dat doet ze al niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: ja knetter zit serena op te stoken en die geeft mij niple twists
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: ja knetter zit serena op te stoken en die geeft mij niple twists
had hij ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan zal je het wel verdient hebben
AA drink?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ik moet met 20 minuten al slapen en ik ben zo wakker als maar kan
Ja vind ik ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had hij ook![]()
al is hij nu best wel zielig![]()
neu heb alleen maar water gehad, en 2 appelsquote:
O want anders kan ik me voorstellen dat je druk bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu heb alleen maar water gehad, en 2 appels
maar jij hoeft er niet vroeg uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga voorlopig ook nog niet kunnen slapen hoor
Nee toevallig morgen niet maar de rest van de week moest dan welquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hoeft er niet vroeg uit
ik ben een heul speciale user
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
* Knetterkrankjorum vlijdt zich tegen stokstaart aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
* Stokstaart trekt Knetter mee de dansvloer op![]()
![]()
Sex is goed!quote:
Viro is zo goed als vrijgezelquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:19 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 staat kwijlend toe te kijken![]()
* Knetterkrankjorum trekt carooltje erbij en laat haar handen over het lichaam van carooltje gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:19 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 staat kwijlend toe te kijken![]()
Ik zit hier goed hoor... lekker alles te bekijkenquote:
* Carooltje79 kruipt lekker dicht tegen Knetter aan en glijd met haar hand langzaam over haar rugquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum trekt carooltje erbij en laat haar handen over het lichaam van carooltje gaan![]()
Niks kan Freak Me overtreffen hoorquote:
Jaa sorry had je ff moeten waarschuwen van te vorenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 kruipt lekker dicht tegen Knetter aan en glijd met haar hand langzaam over haar rug
www.marktplaats.nl ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
@ stokstaart, ze is er nog steeds. schiet eens op met haar op te halen.
@ carooltje, kom maar, jij bent tenminste lief
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
@ carooltje, kom maar, jij bent tenminste lief
en ik danquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom er maar lekker bijzitten dan
* Carooltje79 schuift dicht tegen Viro aan![]()
ze is poepen denk ik en make up op doenquote:
Ahwwwquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is poepen denk ik en make up op doen
je wilt haar helemaal niet kwijtquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:25 schreef Viro het volgende:
@ stokstaart: je krijgt haar gratis
@ carooltje: oeh viro word happy
quote:
maar stok heeft een vriendinquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:25 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij had stok toch? en anders kom je er ook maar bij
En een hontquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar stok heeft een vriendin
nu grote mond maar als ze zou gaan zou hij niet weten waar hij het moet zoekenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je wilt haar helemaal niet kwijt![]()
Hontenquote:
Kom dan maar lekker hier lekker wijfquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar stok heeft een vriendin
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:26 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Kom dan maar lekker hier lekker wijf
Sinds wanneer is jou quote knop kapot?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: bespaar ik geld als zij weg is. kan ik weer genieten van man zijn
hihiquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Carooltje79 het volgende:
verpest ik de geile bui straks weer
![]()
kunnen jullie mij de volgende keer niet even waarschuwen
Je hebt het vuurtje zo weer branden hoor bij Knetters. Zeker met sjekkie op de achtergrondquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Carooltje79 het volgende:
verpest ik de geile bui straks weer
![]()
kunnen jullie mij de volgende keer niet even waarschuwen
tsss dat zal allemaal heus wel meevallenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:27 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: bespaar ik geld als zij weg is. kan ik weer genieten van man zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt het vuurtje zo weer branden hoor bij Knetters. Zeker met sjekkie op de achtergrond
harde piemol van de jostibandquote:
"oooh goeie plaat! maar niet zo goed als mooi wark!"quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:29 schreef Boterhamzakje het volgende:
Geef mij eens ideeen, wat ik kan inspreken voor jingles voor in draakje..
veel plezier in dromenlandquote:
Slaap lekker ouwequote:
Slaap lekker koelkastquote:
nouhouquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
"oooh goeie plaat! maar niet zo goed als mooi wark!"
Ah oke..quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Viro het volgende:
@bhzakje sinds ik vanaf mijn telefoon post
Goed punt!quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok staat het raam nou open bij dillie? miss is ze wel gespronken
ik ook maar heb te grote vingers om te kunnen quoten, gaat meestal mis. vandaar de @quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ah oke..
Op mijn tel heb ik wel een quote knop hoor
hij staat niet zo heel ver los.. en dillie is niet echt klein.. dus twijfel of ze gesprongen is..quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:31 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed punt!![]()
Was mij dus ook al opgevallen. Moeten we al bellen denk je?
HAHA SPEKVINGER!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:32 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ook maar heb te grote vingers om te kunnen quoten, gaat meestal mis. vandaar de @
Stiekem moest ik er zelf ook wel om lachenquote:
Ze is dun dus ik twijfel. Me hont is ook zo doodgegaan.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hij staat niet zo heel ver los.. en dillie is niet echt klein.. dus twijfel of ze gesprongen is..
miss moet je toch wel ff bellen ja
quote:
bel maar voor de zekerheid dan.. miss ligt ze wel met een gebroken poot ergens buitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze is dun dus ik twijfel. Me hont is ook zo doodgegaan.
Zo snel al op je pik getrapt?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
nee juist niet, heb gewoon grote handen met grote vingers
ik vind jou ook niet meer lief
Als ze weg is kom ik eerst bij jou mevrouw de slagertquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bel maar voor de zekerheid dan.. miss ligt ze wel met een gebroken poot ergens buiten
wie vind je nog wel lief dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:34 schreef Viro het volgende:
[..]
nee juist niet, heb gewoon grote handen met grote vingers
ik vind jou ook niet meer lief
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga aan je vriendin d'r tieten zitten. Wat een gek joh hee.
ik heb geen hert hier, maar je bent welkom hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:35 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als ze weg is kom ik eerst bij jou mevrouw de slagert
daar kom ik voorlopig niet aan, anders zit ze aan mijn tieten. dat doet mijnquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ga aan je vriendin d'r tieten zitten. Wat een gek joh hee.
kom jij weer aankakken daarmee, was het helemaal vergetenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wie vind je nog wel lief dan?
en waarom heb je serena niets verteld over de grap die je broertje uitgehaald had met jouw fobo
Klinkt aanlokkelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb geen hert hier, maar je bent welkom hoor![]()
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Serena
Bericht:
im sweet like chocolate
ze weet het nu welquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:36 schreef Viro het volgende:
[..]
kom jij weer aankakken daarmee, was het helemaal vergeten
Maar ik nog nietquote:
helaas woon ik bijna in duitsland.. je verdwaalt geheidquote:
zijn broertje heeft samen met mij een geintje uitgehaaldquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Maar ik nog nietvertel.. vertel
tomtom naar Drenthe heb ik laatst gedaan namelijk naar Enschede en dat was 5 kwartier dus is te doen. Ben ik 4 uur bij jequote:Op donderdag 24 maart 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
helaas woon ik bijna in duitsland.. je verdwaalt geheid
* Carooltje79 is nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zijn broertje heeft samen met mij een geintje uitgehaald
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:39 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
tomtom naar Drenthe heb ik laatst gedaan namelijk naar Enschede en dat was 5 kwartier dus is te doen. Ben ik 4 uur bij je
ja opbokken koude pislulquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:39 schreef djkoelkast het volgende:
zeer goed nummer
maar ik ga slapen enzo
viro haalt nog wel eens grapjes uit met mensen..quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro haalt nog wel eens grapjes uit met mensen..
dat vertelde zijn broertje.. viro was vergeten om zijn pc te vergrendelen.
broertje heeft zijn ww van fok verandert en op zijn fobo gezet:
Ik fap graag op de fotoboeken van de onzinradio luisteraars
als ik geen neger was zou ik koelkast willen zijn
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viro haalt nog wel eens grapjes uit met mensen..
dat vertelde zijn broertje.. viro was vergeten om zijn pc te vergrendelen.
broertje heeft zijn ww van fok verandert en op zijn fobo gezet:
Ik fap graag op de fotoboeken van de onzinradio luisteraars
als ik geen neger was zou ik koelkast willen zijn
en koelkast heeft als het goed is een screenshot want die had ik midden in de nacht een pm gestuurdquote:
Gezongenquote:
Hahahaquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
en koelkast heeft als het goed is een screenshot want die had ik midden in de nacht een pm gestuurd![]()
viro had het pas einde van de dag door
ik heb geen pictogrammen op mijn bureaublad, alleen prullenbak staat erop. Ik heb alles gepinned op de taakbalk (windows 7)quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:42 schreef Stokstaart het volgende:
Viro wat je moet doen is een screenshot maken van je bureaublad en dan die instellen als achtergrond. Daarna alle pictogrammen verbergen met rechtermuisknop. Kijken hoe mensen gaan klikken
het was grappig dat moet zelfs jij toegevenquote:
Ja verpest het nou nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:43 schreef Viro het volgende:
[..]
ik heb geen pictogrammen op mijn bureaublad, alleen prullenbak staat erop. Ik heb alles gepinned op de taakbalk (windows 7)
nee, dacht echt dat er iets mis was met fok.quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
het was grappig dat moet zelfs jij toegeven
toen je er eenmaal achter was heb je zelf gezegd dat het idd best grappig wasquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:45 schreef Viro het volgende:
[..]
nee, dacht echt dat er iets mis was met fok.
quote:
Je hebt wel pictogram er op staanquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voorbeeld van mijn bureaublad, is wel een oude screenshot
lange leve photobucket app voor andoid
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:47 schreef Viro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
voorbeeld van mijn bureaublad, is wel een oude screenshot
lange leve photobucket app voor android
ja prullenbak zoals ik net zeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hebt wel pictogram er op staan
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre wat is dat met die dillie? is dat echt?
Ja dat kan toch niet zomaar?quote:
Dat is echt jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:50 schreef Carooltje79 het volgende:
Maarre wat is dat met die dillie? is dat echt?
dat is ook adriana limaquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:51 schreef Stokstaart het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is beter maar ze is me te dun
Ze zorgen heel goed voor haar en zoals je ziet op de achtergrond zamelen ze geld in voor het goede doel in Japan.quote:
Ik snap dit soort mensen niet hoorquote:
ja maar dan nog.. je kan toch niet een hert op een bed neerleggen voor een cam?! als ze echt goed voor haar zorgen dan laten ze haar buiten vrij lopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ze zorgen heel goed voor haar en zoals je ziet op de achtergrond zamelen ze geld in voor het goede doel in Japan.
quote:
nieuwsgierig aagje ben je ookquote:
Nee overdag gaat ze gewoon naar buitenquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:53 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar dan nog.. je kan toch niet een hert op een bed neerleggen voor een cam?! als ze echt goed voor haar zorgen dan laten ze haar buiten vrij lopen
Jaa ik ben echt TE nieuwsgierigquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nieuwsgierig aagje ben je ook
Daar word ik niet vrolijk vanquote:
gelukkig werkt de link niet op mijn telefoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:55 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Jaa ik ben echt TE nieuwsgierig
Hmm ok ik vind het maar vreemd.. maar dat ben ik hoorquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Nee overdag gaat ze gewoon naar buitenZe is zelfs een keer ontsnapt van dat terrein en nu heeft ze een chip.
Die kamer is alleen haar slaapplek waar ze 's nachts zit
serena om het goed te maken met jouquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:56 schreef Viro het volgende:
Ik heb dit nummer niet aangevraagd, voor jullie mij aankijken
ja ik zie het, dan maar straks lief doen als ze onder de douche vandaan komtquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
serena om het goed te maken met jou![]()
ja we zijn een keer niet mijn zijn 2 of 3enquote:
veel plezier in dromenlandquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
Oke ik ga nu ook naar bed
slaap lekker liefjens![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
truste bhzakjequote:Op donderdag 24 maart 2011 02:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
slaap lekkersquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:59 schreef Boterhamzakje het volgende:
quote:
* Carooltje79 drukt op het knopjequote:Op donderdag 24 maart 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mag het licht uit? mag het licht uit? als ik je in mijn armen sluit![]()
* Knetterkrankjorum sluit carooltje in haar armenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 drukt op het knopje
Moet ik jou nou leren quotenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op donderdag 24 maart 2011 03:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 drukt op het knopje
[/quote* Knetterkrankjorum sluit carooltje in haar armen]
random en de muziek komt terug in de postsquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:08 schreef Glucuronolactone het volgende:
Gaat het hier überhaupt nog ergens over? Of is 't geheel random?
ja dat gaat wel eens mis.. mijn spatie gaat altijd pcies voor dat laatste haakje staanquote:
zie opquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:09 schreef Glucuronolactone het volgende:
Muziek? Vroeg me al af waar dat ONZ Radio voor stond.
Je mag mijn oude laptop wel hebbenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja dat gaat wel eens mis.. mijn spatie gaat altijd pcies voor dat laatste haakje staanmoet dus altijd eerst 1pijltje naar rechts
is die beter dan deze?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je mag mijn oude laptop wel hebben
Heerlijk slapen dan zoquote:
Ja als dat lukt welquote:
ik ben hyper, voel me net een stuiterbalquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:15 schreef Glucuronolactone het volgende:
Stomme webplayer stottert. Hoog tijd om te gaan slapen denk ik dan maar.
je moet de volgende link hebben en openen in een media speler: http://94.23.19.48:8000/quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:15 schreef Glucuronolactone het volgende:
Stomme webplayer stottert. Hoog tijd om te gaan slapen denk ik dan maar.
Ik ga nog lang niet slapen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
je moet de volgende link hebben en openen in een media speler: http://94.23.19.48:8000/
MJ is baas Gaga en Bieber zijn talentlozen al loopt de hele wereld achter hun reet aan.quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom dezen stuitermuziek.. ben al zo stuiter
bieber is kut, gaga is vermakelijkquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
MJ is baas Gaga en Bieber zijn talentlozen al loopt de hele wereld achter hun reet aan.
Mag ik over vrijdag beginnen?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
MJ is baas Gaga en Bieber zijn talentlozen al loopt de hele wereld achter hun reet aan.
Ben het eens met Stokstaart, is al de 2de keerquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
stokstaart is ook best tof hoor als hij niet vervelend doetquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ben het eens met Stokstaart, is al de 2de keer
Wat was er vrijdag dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:17 schreef Glucuronolactone het volgende:
[..]
Mag ik over vrijdag beginnen?
iedere man zou haar keiharde in dr mond nemen zodat ze niet meer kan zingen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:19 schreef Glucuronolactone het volgende:
[..]
*Mompelt iets met vrijdag en een een of andere Rebecca Black*
Ja dat volkomen talentloze meisje dat liedjes mompelt op de webcam toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:19 schreef Glucuronolactone het volgende:
[..]
*Mompelt iets met vrijdag en een een of andere Rebecca Black*
zag hetquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hij is speciaal voor jou viro![]()
ze is tofquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja dat volkomen talentloze meisje dat liedjes mompelt op de webcam toch?
Ach schei nou uit zeg, als je niet kan zingen moet je niet met je poffertjesporum op Youtube gaan staan zingen alsof je het wel kunt.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is tofrespect voor haar lef
ik vind het lef hebben, ze dwingt niemand om te luisteren toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach schei nou uit zeg, als je niet kan zingen moet je niet met je poffertjesporum op Youtube gaan staan zingen alsof je het wel kunt.
dat was emsee denters, rebbeca black is iemand andersquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ach schei nou uit zeg, als je niet kan zingen moet je niet met je poffertjesporum op Youtube gaan staan zingen alsof je het wel kunt.
Als ze op een plein gaat staan ergens lachen mensen haar waarschijnlijk uit en is het klaar. Tegenwoordig op Youtube kan iedereen die iets achterlijks doet 1 miljoen hits scoren.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vind het lef hebben, ze dwingt niemand om te luisteren toch?
Slaap lekkerquote:
quote:
Slaap lekkerquote:
Hee jij kon niet slapenquote:
Serena wees maar lief voor hem zijn tepels liggen erafquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
Serena hier, ik zal lief zijn voor Viro
Welterusten allemaal.
Slaap lekker Serenaquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:28 schreef Viro het volgende:
Serena hier, ik zal lief zijn voor Viro
Welterusten allemaal.
ach het was mijn beurt om hem te grazen te nemen.quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:29 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Serena wees maar lief voor hem zijn tepels liggen eraf
Nee natuurlijk nietquote:
slaap lekker schatten, jullie allebeiquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ach het was mijn beurt om hem te grazen te nemen.
jij ook lieve schatquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker schatten, jullie allebei
Haha nou hup naar bed om het goed te makenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:30 schreef Viro het volgende:
[..]
ach het was mijn beurt om hem te grazen te nemen.
* Carooltje79doet even een vies dansje meequote:Op donderdag 24 maart 2011 03:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum doet vies dansen ja
* Knetterkrankjorum schuurt tegen carooltje aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:32 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79doet even een vies dansje mee![]()
* Carooltje79 schuurt lekker terug en schud met haar billenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum schuurt tegen carooltje aan![]()
dat lukt niet met deze muziekjens.. ik zou een moord doen voor een vent of vrouw nu bij mequote:Op donderdag 24 maart 2011 03:33 schreef Stokstaart het volgende:
Knetter ik dacht dat je op tijd zou slapenOf lukt dat niet met dezen muziekjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 schuurt lekker terug en schud met haar billen![]()
Nou anders ik wel ben echt super geil nuquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat lukt niet met deze muziekjens.. ik zou een moord doen voor een vent of vrouw nu bij me
Hoezo dat dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat lukt niet met deze muziekjens.. ik zou een moord doen voor een vent of vrouw nu bij me
ik ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nou anders ik wel ben echt super geil nu
Nee zeker nietquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook![]()
niet handig als je alleen bent
ik zou als ik kon wel naar je toe komenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:35 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee zeker niet![]()
en om deze tijd gaat er ook niemand meer hierheen komen
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Haha ik zit in een topic met 2 geilen vrouwen
Ja en wat hebben wij daaraan?? helemaal niksquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:35 schreef Stokstaart het volgende:
Haha ik zit in een topic met 2 geilen vrouwen
ja maar dan hadden we dat eerder moeten bedenken dat gaat nu niet meer lukkenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zou als ik kon wel naar je toe komen
True that. Maar het idee spreekt me wel aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ja en wat hebben wij daaraan?? helemaal niks
klopt.. en ik weet heul niet of jij wel op een vrouw zit te wachtenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:36 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja maar dan hadden we dat eerder moeten bedenken dat gaat nu niet meer lukken
gaat toch geen trein jonguh.. en met de fiets ben ik wel heul lang onderwegquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Stokstaart het volgende:
Jullie kunnen gewoon naar elkaar toegaan toch. Boeiend dat het laat is
we zongen net nog "I don't need a man"quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt.. en ik weet heul niet of jij wel op een vrouw zit te wachten
Nee dat gaat hem niet wordenquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
gaat toch geen trein jonguh.. en met de fiets ben ik wel heul lang onderweg
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
we zongen net nog "I don't need a man"
zodat hij mij naar carooltje kan brengen?quote:
Desnoods. Of misschien hoeft dat dan niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat hij mij naar carooltje kan brengen?
dan haal ik je net zo goed op met de auto hoor.. hebben we geen vent voor nodigquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zodat hij mij naar carooltje kan brengen?
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:41 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan haal ik je net zo goed op met de auto hoor.. hebben we geen vent voor nodig
op dit moment zou carooltje voorgaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:41 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Desnoods. Of misschien hoeft dat dan niet meerWeet niet precies hoe het zit met jouw rangorde aangaande jongens/meisjes
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
op dit moment zou carooltje voorgaan
hihi als mensen dit terug gaan lezen zullen ze wel denkenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hihi als mensen dit terug gaan lezen zullen ze wel denken
Bij mij gaan meisjes ook altijd voorquote:Op donderdag 24 maart 2011 03:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
[..]
op dit moment zou carooltje voorgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |