In België heet dat ook gewoon "verdeler"quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou voor mij als dealer word het ook steeds minder leuk zo.
Belminuten mogen ze houden.. Maar de rest heb ik toch echt wel erg graag.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:37 schreef Techno het volgende:
Belminuten en smsjes boeit me niet. Ik wil alleen intarwebz.
Dat wordt geen verlenging dus hier....quote:Internet Extra vervangt het standaard buitenbundel tarief van ¤ 0,30 per 10 MB voor ¤ 10,- per 1 GB. Dit wordt alleen in rekening gebracht bij gebruik buiten de bundel. Bij gebruik boven1 GBwordt direct de volgende ¤ 10,- in rekening gebracht, voor nog een extra GB. Internet Extra is aan te sluiten op een Bel+Sms+Web abonnement of Internet Basis BloX.
streamen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik snap het dus echt niet, ik internet echt veeeel op mn mobiel, fb, twitter, mail, ns, 9292 etc en kom nooit aan de FUP, downloaden ed doe je toch ook gewoon lekker thuis, hoe komen jullie dan zo makkelijk aan die limieten
Ik snap niet eens hoe internet op mijn mobiel werktquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou niet weten hoeveel ik 'verbruik' met mijn mobiel qua internet
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Maar ik snap het dus echt niet, ik internet echt veeeel op mn mobiel, fb, twitter, mail, ns, 9292 etc en kom nooit aan de FUP, downloaden ed doe je toch ook gewoon lekker thuis, hoe komen jullie dan zo makkelijk aan die limieten
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:41 schreef S95Sedan het volgende:
Great....
[..]
Dat wordt geen verlenging dus hier....
Nee, daarom hebben ze het juist wel samengekoppeld.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
LOL, bij Vodafone heb je zelfs maar een limiet van 500MB bij een iPhone 150 abbo. Alsof bellen en internetgebruik samenhangen?!
En 24,95 aansluitkosten betaald.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef Techno het volgende:
[..]
De pest is dat je bij overstappen naar een ander hetzelfde gezeur hebt.
oke youtube kijken doet t op mijn mobiel niet zo goedquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.
Ik denk dat jouw provider niet zwijgt als je abbo bijna afloopt...quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.
Als jij hem gewoon door laat lopen veranderd er niks voor jou.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stilzwijgend verlengen zou moeten kunnen dan.
Nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Dus straks kan ik niet meer naar hartenlust foto's whatsappen
Als je dit al extreem vindt is het tijd om een ander SC-topic op te zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:38 schreef Jordony het volgende:
Lol we gaan van nationale rokjesdag naar het onderwerp dataverkeer bij mobiele telefonie. Zoek het verband.
Je whatsappt me nooit foto'squote:Op donderdag 24 maart 2011 11:44 schreef missbehavin het volgende:
Dus straks kan ik niet meer naar hartenlust foto's whatsappen
Op het schavot en vierendelen die handel.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
Het s verdorie terug naar de middeleeuwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |