Alle Iron Fists hebben zulke coole namenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar Gay! Euhm Greyquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Je kan natuurlijk altijd je kind Skylar noemen en hopen dat het niet gepest wordt
Er zijn betere foto's...quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[ afbeelding ]
Bij nader inzien toch wel apart...
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Hé jij daar.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef Samzz het volgende:
Voor een Amerikaan of zo.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:03 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vind ik niet eens zo'n vreselijke naam hoor
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoenquote:
Mij aan een vogel, al is dat skylark.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Skylar doet me denken aan Breaking Bad.
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze hebben wel een glow-in-the-dark schoen
Je bord gejat?quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hé jij daar.
Twee dingen.
1) Ik zat gelijk in de kop!
2) Op Amsterdam hebben ze mijn bord gestolen. Vandaag dus even naar de spoorpolitie toe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
Ik krijg er ook een Luke Skywalker associatie bij.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij aan een vogel, al is dat skylark.
Ik ben al oud hequote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Gothquote:Op donderdag 24 maart 2011 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat soort dingen heel 90's waren. Zitten we in een revival?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |