Ik werd via
Voor inspreken van jingles (vrijwillig): Mooie warme vrouwenstem naar hier toe verwezen (ben normaliter geen onz-poster), en hopelijk kan iemand me hier helpen.
Ik beheer sinds kort een internet-stationnetje op Radionomy (zie signature), en er ontbreekt één ding: goede jingles.
De onderliggende muziek kan ik zelf wel in elkaar zetten, met wat knip- en plakwerk in Audacity. Maar helaas mist hier in de omgeving een goede stem die de tekst die daaroverheen hoort te zitten uit zou kunnen spreken. Ikzelf heb de juiste stem helaas ook niet.
Ik zoek dan ook een mooie stem, op opgewekte warme toon, en met een goede Engelse uitspraak, die de volgende woorden achter elkaar zou kunnen inspreken op een 128 kb/s mp3-tje (duidelijk, zonder ruis erachter en met kleine pauzes ertussen):
-Only Zeroes.
-Only Zeroes on the edge.
-Only Zeroes around midnight.
-Only Zeroes dance night.
-Only Zeroes after five.
-Only Zeroes, take a trip down memory lane.
-Only Zeroes, hits from 2000 till 2009.
-Only Zeroes, best of the noughties.
Vrouwenstemmen hebben de voorkeur, maar ik wijs een goede mannenstem niet meteen af. Je krijgt er niet voor betaald, dat niet (dat moet je wel in gedachten houden). Maar wie weet in wat voor uithoeken van de wereld je gehoord wordt.

Stel dat je zin hebt om even die microfoon te grijpen, en je denkt dat je aan de eisen voldoet, dan kan je het mp3-tje verzenden naar webmaster@wwzapper.com.
Edit: Inmiddels heb ik gemaild naar een lokale radiozender, geen idee of ik ook antwoord ga krijgen.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 24-03-2011 04:35:43 ]