Een vrouw kan geen bulderlach hebben. En als dat wel zo is word ik heel huiverig.quote:
O, dan zou ik er al 10 keer overheen moeten zitten na een week ofzoquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beetje streaming via youtube zit je zo over je limiet heen hoor. Fototje mailen ook een paar mb.
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hij is karakteristiek, of wat zeiden ze er ook alweer over op E-M's verjaardag?
Oh gelukkig, want bulderend klinkt wel heel slecht voor een vrouw iddquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Een vrouw kan geen bulderlach hebben. En als dat wel zo is word ik heel huiverig.
Nee, het ging niet om jou, maar iemand in mijn omgeving (die ook nogal hard praat trouwens) als die lacht kun je dat op je borstkas voelen.
"Apart" zeker? (Dat is trouwens altijd negatief bedoeld.)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.
Wat zeiden zij dan? (ik deed toch zeker niet meequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Karakteristiek vind ik een goede term, jullie zeiden hele andere dingen toen.
"Apart" is een heerlijk woordquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
"Apart" zeker? (Dat is trouwens altijd negatief bedoeld.)
Waarom wil je daar voor betalen, is printen niet goedkoper?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja op je myvodafone, als je hem thuisgestuurd wil hebben moet je er voor betalen.
Vooral afgegaan van een nét iets langere stilte ervoor. Eventueel aangevuld met een stopwoordje om het effect nog snoevender te maken.quote:
Niet iedereen weet hoe een computer werktquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom wil je daar voor betalen, is printen niet goedkoper?
Mooi dom (en duur)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe een computer werkt
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze zeiden dat. Ik heb er niks aan opgemerkt.
Ik hoorde pas de dag erna dat men vond dat je een rare lach had, was mij totaal niet opgevallen.quote:
Ik denk dat vrijwel niemand weet hoe een computer werkt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet iedereen weet hoe een computer werkt
Jij was zo gegrepen door mijn verschijningquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik hoorde pas de dag erna dat men vond dat je een rare lach had, was mij totaal niet opgevallen.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef Watertornado het volgende:
Graag de lach van missbehavin op youtube.
Nee, je hebt gewoon geen rare lach (en ik was gegrepen door je verschijning)quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij was zo gegrepen door mijn verschijning
Helemaal niet, hou jij je er eens buitenquote:
Ik doe niet eens watquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Helemaal niet, hou jij je er eens buiten
Nee, sorry, veel te lekker weer.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:21 schreef Royco1 het volgende:
Kan iemand me even een schop onder mijn hol geven of me op een andere manier motiveren.
Heb echt totaal geen zin vandaag.
Wel een reden om misschien toch geen HTC te nemen bij mijn verlenging.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
HTC wordt de Apple van Android-land? HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen
Als ik nu nog zou snappen waar het over gaat..quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
HTC wordt de Apple van Android-land? HTC beveiligt bootloader nieuwe Android-toestellen
Sja, het is gewoon een bedrijf. Maak je niet druk man, die gasten van XDA kraken dit soort meuk voor het uitkomtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Techno het volgende:
Helaas hebben ze wel de mooiste Android toestellen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:35 schreef Mystikvm het volgende:
Wel een reden om misschien toch geen HTC te nemen bij mijn verlenging.
Voor jou misschien beter, dan hoef je niet in de stress te schieten als je toestel in de bootloader zit.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik nu nog zou snappen waar het over gaat..
Als jij het zegtquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Voor jou misschien beter, dan hoef je niet in de stress te schieten als je toestel in de bootloader zit.
Het mooiste android toestel is nog steeds geen iPhonequote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef Techno het volgende:
[..]
Helaas hebben ze wel de mooiste Android toestellen.
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:37 schreef HeatWave het volgende:
Sja, het is gewoon een bedrijf. Maak je niet druk man, die gasten van XDA kraken dit soort meuk voor het uitkomt.
Ja, ik ben ook wel klaar met die IKEA-telefoonsquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.
Iphone.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef Techno het volgende:
[..]
Mij boeit het verder niet. Ik wil een iPhone.
Vond het wel een grappig bericht omdat de "openheid" van Android altijd de hemel in wordt geprezen. Maar dat argument valt nu dus weg.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef HeatWave het volgende:
Ja, ik ben ook wel klaar met die IKEA-telefoons.
Gefeliciteerd meis. Nu ben je zeker net zoals je UI in de wolken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:49 schreef missbehavin het volgende:
Het schoenendrama is opgelost. Tenminste, ik heb ze ergens anders gevonden, zelfs iets goedkoper nog, dus ik stuur die andere terug en ben klaar met die winkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |