ja maar bij de ring eindhoven ga ik helemaal dood, heb daar al weet ik hoe lang overheen gereden zonder dat ik de goede weg gepakt heb. ik ben echt een navigatieheld zegmaar..quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Langs het kanaal naar Weert is kut met peren ja. Kun je nog beter over Eindhoven danwel Roermond rijden (snelweg)
Tussen LL en mij inquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef DaMart het volgende:
En ik precies bovenop ST... mooi lijstje dus.
Met wat? Het niet hebben van een leven?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Feli Marijke![]()
Wel RN gekloptIk kan het nog
Is dat zo'n prestatie dan?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Feli Marijke![]()
Wel RN gekloptIk kan het nog
En het is zo simpelquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:05 schreef babybel het volgende:
[..]
ja maar bij de ring eindhoven ga ik helemaal dood, heb daar al weet ik hoe lang overheen gereden zonder dat ik de goede weg gepakt heb. ik ben echt een navigatieheld zegmaar..
RN is wel de te kloppen man durske natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Friemel![]()
Lekker gewerkt vandaag?
trusten!!quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef DaMart het volgende:
Maar ik ga slapen nu. Trusten allemaal![]()
.
Slaap... ehm... sport zequote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef DaMart het volgende:
.
slaap lekkerquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef DaMart het volgende:
.
Slaap lekker martquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef DaMart het volgende:
.
Lange dag dus... Lekker op tijd slapenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
maar wel heeeeeeel lang
eerst bij de baas, toen administratie
en daarna nog ff pc'tje opschonen bij een klant
Te laatquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Lange dag dus... Lekker op tijd slapen
Eerst nog ff ontspannenquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lange dag dus... Lekker op tijd slapen
Slagroom ookquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RN is wel de te kloppen man durske natuurlijk
zie je wel, jij hoort hier gewoonquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef babybel het volgende:
btw, is het gek dat ik koffie drink voordat ik ga slapen omdat ik anders niet kan slapen?
*zet ondertussen ff een bakkie
dat is best apart jaquote:Op donderdag 24 maart 2011 00:10 schreef babybel het volgende:
btw, is het gek dat ik koffie drink voordat ik ga slapen omdat ik anders niet kan slapen?
*zet ondertussen ff een bakkie
behalve dat het een stad is waar niets boeiends te doen is, dat ik er eigenlijk liever niet woon, dat ze een gemeentehuis van 36 MILJOEN willen bouwen, nota bene van GLAS, midden in de BINNENSTAD, dat de boekenmarkt ook niet meer is wat het was, dat de halve IJssel onderwater staat, en dat het verkeer in de spits compleet vast staat? door HEEL deventer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Babybel blijf nogeens wat dingen vertellen over Dv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |