Schijnt een leuk boekje te zijn, maar ik mag haar niet. Te hoog 'lekker gek'-gehalte.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
wij hebben volgende week die muts van "taal is echt mijn ding zeg maar" als gast hier, ze gaat een dictee houden etc
.
Wel met borrel uiteraard.
En ik vertrouw nog wel compleet op jou om mijn posts hier te verbeteren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:56 schreef missbehavin het volgende:
Nu vind ik het nog ingewikkelder!
Wat ik zo even heb gelezen vond ik hem wel leuk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Schijnt een leuk boekje te zijn, maar ik mag haar niet. Te hoog 'lekker gek'-gehalte.
Da's altijd goed natuurlijk.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
wij hebben volgende week die muts van "taal is echt mijn ding zeg maar" als gast hier, ze gaat een dictee houden etc
.
Wel met borrel uiteraard.
Oh, maar zoals jij soms spelt, zal dat geen probleem zijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ik vertrouw nog wel compleet op jou om mijn posts hier te verbeteren.
Ja. Komt nog bij trouwens dat die bezits-s alleen maar bij namen opgaat. Dus niet buurvrouws suiker ofzo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
Dus:
An - Auto - Café: Ans auto's en cafés
Ans - Auto - Café: Ans' auto's en cafés
Carla - Auto - Café: Carla's auto's en cafés
Nederlands was niet mijn goedste vak nee.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh, maar zoals jij soms spelt, zal dat geen probleem zijn
Wordt het dan buurvrouw's auto's en cafés??quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja. Komt nog bij trouwens dat die bezits-s alleen maar bij namen opgaat. Dus niet buurvrouws suiker ofzo.
Vaak zie je op werkauto's iets staan als Jansen's blabla. Dat moet dus gewoon Jansens zijn. Als je Jansens heet is het Jansens' blabla. Soms wordt de "twijfelvorm" gekozen in de vorm van Jansen's.
Okay, dan zien we je dan wel weer terug. Houdoe.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Jordony het volgende:
30 maart is het trouwens FOK dag:p Right....
Waar haal je dat vandaan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Jordony het volgende:
30 maart is het trouwens FOK dag:p Right....
Sterktequote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn OV-chip kaart maar eens activeren
Nee. Gewoon de buurvrouw haar auto's en cafés. Wel een rijke buurvrouw overigens.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt het dan buurvrouw's auto's en cafés??
jaquote:
Och, jij hebt de huur auto niet nodig johquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jawel ook meteen een huur auto gereserveerd voor de zekerheid
jij kent mijn relatie met het OV duidelijk nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Och, jij hebt de huur auto niet nodig joh
Gefeliciteerd? Gecondoleerd? Succes?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga mn OV-chip kaart maar eens activeren
Dat ligt eerder aan jou dan aan het OV.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kent mijn relatie met het OV duidelijk niet
Doe er mee zoals je met Twitter doet: negeren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd? Gecondoleerd? Succes?
Twitterposts zijn altijd lastig te interpreteren.
Heb je trouwens wel eens een double IPA gedronken?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
jij kent mijn relatie met het OV duidelijk niet
Vrouwen moet je ook niet vertrouwen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:04 schreef Jordony het volgende:
Zo is rokjesdag denk ik ook ontstaan. Iemand zij het op het forum en iedereen geloofde het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |