Annequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:11 schreef AnneX het volgende:
Een paar weken terug de hele serie aan de buurman uitgeleend, want die moest 6 weken rust houden.
Ja, goed hoor! en ik lees liever !![]()
Dat heb ik niet goed ingeschat.
Met dit weer zou ik gewoon lekker relaxed in de tuin gaan zittenquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:15 schreef marcb1974 het volgende:
Hmmmm, ik mag toch niet werken voorlopig, misschien wel goed om eens te gaan kijken weer
Dat verwacht ik wel, ja. Misschien iets voor komende zomerstop.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:09 schreef planethugo het volgende:
[..]
in het begin is het wat moeilijk omdat er niet echt een introductie van de meeste karakters is, maar als je dat een beetje doorhebt kom je er niet meer vanaf.
Hangt er vanaf hoe je het beleeft. Ik luister soms alleen naar de dialogen, en soms interesseert het onderwerp me minder dan de manier waarop de karakters met elkaar samenspelen. In het laatste geval kun je gewoon doorkijken zonder het echt te volgen.quote:Ben inmiddels begonnen met the west wing en het bevalt me heel goed! Heb nu 7 afleveringen gezien en dit ga ik zeker erdoorheen jagen de komende maanden. Je moet wel heel erg je kop erbij houden want de dialogen gaan me toch op een tempo.... dat is wel even wennen na Sons of Anarchy en Breaking Bad
Dat tempo zorgt er ook voor dat ik na 2/3 afleveringen echt toe ben aan iets anders om even tot rust te komen. Ben ik hier alleen in of is dit een bekend verschijnsel?
Betrap me er soms op dat ik even ergens aan het denken ben en daarna gewoon mis waar het hele gesprek over gaat. Er wordt soms ook zóveel verteld over 10 verschillende onderwerpen in een paar minuten dat dat er dus blijkbaar bijhoort.quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:15 schreef Breuls het volgende:[..]
Hangt er vanaf hoe je het beleeft. Ik luister soms alleen naar de dialogen, en soms interesseert het onderwerp me minder dan de manier waarop de karakters met elkaar samenspelen. In het laatste geval kun je gewoon doorkijken zonder het echt te volgen.
Voor Sorkin begon aan WW schreef hij het script voor "The American President" (ook met Martin Sheen, alleen niet in de rol van president. Rob Reiner, de regisseur van die film heeft voor het filmen een paar dagen met (toen) president Clinton meegelopen, om precies te kijken hoe het leven van een president is.quote:Op donderdag 24 maart 2011 18:31 schreef planethugo het volgende:
[..]
.....
Net weer een aflevering gekeken. Martin Sheen is ook perfect gecast als president. Vraag me of dat leven ook echt zo hectisch is als hier voorgesteld wordt. Bush werd waarschijnlijk niets gevraagd terwijl clinton en obama me wel zo een type als President Bartlet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |