ben er ook maar effies, huishoudelijke plichten wachten enzo *mompelt iets van verdomme, shitquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:28 schreef jesje1982 het volgende:
ceetje![]()
ben er ffies gaat zo richting mn vriendin voor een bakkie
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ben er ook maar effies, huishoudelijke plichten wachten enzo *mompelt iets van verdomme, shit
neemt ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:33 schreef jesje1982 het volgende:
ff peukie neemt en dr dan vandoor gaat
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:34 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neemt ooken zwaait nog eens naar de geraniums
quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:35 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
morgen heer, hoe is het met uw gezondheid vandaag?
quote:
ik hoop het ook voor je!quote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Vandaag toch maar een ziekte dagje genomen
Hopen dat we opknappen
nou, sterkte johquote:Op donderdag 24 maart 2011 09:39 schreef superkokje het volgende:
[..]
[..]
Vandaag toch maar een ziekte dagje genomen
Hopen dat we opknappen
prettige vakantie Tamaartje!quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
Veel plezier met de liveshow allemaal vanavond! Ik zit inmiddels te wachten tot we kunnen boarden. Hoop als we geland zijn te lezen dat Gerard mocht blijven!
prettige vakantie Tamaartjequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
Veel plezier met de liveshow allemaal vanavond! Ik zit inmiddels te wachten tot we kunnen boarden. Hoop als we geland zijn te lezen dat Gerard mocht blijven!
Fijne vakantiequote:Op donderdag 24 maart 2011 10:16 schreef Tamaartje het volgende:
welke is nr 3 dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 11:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Fijne vakantie
Ik kom hier ook wel meeposten.... Al wordt dat niet makkelijk met 3 SC's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |