Aldus WikiPediaquote:in its next version of the Windows operating system, which is expected to be called Windows 8. It is anticipated that Windows 8 will be released in 2012 or later.
Dit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:58 schreef RacerDKB het volgende:
Nah komt echt niet dit jaar nog, denk half 2012 ofzo op z'n vroegst?
Windows 7 kan nog wel een tijd mee vind ik.
Gelukkig kan je het nog altijd een beetje skinnen naar behoefte. Zoals het in dat filmpje is, zou ik 't vreselijk vinden. Dertigduizend kliks om 1 document te kunnen bekijken, of een instelling te veranderenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:02 schreef Adames het volgende:
Filmpje is al wat ouder meen ik, en geeft alleen hippe uiterlijke kenmerken weer die waarschijnlijk wel weer 6 keer veranderd worden. De veranderingen zijn op zich wel leuk, de mappen worden goed onder handen genomen. Al vind ik explorer sowieso eigenlijk al vrij goed.
Klopt en daarom zit ik nog steeds te werken met bv onderstaande OS.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:37 schreef o.us het volgende:
Deze nieuwe OS schijnt al eind dit jaar uit te komen of anders volgend jaar. Waarom weet ik niet, want ik heb het gevoel dat Windows 7 nog jaren mee kan gaan.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:47 schreef Netsplitter het volgende:
Misschien beta eind dit jaar ofzo.
Wat zegt het verleden nou? XP kwam in 2001 uit, dus tussen XP en Vista zat 6 jaar, dat er 2 jaar tussen Vista en 7 zat is alleen omdat er veel mensen klaagden over Vista.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Vista kwam uit in 2007 voor consumenten, en 7 in 2009. 8 In 2012 is niet zo vreemd dus..
Ja, idd win 7 is wat vista had moeten zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat zegt het verleden nou? XP kwam in 2001 uit, dus tussen XP en Vista zat 6 jaar, dat er 2 jaar tussen Vista en 7 zat is alleen omdat er veel mensen klaagden over Vista.
Net zoals win7 ook het sp voor vista was.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:42 schreef Dj_Ziggy het volgende:
Windows 8 is dat niet sp2 van windows7?
En waarschijnlijk hebben veel mensen nog steeds dikke poep aan win7, reden genoeg voor Microsoft om deze groep met windows 8 over de streep te trekken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wat zegt het verleden nou? XP kwam in 2001 uit, dus tussen XP en Vista zat 6 jaar, dat er 2 jaar tussen Vista en 7 zat is alleen omdat er veel mensen klaagden over Vista.
Dan moeten ze het 8 noemen want de naam windows is al een doorn in het oog voor deze mensenquote:Op donderdag 24 maart 2011 18:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En waarschijnlijk hebben veel mensen nog steeds dikke poep aan win7, reden genoeg voor Microsoft om deze groep met windows 8 over de streep te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |