Wikipedia is dan ook niet een erg goede bronquote:Op vrijdag 1 april 2011 18:30 schreef Tegan het volgende:
Blijkbaar overleeft ongeveer 50% van 24 van de 40 weken. Dus het kan.
Bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Preterm_birth
Ik ben zelf van 30 weken.
Wat nog erger is. Abortus mag je plegen tot 22 weken! En er bestaan kinderen die na 21 weken overleven.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Abortus
quote:Op vrijdag 1 april 2011 23:37 schreef Tegan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:22 schreef Koningin het volgende:
[..]Daarnaast heb je ook nog gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees het verhaaltje eens terug... Ik bedoel iets anders.quote:Op zaterdag 2 april 2011 09:01 schreef babette21 het volgende:
[..]
Dit gaat over dat shot van Derek en Meredith, zoenend in bed (helemaal aan het eind, vlak voor die auto-scene). Het is een shot van 2 seconde ofzo. Direct na de uitzending doken overal op internet boze fans op omdat dit een shot uit (ik geloof) seizoen 5 bleek te zijn....
Ok, prima. Het is niet zo verschillend wat ik las en wat hier staat hoor...quote:Op zaterdag 2 april 2011 10:53 schreef June. het volgende:
[..]
Wikipedia is dan ook niet een erg goede bron![]()
"Het percentage overleving (tot ontslag uit het ziekenhuis) van alle pasgeborenen is minder dan
20% bij een zwangerschapsduur van 21-23 weken, 39% bij 24 weken, 56% bij 25 weken en 60%
bij 26 weken. Overleving als percentage van alle levendgeborenen is 24% bij 23 weken, 38% bij 24
weken, 53% bij 25 weken en 74% bij 26 weken."
Uit NVOG richtlijn.
Nou nou, niet zo onaardig. Dat berichtje beschrijft twee shots/scenes met Derek; aangezien het artikel an sich over die MerDer-scene ging, ging ik ervan uit dat je die scene bedoelde. Niet dus. Dat andere shot met Derek, op die catwalk, is het shot uit de finale van vorig jaar, waarin hij aan het begin (voor de ellende begint) tegen de reling geleund over de hal van 't ziekenhuis uitkijkt, als 'n ware Chief...quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Lees het verhaaltje eens terug... Ik bedoel iets anders.
Als je Scrubs dan toch al kent, weet je dat de musical-aflevering vér voordat Glee ook maar bedacht was, uitgezonden is. Dus om nou te zeggen dat ze het van Glee afkijken; nee.quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:52 schreef BMD het volgende:
pffft ze hebben gewoon van scrubs gestolen, daar was toen een patient met hersenprobleem, weet niet meer wat, waardoor ze hallucineerde en iedereen zong ipv praatte :S of de bij house waar Cuddy hallucineert en ze get happy zingen. Word beetje moe van dat ze overal glee proberen na te doen, uitmelken.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.tvline.com/201(...)e-meredith-spoilers/
Het was helemaal niet onaardig bedoeld. Alleen had ik het daaronder al gehad over die scene in het bed. En was ik dus een beetje gefrustreerd dat ik een hele uitleg moest gaan typenquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:03 schreef babette21 het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo onaardig. Dat berichtje beschrijft twee shots/scenes met Derek; aangezien het artikel an sich over die MerDer-scene ging, ging ik ervan uit dat je die scene bedoelde. Niet dus. Dat andere shot met Derek, op die catwalk, is het shot uit de finale van vorig jaar, waarin hij aan het begin (voor de ellende begint) tegen de reling geleund over de hal van 't ziekenhuis uitkijkt, als 'n ware Chief...
Klopt. Het meeste wel aardig gedaan. Maar bij Breathe zat ik me in de aflevering al te storen aan die toonverschillen. Terwijl haar stem best wel aardig luistert opzich. Ze had hem gewoon nog een paar keer in moeten zingen, en beter moeten luisteren naar het origineel eerst.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef babette21 het volgende:
Zij is ook geen profesioneel zangeres. Ik vond dat ze het er voor hun kunnen goed vanaf brachten. De enige die ik echt raar vond klinken was Meredith, maar haar stem kan ik al moeilijk verdragen als ze gewoon praat...
Oh daar had ik ff overheen gelezen. Dan weet ik 't niet (maar dat shot dat ík bedoelde is wel óók al 10x gebruiktquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:51 schreef Tegan het volgende:
Verder heeft Shonda het geloof ik over een scene in de pilot.
Klopt, daarom moest ik het ook eerst teruglezen voor ik het zeker wistquote:Op zaterdag 2 april 2011 22:55 schreef babette21 het volgende:
[..]
Oh daar had ik ff overheen gelezen. Dan weet ik 't niet (maar dat shot dat ík bedoelde is wel óók al 10x gebruikt).
Bij Breathe was 't vooral ook jammer dat de uitwerking zo slecht was, er klopte net effe teveel niet en dat leidde (mij in ieder geval) enorm af.quote:Op zaterdag 2 april 2011 22:53 schreef Tegan het volgende:
[..]
Klopt. Het meeste wel aardig gedaan. Maar bij Breathe zat ik me in de aflevering al te storen aan die toonverschillen. Terwijl haar stem best wel aardig luistert opzich. Ze had hem gewoon nog een paar keer in moeten zingen, en beter moeten luisteren naar het origineel eerst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.tvline.com/201(...)ng-a-double-wedding/
Betekent dit dat dat kind het gaat overleven?
Ja of een langere aflevering. Nu was de hele aflevering volgepropt met liedjes, iedereen kreeg nog even ergens een stukje tekst en het geheel werd aan elkaar gebreid met af en toe een stukje normale scene. Heel chaotisch!quote:Op zondag 3 april 2011 16:00 schreef June. het volgende:
Eigenlijk hadden ze alleen Sara Ramirez moeten laten zingen..
Die vond ik ook echt zo geweldig!quote:Op zondag 3 april 2011 15:43 schreef EllaN het volgende:
Nogmaals, ik vind universe & u wel echt zo mooi.
Handig trouwens. Deze youtubechannel heeft de originele scenes van de liedjes van the music event geplaatst.
Ik denk dat je de vergelijking met Glee helemaal niet moet (willen) maken, dat is een heel ander soort serie. In Glee bestaat het grootste deel van de nummers uit daadwerkelijke optredens van dat clubje (overigens qua playback vaak slechter uitgevoerd, mij grootste ergernis (op Finn na) in die serie).quote:Op zondag 3 april 2011 16:15 schreef Catwoman1986 het volgende:
[Zelfs in een Glee episode wordt er niet zoveel gezongen![]()
Helemaal mee eens. Naast het acteren vond ik de stem van Jessica ook best mooi eigenlijkquote:Op zondag 3 april 2011 16:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
De scene die eraan vooraf ging ook: "Can you live? Can you live.... for me?"Naast alle lof aan Sara Ramirez verdient ook Jessica Capshaw een diepe buiging voor deze aflevering!
Ik was ook bang dat ze dood zou gaan.. Damn wat een aflevering.. Ik vond de liedjes soms vervelend maar de meeste toch wel van toegevoegde waardequote:Op zondag 3 april 2011 17:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Mwa, ik vond het begin, met de zingende Callie, juist ont-zet-tend grijpend. Hell, ik ga 'm gewoon nog een keer kijken denk ik.
Ik was trouwens tijdens het kijken wel even bang dat ze Callie dood zouden laten gaan. Ok, de kans was klein, maar het voelde wel heel erg als een afscheidsaflevering. Maar hoe tof is het voor Sara Ramirez dat ze deze aflevering heeft mogen maken. En dat terwijl ze in het begin slechts een love-interest voor George was, en (dankzij Izzie) als een gemene heks werd neergezet.
Dat is 'm ja.quote:Op zondag 3 april 2011 22:50 schreef emss het volgende:
En leuk dat Callie ook de intro-song zong (nou ja, 1 zin dan)... ik geloof Psapp - Cosy in the Rocket... zo hadden we toch nog intro, intro-song, en dan de aflevering..
Ja, dat is wel zo.quote:Op zondag 3 april 2011 22:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat is 'm ja.
Deze aflevering heeft wel weer als voordeel dat ik, net als in de eerste paar seizoenen, de music guide erbij heb gepakt om al die muziek te downloaden. Zo leer je veel artiesten kennen.
Je kan beter naar deze luisteren, die is tenminste lekker van kwaliteitquote:
Mooi verwoord.quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ik zit op 30 min, maar wat een graf ep. Het had zo'n geweldige dramatische ep kunnen zijn.... maar ze hebben hem nu gewoon verneukt. Dit is voor mij echt het dieptepunt in Greys Anatomy. Wat een werkelijke bagger zeg.
Ja die ken ik al, maar ik vind het 'live' zo mooiquote:Op maandag 4 april 2011 18:36 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je kan beter naar deze luisteren, die is tenminste lekker van kwaliteit
Deze user heeft de andere liedjes ook
quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
Jezus, ik zit op 30 min, maar wat een graf ep. Het had zo'n geweldige dramatische ep kunnen zijn.... maar ze hebben hem nu gewoon verneukt. Dit is voor mij echt het dieptepunt in Greys Anatomy. Wat een werkelijke bagger zeg.
Eens. Ik miste heel erg een goede portie GA-drama.quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
Volgens mij was Scrubs eerder met dat nummer, en daar vond ik hem eigenlijk beter tot zijn recht komen, maar misschien was dat omdat het dramatische daar scherper contrasteert met de humor van de rest van de serie:quote:Op maandag 4 april 2011 13:04 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is wel zo.
Daarnaast heeft The Fray zo wat heel hun "booming" carrière te danken aan Grey's (dat zij How To Save A Life gebruikt hebben)
Mee eens, als je het tenminste niet sarcastisch bedoelde :p ik vond het zeker niet de sterkste aflevering ooit, maar ik vond het zeker een fijne verademing een keer zo'n aflevering en er zat genoeg drama in! Het zingen vond ik ook leuk gedaan eigenlijk al is het leuk voor een keer, maar ik zou het niet leuk vinden als ze het nog een keer gingen doen. Het paste gewoon goed bij deze aflevering en ze zongen goed..behalve Owen eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het juist zó dramatisch dat het bijna verstikkend was!
Ik vond hem ook maar zo-zo. Zoals ik al eerder zei, als ze alleen Callie (Sara Ramirez) hadden laten zingen was het echt veel beter en mooier geweest.quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
Precies, dat had ik dus ook. De liedjes haalde me echt uit het verhaal.quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik vond al die liedjes zo afleiden van het drama! Normaal zou ik bij een aflevering over dit onderwerp zo in tranen zijn, maar dat had ik nu totaal niet omdat ze er telkens net doorheen gingen zingen als het een beetje emotioneel werd.
Ach welnee. De dramatische momenten die ge-ni-aal hadden kunnen zijn werden verneukt met afschuwelijk gezang. En dan heb ik het er niet eens over dat het vals was, maar gewoon, hoe kun je zo'n potentieel geweldige ep totaal verneuken.quote:Op maandag 4 april 2011 20:42 schreef babette21 het volgende:
Ik vond het juist zó dramatisch dat het bijna verstikkend was!
Agreed!quote:Op maandag 4 april 2011 21:15 schreef Merel het volgende:
Ik vond al die liedjes zo afleiden van het drama! Normaal zou ik bij een aflevering over dit onderwerp zo in tranen zijn, maar dat had ik nu totaal niet omdat ze er telkens net doorheen gingen zingen als het een beetje emotioneel werd.
Niks: ach welnee. Ik vond dat. Ik heb echt een paar keer naar adem zitten happen. En ik ben echt geen enorme dramaqueen ofzo (nee, echt niet!).quote:Op maandag 4 april 2011 21:32 schreef Qwea het volgende:
Ach welnee. De dramatische momenten die ge-ni-aal hadden kunnen zijn werden verneukt met afschuwelijk gezang.
Sowieso was de Scrubs musical aflevering echt geniaalquote:Op maandag 4 april 2011 21:03 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij was Scrubs eerder met dat nummer, en daar vond ik hem eigenlijk beter tot zijn recht komen, maar misschien was dat omdat het dramatische daar scherper contrasteert met de humor van de rest van de serie:
Inderdaad, en maar goed ook, dan zijn er tenminste ook mensen die wel plezier aan de aflevering hebben beleefdquote:
Eens.quote:Op maandag 4 april 2011 22:06 schreef babette21 het volgende:
[..]
Niks: ach welnee. Ik vond dat. Ik heb echt een paar keer naar adem zitten happen. En ik ben echt geen enorme dramaqueen ofzo (nee, echt niet!).
Het is duidelijk een aflevering die je geweldig óf vreselijk vindt, er is weinig middenweg. En da's ook niet erg. Ik vind het alleen raar dat ik ook reacties lees (niet hier) als "ik heb alle liedjes doorgespoeld"... tja tuurlijk is het dan een rare ep, er blijven 10 minuten over en je mist (op Running on Sunshine na) nogal wat essentiële stukken!
Weet jij zo welke ep dat is, dan ga ik hem kijkenquote:Op maandag 4 april 2011 22:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Sowieso was de Scrubs musical aflevering echt geniaal
Google op My Musical, volgens mij is het ergens in seizoen 6.quote:Op maandag 4 april 2011 22:45 schreef Tegan het volgende:
[..]
Weet jij zo welke ep dat is, dan ga ik hem kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buffy's musical ep > Grey's musical ep.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:45 schreef Tegan het volgende:
Gezien, en hij was idd wel tof. Buffy heeft het ook zo gedaan, geloofwaardig zeg maar. Alleen was het toen een spell die hun betoverden tot hun innerste gedachten te zingen, wat voor pijnlijke situaties zorgde
.
Grey's had ook gewoon een patient met een braintumor moeten doen, of dat Callie gewoon de rest hoorde zingen hoe ze normaal zouden praten.
Of ze hadden het puur als score moeten gebruiken met hun eigen stemmen.
Ach, what is done, is done.
eens!!! waardeloos!quote:Op maandag 4 april 2011 19:24 schreef Qwea het volgende:
28 april. De laatste vier komen allemaal achter elkaar, met de finale (geen dubbele aflevering dit jaar!) op 19 mei.quote:Op woensdag 6 april 2011 09:11 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wanneer is de volgende ep? Als ik het goed begrepen heb is er komende donderdagavond nog geen nieuwe ep... toch?
Daar wordt je niet happy van hè?quote:Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het uitzendschema van ABC in Amerika is zo fantastisch gedaan dit jaar..kuch kuch
Niet echt nee :pquote:Op woensdag 6 april 2011 11:55 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[quote]Op woensdag 6 april 2011 11:07 schreef AlwaysHappy het volgende:
Het uitzendschema van ABC in Amerika is zo fantastisch gedaan dit jaar..kuch kuch
quote]
Daar wordt je niet happy van hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 62% gewijzigd door emss op 06-04-2011 13:54:00 ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef emss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]Volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dvd box van seizoen 7 is trouwens bekend gemaakt, en dit is het uiterlijk ervan :
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 13:53:55 ]
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:52 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De dvd box van seizoen 7 is trouwens bekend gemaakt, en dit is het uiterlijk ervan :
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 april 2011 13:28 schreef emss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
quote:Op woensdag 6 april 2011 15:00 schreef Take_A_Picture het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |