abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 maart 2011 @ 11:07:33 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94705983
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:04 schreef babette21 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_94706059
Beetje jammer dit... een drama musical aflevering.... ik had een vrolijke musical aflevering verwacht....
  maandag 28 maart 2011 @ 11:10:23 #53
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94706082
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:09 schreef emss het volgende:
Beetje jammer dit... een drama musical aflevering.... ik had een vrolijke musical aflevering verwacht....
Ik vind het eigenlijk wel lekker, maar dat is puur omdat de gekozen nummers zo goed passen bij (zo'n) drama O+
  maandag 28 maart 2011 @ 11:14:15 #54
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94706192
Ik ben ook meer voor drama dan voor comedy, met dat laatste slaan ze de plank toch snel mis. Nu krijgen we sowieso mooie nummers plus (hoop ik, maar ik heb vertrouwen!) een goed verhaal.
  maandag 28 maart 2011 @ 11:23:03 #55
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94706528
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_94707592
SPOILER
Tralalalaaa
  maandag 28 maart 2011 @ 12:21:04 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94708485
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:53 schreef Take_A_Picture het volgende:
SPOILER
SPOILER
pi_94712082
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef babette21 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Sorry voor alle spoilers hoor :P
Tralalalaaa
pi_94720292
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef babette21 het volgende:
Ik ben ook meer voor drama dan voor comedy, met dat laatste slaan ze de plank toch snel mis. Nu krijgen we sowieso mooie nummers plus (hoop ik, maar ik heb vertrouwen!) een goed verhaal.
Ik bedoel ook niet perse een comedy musical aflevering, maar wel een vrolijke, met vrolijke liedjes etc. Het hoeft niet perse LOL te zijn.. nu is het gewoon zo ziehielig... :'-(
  maandag 28 maart 2011 @ 17:05:22 #60
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94720766
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef emss het volgende:

[..]

Ik bedoel ook niet perse een comedy musical aflevering, maar wel een vrolijke, met vrolijke liedjes etc. Het hoeft niet perse LOL te zijn.. nu is het gewoon zo ziehielig... :'-(
Tja ik mis de jankafleveringen een beetje (de eerste seizoen was het wekelijks raak, nu hooguit twee keer per seizoen), dus kijk wel weer eens uit naar een avondje gepland janken :') . Maar ik begrijp wat je bedoeld hoor, 't kan wel heel zwaar zijn allemaal. (Zieligheid resulteert overigens meestal wel in een overload aan ontroering/blijheid/opluchting/enz en da's dan weer heel fijn - althans, dat vind ik.)
pi_94722379
Wat was er zo om te janken in het eerste seizoen dan?
pi_94722871
quote:
7s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:40 schreef Tegan het volgende:
Wat was er zo om te janken in het eerste seizoen dan?
Misschien dat Meredith hopeloos moest toekijken toen Derek voor Addison ( O+ ) koos?

Ik niet hoor, maar misschien anderen :+
Noot noot.
pi_94722890
Of was dat al seizoen 2? :@
Noot noot.
  maandag 28 maart 2011 @ 17:56:32 #64
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_94723008
quote:
19s.gif Op maandag 28 maart 2011 17:53 schreef Jojoortje het volgende:
Of was dat al seizoen 2? :@
Ja, dat was net seizoen 2 volgens mij.
Aan het einde van seizoen 1 kwam Addison pas :Y
pi_94723422
Addison kwam pas in de laatste paar minuten van de seizoen een finale.

Seizoen een was juist helemaal niets om te janken vond ik. Alleen maar op McDreamy geilen en verder gebeurde er niet zoveel :+ .
pi_94724175
Meest verdrietige episode: Toen Denny dood ging ;(
Meest enge episode: Omg met die shooter in het ziekenhuis. Mr. Clarke, brrrr. Normaal gesproken kijk ik altijd in mijn bed naar Grey's, maar zat toen op het puntje van mijn bed :')
Noot noot.
  maandag 28 maart 2011 @ 18:26:26 #67
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_94724272
Sorry, tikfoutje: eerste seizoenEN bedoel ik... Denk aan twee mensen aan een paal ("if love was enough, she'd still be here"). De season 2-finale (Denny). De vader van George. Meredith die tegen Ellis loopt te brullen: "You wanna know why I'm so ordinary? You wanna know what happened to me? You! You happened to me!" Dat soort dingen...
pi_94730263
quote:
19s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
Meest enge episode: Omg met die shooter in het ziekenhuis. Mr. Clarke, brrrr. Normaal gesproken kijk ik altijd in mijn bed naar Grey's, maar zat toen op het puntje van mijn bed :')
I second that! Prachtige afleveringen die..
pi_94750187
quote:
19s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Jojoortje het volgende:
En die ene aflevering waar die bom in die man zit. Met die leuke jongen van de bombsquad, die later na dood gaat. Die vond ik ook erg spannend.

[ Bericht 9% gewijzigd door Koningin op 29-03-2011 08:48:33 ]
pi_94750303
En die aflevering dat Cristina helemaal losgaat na die buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat ze het niet kon laten mee te denken aan een geval (terwijl ze niet mocht werken) en uiteindelijk blijkt dat ze gelijk had. En dan gaat ze helemaal los en kan niet meer stoppen met huilen.
Tralalalaaa
pi_94750935
Grey's heeft zeker wat schokkende en treurige afleveringen uitgezonden. Degene die mij het allermeest heeft geraakt is toch wel de genoemde ''bom aflevering''. Die was gewoon ronduit ge-wel-dig! Ik weet nog dat ik die voor de eerste keer keek met mijn zus...wat spannend! En dan moesten we nog een week wachten ook, want toen keken we gewoon via NL tv. Maar die scene met Meredith en de bom terwijl ze heel zachtjes rondreden door het ziekenhuis en dat ze tegen zo'n verhoging aanreden..iedereen in spanning :O En dat muziekje 'Breathe' was natuurlijk mooi gekozen in de aflevering. Toen later ook nog eens de Denny verhaallijn kwam..toen was ik officieel hooked.

Seizoen 6 finale vond ik ook erg tof en zeker een van de beste van de reeks maar toch hebben de bom en de Danny verhaallijn een voorsprong. De seizoen 3 episode waarin Meredith verdrinkt...was wel cool, maar heel geweldig vond ik m niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 09:29:13 ]
  dinsdag 29 maart 2011 @ 11:19:37 #72
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_94754311
De meest schokkende aflevering vind ik toch nog die met George's dood. Had het echt niet verwacht...
pi_94754723
George behoorde nooit echt tot mijn favoriete personages. Hij was wel leuk maar dat was het ook. En hij had goede friendship - chemistry met Izzie.

Zijn dood was opzich zo plotseling, zonder enige voorbereiding dat het me niet echt super veel geraakt heeft. Ze hadden m net zo goed naar Afghanistan kunnen gaan zoals gepland...iemand dood maken omdat de acteur de serie uit wil is altijd zo gemakkelijk gedaan.

Veel mensen zouden het wel schokkend hebben gevonden maar dat had ik dus niet echt. De begrafenis scene was wel grappig dat ze allemaal in lachen uitbarsten, en de huil-scenes met Callie , Izzie en Meredith waren wel mooi gespeeld.

Net de namen van de volgende afleveringen ontdekt :

SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2011 11:50:00 ]
pi_94760358
Ik vond George leuk, het was altijd zo'n schattig sukkeltje.

De beste aflevering met hem was absoluut die aflevering waarin die ambulances tegen elkaar botsen en die broeder met hakenkruis geopereerd moet worden.
En dat George dan uiteindelijk, na de operatie, tegen hem zegt: 'A black woman saved your life with a great personal cost. So maybe next time youre looking at your tattoo and you think of how much better all these white guys are than everyone else you can think of that because, between you and me, if I had been alone in that OR youd be dead right now. And since were sharing belief systems, I believe if you were dead, the world would be a better place...'
De manier hoe die zin eruit kwam, na wat voor een verhaal etc., ik vond dat ZO goed gedaan!
Tralalalaaa
pi_94760527
George was nooit leuk vond ik. Dat constante gezeur over dat hij van Meredith hield. Dat boos zijn toen het neuken met Meredith mis ging, de relatie met Callie die totaal ongeloofwaardig was, de relatie met Izzie die compleet ongeloofwaardig was, dat Lexie hem leuk vind, ongeloofwaardig. Het is zo'n sukkeltje. Het enige leuke was misschien de vriendschap tussen George en Burke en toen hij die kerel redde in de lift. Ik denk dat ik het karakter George leuker had gevonden als het een andere acteur was geweest. No offence tegen TR Knight, maar hij paste gewoon niet bij de rol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')