slaap lekkerdingquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Slaap lekker Stok![]()
Truste Knetter![]()
en ik zie jou straks nog even in dromenland
Welterusten meidquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:48 schreef Carooltje79 het volgende:
Slaap lekker Stok![]()
Truste Knetter![]()
en ik zie jou straks nog even in dromenland
ben wakkerquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Kusjekroelen met knetter (als ze niet al slaapt)
hehe zal tijd worden. al is overdag posten wel handiger, dan zijn er meer aanwezigquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:03 schreef female81 het volgende:
Ik werd via Voor inspreken van jingles (vrijwillig): Mooie warme vrouwenstem naar hier toe verwezen (ben normaliter geen onz-poster), en hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ik beheer sinds kort een internet-stationnetje op Radionomy, en er ontbreekt één ding: goede jingles.
De onderliggende muziek kan ik zelf wel in elkaar zetten, met wat knip- en plakwerk in Audacity. Maar helaas mist hier in de omgeving een goede stem die de tekst die daaroverheen hoort te zitten uit zou kunnen spreken. Ikzelf heb de juiste stem helaas ook niet.
Ik zoek dan ook een mooie stem, op opgewekte warme toon, en met een goede Engelse uitspraak, die de volgende woorden achter elkaar zou kunnen inspreken op een 128 kb/s mp3-tje (duidelijk, zonder ruis erachter en met kleine pauzes ertussen):
-Only Zeroes.
-Only Zeroes on the edge.
-Only Zeroes around midnight.
-Only Zeroes dance night.
-Only Zeroes after five.
-Only Zeroes, take a trip down memory lane.
-Only Zeroes, hits from 2000 till 2009.
-Only Zeroes, best of the noughties.
Vrouwenstemmen hebben de voorkeur, maar ik wijs een goede mannenstem niet meteen af. Je krijgt er niet voor betaald, dat niet (dat moet je wel in gedachten houden). Maar wie weet in wat voor uithoeken van de wereld je gehoord wordt.
Stel dat je zin hebt om even die microfoon te grijpen, en je denkt dat je aan de eisen voldoet, dan kan je het mp3-tje verzenden naar webmaster@wwzapper.com.
eensch met dit! wat dezen meneertjen zegtquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:19 schreef Schenkstroop het volgende:
klinkt wel leuk dit nummer maar klinkt als een popiejopie trutje dat te gepolijst is.
Dag Schenkstroopquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:18 schreef Schenkstroop het volgende:
je 30 en nog geen sex. fuck die godverdomde wijven
next up: puddle of mud - she fucking hates me
aaaaaaaaawquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:18 schreef Schenkstroop het volgende:
je 30 en nog geen sex. fuck die godverdomde wijven
next up: puddle of mud - she fucking hates me
al die irregular choice gothics willen zo graag retro doen en verneuken die oldie shit!quote:
ik vind het mooi, heb het zelf aangevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
al die irregular choice gothics willen zo graag retro doen en verneuken die oldie shit!
Niet schelden hier aub.quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
al die irregular choice gothics willen zo graag retro doen en verneuken die oldie shit!
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Serena
Bericht:
Wakker worden knetter
quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:26 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter kan net zo goed wakker blijven
Gisteren heb jij me wakker gehouden nu andersomquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ga ik ook doen denk ik.. tenzij jij gaat slapen.. alleen kan ik het niet volhouden denk ik
quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gisteren heb jij me wakker gehouden nu andersom
why don;t we just fuck?quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:40 schreef Stokstaart het volgende:
Dezen nummer is ook wel mooi. Heb je nog suggesties om je wakker te houden Knetters?
Die is toch net al aangevraagdquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
why don;t we just fuck?
Stokstaart
Bericht:
Voor Knettergeile Knetter
nee dat was iets met fuck tonightquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die is toch net al aangevraagdTevens I wan't to loooooooooooooove you
![]()
![]()
kom maarquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:42 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
I wan't to loooooooooooooove you![]()
![]()
stokstaart heeft smaakquote:
Anders zat ik hier toch niet met jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 04:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
stokstaart heeft smaak* Knetterkrankjorum zit met open mond
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:56 schreef Stokstaart het volgende:
Tevens
neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Wat is er mis mee?quote:
Pertinent onwaarquote:
Ik vind haar hoofd niet mooi, dat is mijn mening, ik vind datquote:
Motie afgewezen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind haar hoofd niet mooi, dat is mijn mening, ik vind dat
boeit me niks.. geil jij maar op haar.. ik doe t nietquote:
Yoquote:
Stokstaart
Bericht:
Knetter wil je met me deze nummer doen
je moet slapen.. succes met ditquote:
nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:08 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nog wakker of al wakker zoals ik
eckte bazen slapen nooitquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:08 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie nog wakker of al wakker zoals ik
Maar grote meid als ik ben (hugequote:
Schenkstroop
Bericht:
fuck die wijven.
Stokstaart
Bericht:
knetter ben je ook zo horny
Knetter is als koffie dus moet ik maar ff zetten danquote:
lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Knetter is als koffie dus moet ik maar ff zetten dan
Is je ma's vriend al weer aan het werkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lekkerkan ik nog niet doen.. dan maak ik het hele huis wakker met mijn senseo
quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Is je ma's vriend al weer aan het werken
zolang jij maar mooi vindquote:
Ik ook nietquote:
klopt maar zit wel goede muziek in hoor, en is grappig hoe iedereen wakker wordtquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:35 schreef Stokstaart het volgende:
straks ga ik ook een nachtje doorhalen
Hoewel die trolololo is niet zo boeiend geloof ik in de ochtend
Alsof ik vaak wakker ben op dit tijdstipquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:39 schreef Stokstaart het volgende:
Oh hallon WuppelsVroeg me net af waar je bleef
Ja echt hequote:
Je bent er blij mee he. Half 6 man dat is toch geen tijdquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof ik vaak wakker ben op dit tijdstip
Ik vind het anders een prima tijd.quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent er blij mee he. Half 6 man dat is toch geen tijd
Klopt. Ik werd dan ook om 5:10 al wakker gemaakt door een zeker persoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je bent er blij mee he. Half 6 man dat is toch geen tijd
Door je ex?quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd dan ook om 5:10 al wakker gemaakt door een zeker persoon
Die durft dat nietquote:
Verstandige ventquote:
quote:
Nee man, ze gaat koffie voor je zetten!quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:47 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij slaat Huppel je helemaal de tering als je 's ochtends haar niet met rust laat
Heel nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:47 schreef Stokstaart het volgende:
Volgens mij slaat Huppel je helemaal de tering als je 's ochtends haar niet met rust laat
Huppelmuts
Bericht:
Voor Ezje
En die krijg je dan op bed ook nogquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee man, ze gaat koffie voor je zetten!
In je gezicht?quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En die krijg je dan op bed ook nog
Jij denkt echt heel slecht over mij hequote:
Pas nadat je zelf het kopje naar je mond hebt gebracht.quote:
Als ik jou meemaak is het in de ochtend dus is dat zo vreemdquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij denkt echt heel slecht over mij he
Ja maar jij begint meteen te bitchen tegen mijquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ik jou meemaak is het in de ochtend dus is dat zo vreemd
Ik leg het je echt drie keer uit laat maar weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij begint meteen te bitchen tegen mij![]()
Dan bitch ik terug. Logisch toch
Ik ben echt eng vrolijk voor dit tijdstipquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik leg het je echt drie keer uit laat maar weerMevrouw ochtendhumeur
quote:Op donderdag 24 maart 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga nog meer hardcore zoeken in Draakjens aars
Hoeft niet hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:57 schreef Stokstaart het volgende:
Ik ga nog meer hardcore zoeken in Draakjens aars
Draakjen is toch meeste Knetter dus dan is het geen vreemdgaanquote:
zie je nu doe je weer sjagiquote:
Jij hebt dus echt geen idee hoe ik ben als ik chagrijnig benquote:
ITS TIME FOR A FUCKING WARquote:Op donderdag 24 maart 2011 05:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij hebt dus echt geen idee hoe ik ben als ik chagrijnig ben
Bij voorkeur wel jaquote:
Nooit gehoord van delenquote:Op donderdag 24 maart 2011 06:03 schreef Huppelmuts het volgende:
Ez leest allemaal moppen voor![]()
Ik lig dubbel
Jawelquote:
Die priester en het puistjequote:Op donderdag 24 maart 2011 06:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Bijna onacceptabele moppen: Hard, Grof, Ranzig, etc. #3
Die heeft Ez nog niet voorgelezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Goedemorgenquote:
Moet hij dan maar doenquote:Op donderdag 24 maart 2011 06:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die heeft Ez nog niet voorgelezen
Ik heb hem zelf maar gezochtquote:
Mogguhquote:
Morgen.... nee, dank je... geen koffie voor mij.quote:
quote:
Meestal wel hè?quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
![]()
Jouw verzoekjes maken me meestal wel blij
Doe datquote:Op donderdag 24 maart 2011 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal wel hè?![]()
Ik zal me eens aanmelden als dj.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Meestal wel hè?![]()
Ik zal me eens aanmelden als dj.
Rotterdam Terror Corps zijn baas dat weet jij als overloopster zelfsquote:
Uhuhquote:Op donderdag 24 maart 2011 06:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdam Terror Corps zijn baas dat weet jij als overloopster zelfs
Huppelmuts
Bericht:
Opening van de 360 tour
Moner?quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Gaan wij heel enthousiast moner bellen om hem te feliciteren met zn verjaardag. Neemt ie gewoon niet op
Monopoly!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
goedemorgen frikandelletjes in mayonaise
Gatver!quote:Op donderdag 24 maart 2011 06:36 schreef Ajacied422 het volgende:
goedemorgen frikandelletjes in mayonaise
Ok dan hebben we 1 uurtje stiltequote:Op donderdag 24 maart 2011 06:41 schreef trolololo het volgende:
Kortsluiting / stroomuitval in huize Trolololo dus geen ochtendautomaat...
Uurtje stilte voor de slachtoffers in Japanquote:Op donderdag 24 maart 2011 06:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ok dan hebben we 1 uurtje stilte
Tot zometeen danquote:Op donderdag 24 maart 2011 08:06 schreef NBT het volgende:
Geile meisjes maar geen sex? WAAR!Geile meisjes!!!
![]()
![]()
We zorgen wel dat er geneukt word!!
Ben jij een geil meisje?quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, maar die zit wel bij mij thuis altijd
Dan zal ik er vanavond zijn.quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zie Popje-popje
Ze is nu alleen werken
Maar vanavond is ze weer hier
Mono jarig?quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wordt erg gellig dus
Even op eigen wijze Mono's verjaardag vieren met goede neuckseks
quote:Op donderdag 24 maart 2011 08:50 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ga weer wat doen, veel plezier met draakje en tot later iedereen die dit evt nog gaat lezen![]()
Ik zit op schoolquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:15 schreef Ragboer het volgende:
Kutradio zeg, je gaat toch liever naar buiten?
Je gaat toch meiden checken en regelen ipv te fokken als je op het terras zit?quote:
Zit nu op m'n eigen terrasquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je gaat toch meiden checken en regelen ipv te fokken als je op het terras zit?
In je tuin dus...quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zit nu op m'n eigen terras
Ga naar buiten.quote:
In je dorp?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:43 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Was ik net, zag alleen maar fatima's
Dat vind ik echt zo'n kutstad hé. Serieus. Amersfoortquote:
Ik weet het, opleiding verplaatst naar Amersfoortquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:45 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat vind ik echt zo'n kutstad hé. Serieus. Amersfoort
Om je te begroeten?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is het daar niet een beetje te vroeg voor?
Neejoh, gekkie.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:48 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ow, dacht dat je je aangesproken voelde over geile meisjes enzo
Hoi
Had ik ook netquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik wil graag Fout Ventje in de Koelkast grindin' remix horen maar het mag niet. Ik kan hem niet aanvragen wegens teveel gedraaid.
Hallonquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zag seks in de TT dus kwam even posten !
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zag seks in de TT dus kwam !
Rotterdam?quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:51 schreef mr-green het volgende:
Chicks in het winkel centrum hier
Ik ga ontslag nemen en genieten van dit heerlijke weer
Nou, dat gaat makkelijk.quote:
Heloefquote:Op donderdag 24 maart 2011 10:52 schreef heloef het volgende:
Ik zie heulemaal geen geile meisjes, misleidende TT.
quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:02 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoi
Nog gefeliciteerd met je verjaardag
Charloisquote:
Brabantquote:
Brabant is beter dan Charlois in alle opzichten gewoon. Ik heb niets tegen Rotterdam en omgeving verder hoor. Maar Charlois, Pernis en Zuidplein bijvoorbeeldquote:
Lisaquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Geile sletjes die Amy shelly en dinges
Serieus, als je ze al hoort zingen hoor je gewoon al dat ze hem lusten hoor, stelletje viezeriken !quote:
Echt he, dat gekreun en gehijg van ze. Bahquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:14 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Serieus, als je ze al hoort zingen hoor je gewoon al dat ze hem lusten hoor, stelletje viezeriken !
Kortzichtigheid van een Braboquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Brabant is beter dan Charlois in alle opzichten gewoon. Ik heb niets tegen Rotterdam en omgeving verder hoor. Maar Charlois, Pernis en Zuidplein bijvoorbeeld!
Sjongejonge zeg, wat slaap jij onregelmatig.quote:
Ik wilde een heel verhaal typen maar bedenk me net dat dat niet eens nodig is. Als je Charlois beter vindt dan Brabant dan ga ik niet eens in discussie. Een emo.gif is voldoende.quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:16 schreef mr-green het volgende:
[..]
Kortzichtigheid van een Brabo(niets persoonlijk heh
)
Valt mee. Normaal slaap ik tot uur of 8 maximaal nu werd ik om kwart over 5 wakker gemaaktquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Sjongejonge zeg, wat slaap jij onregelmatig.
Dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen vind de plek waar hij/zij woont beter. Boeiend! Je gaat toch lekker heen/wonen waar je zelf wilt.
QFTquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
Iedereen vind de plek waar hij/zij woont beter. Boeiend! Je gaat toch lekker heen/wonen waar je zelf wilt.
Je kent hem pas sinds een weekquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik vind dit echt zo'n geniaal nummertje heh![]()
[ afbeelding ]
Eens, maar daar mag je toch best over discussiëren?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:19 schreef Ragboer het volgende:
Ja dat dusquote:Op donderdag 24 maart 2011 11:20 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Johnny ken ik al langer, maar dit nummer kon ik nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |