Nee sowieso niet.quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:07 schreef fyah het volgende:
[..]
Nee in USB2, moet hij in mijn USB3 poort? Het is een USB2 flash drive
Weet je zeker dat je je usbstick goed hebt ingesteld? Diskpart etc. gebruikt?quote:Op donderdag 1 maart 2012 16:03 schreef fyah het volgende:
Ik wil 'm via USB drive installen, en de bestanden staan erop middels de MS 'Install windows 8 consumer' software. Maar telkens ik reboot gaat hij gewoon in windows 7, ook al heb ik mijn SSD ONDER de USB en bootable cards gezet in de BIOS boot priority.Idee?
Niet naar dumpert gaan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Thieske het volgende:
De fimpjes op www.dumpert.nl spelen niet meer af nu ik Windows 8 heb. Hier toevallig iemand met een oplossing?
flash installerenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 00:04 schreef Thieske het volgende:
De fimpjes op www.dumpert.nl spelen niet meer af nu ik Windows 8 heb. Hier toevallig iemand met een oplossing?
Tuurlijk is het wel een nieuwe versie. En tuurlijk bouwen ze verder op Windows 7. Het zou ronduit idioot zijn als ze al die miljoenen regels code die daarin zitten zouden weggooien.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef FredvZ het volgende:
Gisteren bij een maat snel gekeken.
Zoals ik al vermoede is het volledige versienummer 6.2.8xxx
Niks geen nieuwe versie dus, ze bouwen gewoon verder op Windows 7 (6.1.7xxx), wat eigenlijk ook maar een verbetering is van Widows Vista...
Maar als ze de helft van de veranderingen niet hadden doorgevoerd maar het versienummer hadden verhoogd naar 7.x.xxxx dan was het wel een nieuwe versie geweest?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef FredvZ het volgende:
Niks geen nieuwe versie dus, ze bouwen gewoon verder op Windows 7 (6.1.7xxx), wat eigenlijk ook maar een verbetering is van Widows Vista...
Jij hebt het over het versienummer van de NT kernel. Die is 6.2. Het versienummer van Windows is gewoon 8.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:58 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Maar als ze de helft van de veranderingen niet hadden doorgevoerd maar het versienummer hadden verhoogd naar 7.x.xxxx dan was het wel een nieuwe versie geweest?
Als ik goed gelezen heb lijkt het daar heel erg op.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Windows 8 is dat niet sp2 van windows7?
Waarom zeg je dat tegen mijquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:17 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Jij hebt het over het versienummer van de NT kernel. Die is 6.2. Het versienummer van Windows is gewoon 8.
Zo kun je wel eeuwig die lijn doortrekken en claimen dat elke nieuwe versie maar een marginale verbetering is ten opzichte van de voorganger. Maar bij elkaar opgeteld evolueert het systeem toch enorm. Windows 8 is de eerste van een nieuwe generatie. Microsoft neemt afstand van de desktop-benadering en slaat een compleet andere weg in.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 15:45 schreef FredvZ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |