoski's (nike sb) zouden je goed staanquote:Op donderdag 7 april 2011 15:30 schreef bokkepoot het volgende:
[ afbeelding ]
Alleen dan met andere schoenen
Zou ze ooit nog eens willen maar ik ben telkens te laat met bestellen..quote:Op donderdag 7 april 2011 17:45 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Janoski's (nike sb) zouden je goed staan
Doe er wat aan.quote:Op donderdag 7 april 2011 18:36 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Zou ze ooit nog eens willen maar ik ben telkens te laat met bestellen..
Haha, wat cool. Leuk interviewquote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
Sparky?quote:Op donderdag 7 april 2011 18:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Doe er wat aan.woon je niet een beetje in de buurt van Zwolle? Zit een leuke shop met een zeer aardige collectie janoski's altijd.
'Jaren geleden kwam ik op een obscuur internetforum de man Cornel tegen. ' Bedoelt ie Fok!?quote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
quote:Op donderdag 7 april 2011 20:34 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Sparky?
Nee ik ga morgen even naar Amsterdam/Rotterdam denk ik en dan kijken we wel verder
Leuk interview, zo ga je die man toch wat beter begrijpen. En dat deel met die Hakuna komt heel komisch overquote:Op donderdag 7 april 2011 03:29 schreef shiftsix het volgende:
"Jaren geleden"quote:Op vrijdag 8 april 2011 12:24 schreef levanteudtherevival het volgende:
[..]
'Jaren geleden kwam ik op een obscuur internetforum de man Cornel tegen. ' Bedoelt ie Fok!?
Swagger on. Alleen jammer van je Vans. Ik heb er zelf totaal niets meer mee nu ik zelfs kinderen van twaalf erop zie rennen.quote:
'T z'n The Hundreds schoenen, hij postte ze laatst ook in sneakertopic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:01 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Swagger on. Alleen jammer van je Vans. Ik heb er zelf totaal niets meer mee nu ik zelfs kinderen van twaalf erop zie rennen.
Toch blijf je het verschil zien tussen 13 in een dozijn-sletje en iemand met swag.quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:28 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
'T z'n The Hundreds schoenen, hij postte ze laatst ook in sneakertopic.
Verder helemaal eens met jouw standpunt.
Dat zie je trouwens ook met die Adidas vesten, alleen is dat al een stuk langer aan de gang.
Dat zekerquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:39 schreef Isdezenaamalbezet het volgende:
[..]
Toch blijf je het verschil zien tussen 13 in een dozijn-sletje en iemand met swag.
Is van het wifey, heb zelf een zwart met paarse kamer met een aladdin kleedjequote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Gemaskerde het volgende:
Nice Letates!
Respect voor je kamerinrichting trouwens
Waar heb je dat kleed vandaan?
Zonder pak mag ook!quote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Alles klopt bij jou.
Ik wil je ook nog wel een keer strak in het pak zien.
Ik vind z'n polo eigenlijk niet zo heel mooi.quote:Op zondag 10 april 2011 19:28 schreef Mylene het volgende:
[..]
Alles klopt bij jou.
Ik wil je ook nog wel een keer strak in het pak zien.
quote:Op maandag 11 april 2011 17:58 schreef don-diablo het volgende:
Dit dus:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(had er nog een kort leren jasje bij aan en m'n new wayfarer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |