dat doet ze al niet meerquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: ja knetter zit serena op te stoken en die geeft mij niple twists
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:13 schreef Viro het volgende:
@ carooltje: ja knetter zit serena op te stoken en die geeft mij niple twists
had hij ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
dan zal je het wel verdient hebben
AA drink?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fuck ik moet met 20 minuten al slapen en ik ben zo wakker als maar kan
Ja vind ik ook welquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
had hij ook![]()
al is hij nu best wel zielig![]()
neu heb alleen maar water gehad, en 2 appelsquote:
O want anders kan ik me voorstellen dat je druk bentquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu heb alleen maar water gehad, en 2 appels
maar jij hoeft er niet vroeg uitquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:16 schreef Carooltje79 het volgende:
Ik ga voorlopig ook nog niet kunnen slapen hoor
Nee toevallig morgen niet maar de rest van de week moest dan welquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar jij hoeft er niet vroeg uit
ik ben een heul speciale user
Sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
* Knetterkrankjorum vlijdt zich tegen stokstaart aanquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:18 schreef Stokstaart het volgende:
* Stokstaart trekt Knetter mee de dansvloer op![]()
![]()
Sex is goed!quote:
Viro is zo goed als vrijgezelquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:19 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 staat kwijlend toe te kijken![]()
* Knetterkrankjorum trekt carooltje erbij en laat haar handen over het lichaam van carooltje gaanquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:19 schreef Carooltje79 het volgende:
* Carooltje79 staat kwijlend toe te kijken![]()
Ik zit hier goed hoor... lekker alles te bekijkenquote:
* Carooltje79 kruipt lekker dicht tegen Knetter aan en glijd met haar hand langzaam over haar rugquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetterkrankjorum trekt carooltje erbij en laat haar handen over het lichaam van carooltje gaan![]()
Niks kan Freak Me overtreffen hoorquote:
Jaa sorry had je ff moeten waarschuwen van te vorenquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:21 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
* Carooltje79 kruipt lekker dicht tegen Knetter aan en glijd met haar hand langzaam over haar rug
www.marktplaats.nl ?quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
@ stokstaart, ze is er nog steeds. schiet eens op met haar op te halen.
@ carooltje, kom maar, jij bent tenminste lief
quote:Op donderdag 24 maart 2011 02:22 schreef Viro het volgende:
@ carooltje, kom maar, jij bent tenminste lief
en ik danquote:Op donderdag 24 maart 2011 02:23 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom er maar lekker bijzitten dan
* Carooltje79 schuift dicht tegen Viro aan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |