EN PATquote:
H, ik moet zomaar ineens aan het Songfestival denken.quote:Op donderdag 24 maart 2011 16:20 schreef JAM het volgende:
Dat niet alleen, op mijn dagelijkse rondje kom ik langs de ambassades van Griekenland, Spanje, Albani, Kosovo, Wit-Rusland en Sloveni. Als ik nu ook nog even twee vrouwen verkracht maak ik een goede kans de nieuwe Assange te worden.
Voor een jaar of twee, drie, geloof ik. Charles zijn hoogtijdagen voor het postbedrijf speelde zich af in het sorteercentrum.quote:
Pat?quote:
quote:
I used to be addicted to soap, but I'm clean now!quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:07 schreef Gellius het volgende:
Zoek de zeep, zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep, zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep zoek de zeep, zoek-zoek de zeep, zoek de zeep, zeep, zeep.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:
Nee, maar om het dan meteen koffie te gaan noemen...quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:37 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.
Ik wantrouw elke koffie die ik niet zelf heb gezet, maar Nespresso blijkt goed te doen. Het is geen Senseo in elk geval.
En hij had wel de juiste foto opgeroepen op het scherm? Bij mij hadden ze ooit de foto van een naamgenote met een geboortedatum die ietwat leek op de mijne. Als de assistente niet had gezegd: "je bent pas nog geweest he, zag ik?" had er ik weet niet wat kunnen gebeurenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 19:48 schreef k_man het volgende:
Ik blijk ook een wortelkanaalbehandeling gehad te hebben. En wortel op de foto week namelijk sterk af van de rest. Volgens de tandarts dus om die reden. Ik kan me echter niet herinneren ooit zoiets ondergaan te hebben. Je zou toch denken dat je dat onthoudt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |