quote:Op maandag 28 maart 2011 11:04 schreef babette21 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar dat is puur omdat de gekozen nummers zo goed passen bij (zo'n) dramaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef emss het volgende:
Beetje jammer dit... een drama musical aflevering.... ik had een vrolijke musical aflevering verwacht....
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef babette21 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry voor alle spoilers hoor
Tralalalaaa
Ik bedoel ook niet perse een comedy musical aflevering, maar wel een vrolijke, met vrolijke liedjes etc. Het hoeft niet perse LOL te zijn.. nu is het gewoon zo ziehielig... :'-(quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef babette21 het volgende:
Ik ben ook meer voor drama dan voor comedy, met dat laatste slaan ze de plank toch snel mis. Nu krijgen we sowieso mooie nummers plus (hoop ik, maar ik heb vertrouwen!) een goed verhaal.
Tja ik mis de jankafleveringen een beetje (de eerste seizoen was het wekelijks raak, nu hooguit twee keer per seizoen), dus kijk wel weer eens uit naar een avondje gepland jankenquote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef emss het volgende:
[..]
Ik bedoel ook niet perse een comedy musical aflevering, maar wel een vrolijke, met vrolijke liedjes etc. Het hoeft niet perse LOL te zijn.. nu is het gewoon zo ziehielig... :'-(
Misschien dat Meredith hopeloos moest toekijken toen Derek voor Addison (quote:Op maandag 28 maart 2011 17:40 schreef Tegan het volgende:
Wat was er zo om te janken in het eerste seizoen dan?
Ja, dat was net seizoen 2 volgens mij.quote:
I second that! Prachtige afleveringen die..quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Meest verdrietige episode: Toen Denny dood ging
Meest enge episode: Omg met die shooter in het ziekenhuis. Mr. Clarke, brrrr. Normaal gesproken kijk ik altijd in mijn bed naar Grey's, maar zat toen op het puntje van mijn bed
En die ene aflevering waar die bom in die man zit. Met die leuke jongen van de bombsquad, die later na dood gaat. Die vond ik ook erg spannend.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Meest verdrietige episode: Toen Denny dood ging
Meest enge episode: Omg met die shooter in het ziekenhuis. Mr. Clarke, brrrr. Normaal gesproken kijk ik altijd in mijn bed naar Grey's, maar zat toen op het puntje van mijn bed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 11:50:00 ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |