abonnement Unibet Coolblue
pi_94907458
Ik eigenlijk wel, dat de schrijvers dat best zouden doen, daarom vond ik je reactie zo raar. Of iig niet dat Mer enzo een voorsprong hebben. Maar goed, meningen verschillen dan :).

Zulke dingen maken juist die flat charakters iets meer round zeg maar.
pi_94907940
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:05 schreef motorbloempje het volgende:
jammer dat Lexie toch met Avery mee naar huis ging ;( :r
Avery *O* O+
pi_94908085
Ok. Vond de musical aflevering niet zo. Einde was briljant goed. Alleen, het hele zingen past gewoon sowieso niet in deze serie. De serie is juist zo sterk omdat er zoveel patienten tegelijk worden gered en zoveel zijverhalen door elkaar lopen. En nu had je alleen Callie's verhaal een een hoop gezang.

Verder las ik dit over de vorige aflevering.

quote:
Question: What was up with Grey's Anatomy inserting an old Der/Mer love scene into the montage at the end of last week's episode? Did they think we wouldn't notice? -Katie

Ausiello: First off, as Rhimes is quick to point out, "It was not a love scene, it was a shot." The boss lady goes on to explain that the original version of the episode was screaming for "another beat with Derek and Meredith at the end" but Patrick Dempsey and Ellen Pompeo were not available to shoot the extra footage. "We would've had to drag them [back to the set] from places we couldn't drag them in from to do one shot." So Rhimes made the decision to splice in the previously used clip. "It's something we've done before," Rhimes says. "We've used the shot of Derek standing on the catwalk from the pilot like 700 times. It was just a shot. I would never recycle an entire scene. [But] I love that the fans are so invested in the show that they noticed. After seven seasons I take that as a true compliment that they got outraged."
Bron: http://www.tvline.com/201(...)y-chuck-gossip-girl/

Ik zit me echt af te vragen welk shot van Derek ze bedoelt, zonder die aflevering terug te moeten kijken :P.
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:09:37 #179
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_94908459
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:42 schreef Tegan het volgende:
Ik eigenlijk wel, dat de schrijvers dat best zouden doen, daarom vond ik je reactie zo raar. Of iig niet dat Mer enzo een voorsprong hebben. Maar goed, meningen verschillen dan :).

Zulke dingen maken juist die flat charakters iets meer round zeg maar.
Owen, die de nieuwe chief resident mag kiezen kent Meredith,Christina en Alex al langer ; waar Avery en April het ziekenhuis in zijn gekomen door een merger. Het is zo dat Mercy West bij Seattle Grace is gekomen, dus Meredith, etc hebben wat dat betreft in mijn ogen wel degelijk een voorsprong. Ik zeg niet dat ze betere artsen zijn dan Avery of April, maar ik zou het raar vinden als Owen April of Avery kiest. Maar je zegt het zelf..meningen verschillen =)

Ik las dat stukje ook van Tvline, voor de aflevering al maar er is me niets opgevallen net als jou :P Zal wel alleen te zien zijn als je echt daarop let.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_94908879
Dat shot op het einde viel me wel op, door die roze kussens. Maar dat shot van Derek uit de pilot die ze vaker gebruikten (niet in deze aflevering dus) kan ik me niet herinneren.
  vrijdag 1 april 2011 @ 17:51:07 #181
208890 June.
Seriously?
pi_94909772
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 13:46 schreef Rosalien89 het volgende:
Pff, waarom wordt ik deze week alleen maar geconfronteerd wat er allemaal mis kan gaant tijdens een zwangerschap.

Eerst een vriendin van me bevallen met 22 weken zwangerschap, kindje overleden.
En nu dus Callie bevallen van een kindje van 23 weken.. Terwijl ik zelf ook 23 weken zwanger ben..

Echt een heftige aflevering!
Zou wel erg onwaarschijnlijk zijn als dit kindje van Callie het wel haalt eerlijk gezegd..
Shine bright like a diamond.
pi_94911009
Blijkbaar overleeft ongeveer 50% van 24 van de 40 weken. Dus het kan.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Preterm_birth

Ik ben zelf van 30 weken.

Wat nog erger is. Abortus mag je plegen tot 22 weken! En er bestaan kinderen die na 21 weken overleven :o .

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus

[ Bericht 16% gewijzigd door Tegan op 01-04-2011 18:37:38 ]
  vrijdag 1 april 2011 @ 18:37:44 #183
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_94911301
Kijkcijfers van de musical aflevering zijn binnen :O Zowaar een 4.8 rating gehaald ; op een na beste rating van dit seizoen dus, met de season premiere als meest bekeken aflevering dit seizoen. Ook wel verwacht met zoveel reclame dat ervoor is gemaakt. Wel opmerkelijk is dat er geen kijkers zijn afgehaakt in de loop van het uur, maar jusit kijkers zijn bijgekomen, dat toont dat veel mensen het toch wel tof vonden :D
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_94912026
Ik vond het wel leuk voor een keertje :Y
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:07:26 #185
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94912437
Pfff hier moet ik wel even van bijkomen hoor! Ik had verwacht dat ik de halve tijd aan het huilen zou zijn, maar op één of andere manier wat dat steeds nét niet het geval (misschien toch omdat het zingen me steeds weer terug naar de realiteit haalde?), waardoor het allemaal vooral heel beklemmend voelde.

De liedjes voelde, zoals stiekem een beetje verwacht, waar raar aan. Vooral op de momenten dat Callie niet in de buurt was, omdat er dan ook geen logica is met haar onder bewustzijn. Maar goed, me daar maar niet teveel aan gestoord en wel degelijk genoten van de muziek. Met name van Wait (oh Bailey!), Chasing Cars (nogmaals: oh Bailey!), Universe & U (had wat langer gemogen), How to save a life (dat laatste stuk, ik trok 't niet meer!) en uiteraard The Story, waarbij ik onbewust keihard mee zat te zingen (ontlading?).
Breathe viel me door de uitvoering (slechte playback) een beetje tegen, maar zorgde desondanks wel voor de eerste bijna-tranen door die shots van Mark & Lexie en Arizona & Alex. De Mark en Arizona-scenes - zowel apart als samen - kwamen sowieso het hardste binnen.
How we Operate vond ik beter dan het origineel, maar dan vooral als studionummer. Het had hier niet zo nodig gehoeven. Runnin' on Sunshine was vooral leuk gedaan, maar had ergens ook geen meerwaarde voor dit verhaal en daarmee ging het dus ook ten koste van de spaarzame minuutjes die ze ook in een mooi gesprek hadden kunnen stoppen.

Jammer dat er zo weinig Addison in zat, maar tegelijkertijd: er leek voor iedereen te weinig tijd in deze bomvolle ep.
  vrijdag 1 april 2011 @ 19:23:12 #186
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94913167
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 09:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Promo voor volgende aflevering trouwens :
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit dit ziet er ook al zo heftig uit! :o "Gelukkig" moet ik nog véél langer wachten met kijken ivm vakantie, waardoor ik de aankomende drie afleveringen wel alledrie achter elkaar kan zien. Want het seizoen is duidelijk nog niet voorbij!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94915810
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond dat gezang een beetje tenenkrommend aan het begin, maar uiteindelijk toch wel een hele mooie aflevering..
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:27:10 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94916324
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:18 schreef emss het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94916371
maar, hoezo opnieuw?
Ja doei.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:32:55 #190
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94916684
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:28 schreef motorbloempje het volgende:
maar, hoezo opnieuw?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 1 april 2011 @ 20:39:15 #191
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_94917066
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere spoiler hieronder nog. Het is vooral speculatie maar daarnaast ook een paar details van een aflevering van dit seizoen :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_94926056
Nog niet eens halverwege en ik word gestoord van dat zingen steeds. Kappen nou, het is geen Glee!
In a world without fences, who needs Windows and Gates!
pi_94926443
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 20:39 schreef AlwaysHappy het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andere spoiler hieronder nog. Het is vooral speculatie maar daarnaast ook een paar details van een aflevering van dit seizoen :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94927759
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ok. Vond de musical aflevering niet zo. Einde was briljant goed. Alleen, het hele zingen past gewoon sowieso niet in deze serie. De serie is juist zo sterk omdat er zoveel patienten tegelijk worden gered en zoveel zijverhalen door elkaar lopen. En nu had je alleen Callie's verhaal een een hoop gezang.

Verder las ik dit over de vorige aflevering.

[..]

Bron: http://www.tvline.com/201(...)y-chuck-gossip-girl/

Ik zit me echt af te vragen welk shot van Derek ze bedoelt, zonder die aflevering terug te moeten kijken :P.
Misschien het moment dat Derek op het lift knopje drukt? Ik had toen een "huh?" momentje, voordat ik dit gelezen had.

Ik vond in deze aflevering Arizona echt geweldig O+.
pi_94929274
Ik vond het een heel bijzondere aflevering!
Sara Ramirez... wat een heldin - bij Chasing Cars was ik al aan het huilen. En ik volg de nieuwste afleveringen heel goed, maar ik volg de fora-discussies niet meer - dus het music event was voor mij een complete verrassing!
The Story vond ik het mooiste nummer. Maar ik ga deze aflevering echt nog een keer of 3 bekijken! Dat wil overigens niet zeggen dat ze dit vaker moeten doen - Glee is Glee, Grey's moet Grey's blijven.

- Scene van Derek is denk ik op de loopbrug (catwalk) dat hij zo uitkijkt over ziekenhuis/uitzicht?
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_94930495
PS Sara Ramirez = echt fantastisch!
Dromen zijn voorgevoelens van dingen die je in staat bent daadwerkelijk te verwerkelijken
pi_94931574
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar overleeft ongeveer 50% van 24 van de 40 weken. Dus het kan.

Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Preterm_birth

Ik ben zelf van 30 weken.

Wat nog erger is. Abortus mag je plegen tot 22 weken! En er bestaan kinderen die na 21 weken overleven :o .

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus
Het mag toch zelfs tot 24 weken?

Anyway, ik vond de aflevering een beetje matig. Ik had er veel van verwacht, voorstukjes zagen er tof uit, maar het enige stukje dat me echt raakte was Chasing Cars. En zelfs daar had ik moeite mee omdat de aflevering net begonnen was.
Het lukte me niet om echt goed in de aflevering te komen en het zingen zorgde vooral voor een hoop afleiding van het verhaal.

Leuk voor een keer, best goed gezongen, maar daar mag het wat mij betreft bij blijven. En jammer dat Adisson maar zo weinig in beeld kwam, ik was echt zo blij dat zij weer eens terug kwam.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_94932898
Ik heb het na 8 minuten afgezet toen het 2de nummer begon. wtf is dit voor een bullshit. Als ik een musical wil zien ga ik daar wel naar toe.

Edit; nog wel gekeken maar door het gezang geskipped.

Maar damn er zijn wel meer series geweest met een musical-aflevering, maar dit was wel een hele slechte en tenenkrommende manier om het te doen.

quote:
1s.gif Op vrijdag 25 maart 2011 17:00 schreef Tegan het volgende:
In de auto-scene zat ik steeds ja, ja, Arizona, niet zoveel praten, crash nou maar :P .
Zo zat ik vorige week ook ja. Nogal voorspelbaar dat ze gingen crashen. Dat weet je vanaf de seconde dat er aan het einde van de aflevering een scene in een auto plaatsvind.

[ Bericht 23% gewijzigd door VacaLoca op 02-04-2011 03:13:20 ]
  zaterdag 2 april 2011 @ 03:19:24 #199
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_94933237
Een soort Glee deze week? Wilde vanmiddag gaan kijken maar toen ze ineens begon te zingen bij dat eerste liedje dacht ik pff.. hier heb ik nu geen zin in! Dus ga hem zo in bed maar eens aanzetten, kijken of ik er doorheen kom!
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  zaterdag 2 april 2011 @ 09:01:42 #200
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94934131
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 april 2011 16:59 schreef Tegan het volgende:
Ik zit me echt af te vragen welk shot van Derek ze bedoelt, zonder die aflevering terug te moeten kijken :P.
Dit gaat over dat shot van Derek en Meredith, zoenend in bed (helemaal aan het eind, vlak voor die auto-scene). Het is een shot van 2 seconde ofzo. Direct na de uitzending doken overal op internet boze fans op omdat dit een shot uit (ik geloof) seizoen 5 bleek te zijn....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')