Je moet een vinkje aanzetten bij de opties van je VM. Gewoon doen wat er staat en googlen op de errorquote:Op maandag 5 maart 2012 20:59 schreef vaagjunior het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil graag de Windows 8 Consumentdevloper installeren maar als ik hem helemaal laad in virtualbox krijg ik dus die error. weet iemand misschien een oplossing?
Ik ben eigenlijk nog nooit in Metro geweest. Mijn snelkoppelingen staan OSX-gewijs in de taakbalk en gebruik de windows-toets enkel als snelstart voor overige dingen of documenten. Voor de rest kom je toch werkelijk nooit in de tablet omgeving? Kan bovendien wel handig zijn om snel even een paar dingen te checken zoals weer of files, maar dat kan je evengoed in gadgets op je desktop zetten, of in een link in FF want IE gebruiken we natuurlijk niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 21:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Nog niks kunnen vinden, maar moet wel zeggen dat je goed kan merken dat deze versie bedoeld is voor tablets.
ah oke zou je de link kunnen sturen? :p want k heb de 64 bit versie nu geinstalleerdquote:Op maandag 5 maart 2012 22:20 schreef tony_clifton- het volgende:
[..]
Je moet een vinkje aanzetten bij de opties van je VM. Gewoon doen wat er staat en googlen op de error. 'T is de eerste link.
In feite moet elke driver werken jaquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het met drivers? Pakt Win8 zonder problemen drivers die voor Win7 zijn? (64 bit)
Toen ik opstartte eerste keer herkende die mijn toetsenbord (laptop) niet eensquote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Hoe zit het met drivers? Pakt Win8 zonder problemen drivers die voor Win7 zijn? (64 bit)
Ik lees heel veel gebruikers die nog op vista zitten, wat opzich niet zo'n probleem is.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Setting_Sun het volgende:
Zie totaal geen reden om het te gaan gebruiken, Vista bevalt voorlopig prima.
Jep.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef __Saviour__ het volgende:
Omdat half internet zegt dat Vista kut is betekent dat niet zo dat dat het ook is. Mij bevalt het prima (UAC, nog nooit problemen me gehad - het had er uberhaupt nooit in gehoeven maar dat is een totaal ander verhaal).quote:Vista gebruikers die klachten hebben over win7 en win8. Het is toch algemeen bekend dat windows vista de grootste fout en pisvlek van de windowsfamilie is? win7 is een uiterst stabiel en goed OS daarentegen en ik vind dat windows8 daar een schepje boven op doet.
Ja en nee. In 't begin klopte dit, ook onder andere vanwege lage compatibiliteit enz. MS heeft Vista tegenwoordig redelijk goed gefixt als ik 't begrijp (ben een Mac gebruiker, maar begin de houding van Apple beu te worden en ga overstappen naar zelfbouw).quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef Boterbartje het volgende:
Ik lees heel veel gebruikers die nog op vista zitten, wat opzich niet zo'n probleem is.
Wat me wel opvalt is dit:
Vista gebruikers die klachten hebben over win7 en win8. Het is toch algemeen bekend dat windows vista de grootste fout en pisvlek van de windowsfamilie is? win7 is een uiterst stabiel en goed OS daarentegen en ik vind dat windows8 daar een schepje boven op doet.
Bedankt voor de mededeling.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:34 schreef Setting_Sun het volgende:
Zie totaal geen reden om het te gaan gebruiken, Vista bevalt voorlopig prima.
Ik heb ook tot 2 maand geleden vista gedraaid en geen problemen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 23:44 schreef Setting_Sun het volgende:
[..]
Omdat half internet zegt dat Vista kut is betekent dat niet zo dat dat het ook is. Mij bevalt het prima (UAC, nog nooit problemen me gehad - het had er uberhaupt nooit in gehoeven maar dat is een totaal ander verhaal).
Ik zeg verder ook niet dat Win 8 slecht is, ik zie echter geen reden om het te gaan gebruiken.
Door de bank genomen vind ik wel dat van de hele windows lijn (begon al bij XP) de interfaces lelijker en lelijker worden: wazige icoontjes, slecht nagedacht over plaatsing, elke keer weer verandering waardoor je nooit kan wennen. Mijn volgende ocmpu (pas over 10 jaar waarschijnlijk) wordt zeker een Apple.
Je kunt toch gewoon de juiste versie downloaden en die installeren met je eigen serial?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe ik Windows 7 terug krijg (heb geen reboot disc).
Dat ligt eraan hoe jij Windows 8 hebt geïnstalleerd:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 02:16 schreef wolferl het volgende:
Weet iemand hoe ik Windows 7 terug krijg (heb geen reboot disc).
Heb je het over een desk- of laptop?quote:Op donderdag 8 maart 2012 01:16 schreef SpermaDonor het volgende:
Ben ik de enige die merkt dat win8 op sommige momenten je volledige CPU in beslag neemt?
Na gemiddeld een half uur wordt ie zo traag dat ik niks meer kan terwijl er maar 1 browsert openstond en verder niks...
Dan moet ik de power-knop ingedrukt houden anders krijg ik hem niet meer uit.
Geen win7 CD meer dus pech gehad
Nu maar hopen dat ze deze preview regelmatig updaten zodat de klote fouten eruit kunnen.
Na XP begon Longhorn met veel revolutionaire veranderingen.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:56 schreef Kiekmieg het volgende:
Was het overigens niet zo dat Microsoft al begonnen was met de ontwikkeling van 7 na de release van XP? Maar vanwege een of andere vage rede hebben ze tussendoor nog even snel Vista in elkaar geflanst.
Attans dit heb ik eens ergens gelezen.
vista was niet slecht, helaas waren hardware leveranciers een beetje dom door te denken dat ze wel even de XP drivers konden leveren of dezelfde truukjes toe te passenquote:Op donderdag 8 maart 2012 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Na XP begon Longhorn met veel revolutionaire veranderingen.
Daar kwam niets van terecht en omdat het zo lang duurde kwam Vista.
Dat was 3x nix en al snel was er W7 als redder in nood.
Die heb je ook niet zelf verzonnenquote:Op maandag 5 maart 2012 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Naar Apple gaan is voor mij echt het slechte wat je kan doen. Dat is net alsof je omdat je niet op de snelle motor kan rijden doordat je niet eerst even wil leren hoe je moet motorrijden (windows) je maar op een kleine driewieler gaat zitten waar je vanaf kan vallen. Veilig, maar de mogelijkheden ook beperkt.
Heb een laptopquote:
Windows is gewoon veel geavanceerder, veel meer opties maar je moet het wel kunnen. OSX is foolproof en gewoon beperkt. fijn als je er fijn mee kan werken, nog fijner dat je dat hele apple imago in stand houdquote:Op donderdag 8 maart 2012 02:57 schreef Brawler het volgende:
[..]
Die heb je ook niet zelf verzonnen![]()
En waarom is de overstap naar OS X het slechtste wat je kan doen? Zomaar iets lullen zonder te onderbouwen, is natuurlijk heel makkelijk.
Niet akkoord. Ik ben nu 5 jaar Apple-gebruiker maar ga overstappen naar Windows. Ik ben Apple beu. Misschien heb ik iets nieuws nodig, maar hoe dan ook erger ik mij aan die imo irritante manier van een halo creëren rond alles wat ze maken, alsof je gematerialiseerd geluk koopt.quote:Op donderdag 8 maart 2012 11:42 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Windows is gewoon veel geavanceerder, veel meer opties maar je moet het wel kunnen. OSX is foolproof en gewoon beperkt. fijn als je er fijn mee kan werken, nog fijner dat je dat hele apple imago in stand houd
Wie heeft in godsnaam bedacht dat je voor 3/4 jaar oude macbooks nog 600/700 euro mag durven vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |